— Ți-a plăcut filmul? Întreabă Jungkook uitându-se la mine. Am zâmbit și am dat din cap.
— Mincinoaso, nu ai văzut nici 5 minute din film.
— Jungkook! am strigat eu exasperată. Știu la ce sa referit. Jungkook se uita la mine și mai avea puțin și lesina de râs.
M-am uitat la toate acțiunile lui. Era perfect. Da, de acum patru luni, Jungkook și cu mine ne întâlnim. Sincer, au fost cele mai bune patru luni din viața mea. Nu pot să explic tot ceea ce simt și fac când sunt cu el, sunt doar o altă eu, o altă Hara complet a lui Jungkook și el este al meu.
Tocmai acum mergeam în liniște pe malul râului Han, totul era foarte senin.
— Vino. Spuse el și m-a tras aproape până la țărm.
S-a ridicat și m-a așezat lângă el. El și-a pus brațul în jurul taliei mele și m-a tras mai aproape de el.
— Ar fi mai cald dacă soarele ar ieși. Am spus iar el a chicotit.
— Taci, nu strica momentul. M-a sărutat rapid. Mi-am ascuns fața în pieptul lui.
— Îmi place că faci asta. Sune el chicotind ușor.
— De ce? am mormăit eu fără să-mi iau capul din pieptul lui.
— Pentru că în momentul în care îți ascunzi capul în pieptul meu cauți protecție, asta mă face să cred că te simți protejată și mereu mi-am dorit să te protejez.
— Hara, mmmh, e o întrebare ușoară dar greu de explicat răspunsul. Te iubesc pentru tot. Eu cred că dacă o persoană ajunge să iubească pe altcineva, o iubește pentru simplul fapt de a fi ea, inclusiv defectele ei, iar acesta este cazul meu, iubesc totul ce ține de tine, gesturile tale, emoțiile, felul de a vorbi, felul de a fi. Când sunt cu tine simt acea responsabilitate de a te proteja.
Ochii lui Jungkook străluceau. Te îmbrățișez foarte strâns,și după continuă
— Să-ți ofer toată dragostea posibilă... să știi că voi fi mereu acolo pentru tine, în fiecare zi, săptămână, lună si an.
Am închis ochii lăsând tot ce a spus el să mă umple pe înăuntru.
— Tu mă iubești nu?
— Eu?*Am chicotit* Încetul cu încetul îmi furai inima, Jeon. Am apreciat foarte mult tot ce ai făcut pentru mine, acea apreciere s-a transformat în afecțiune și afecțiunea în dragoste. Când sunt cu tine vreau ca acele momente să fie eterne. Îmi place să fiu cu tine, iubire. Cred că ești cel mai bun lucru care mi s-a întâmplat în viața asta, înainte de a-mi face zilele imposibile. Știi acum că sunt cu tine am uitat că viața mea a fost un rahat. Să fiu lângă tine, să te am cu mine este singurul meu medicament, singurul lucru care mă face fericită 100%. Pe lângă iubire, nevoia este ceea ce am și eu, pentru că eu, am nevoie de tine Jungkook.
Ochii iubitului mele străluceau, dar încetul cu încetul s-au stins de tristețe. Nu am vrut să spună nimic, și-a ridicat privirea și s-a uitat la mine la fel cum a făcut prima dată.
— Tu ești protectorul meu, știi asta, nu?
— Sigur că știu. Mi-a zâmbit și m-a sărutat din nou.
Patru luni, patru luni sfinte și încă ma roșit și am simțit o mie de fluturi când m-a sărutat.
— A trecut ceva timp de când suntem într-o relație și încă mă înroșesc ca o roșie când ne sărutăm.
Zâmbetul lui Jungkook a fost unul dintre cele pe care le oferă o persoană când câștigă un mare premiu.
— Nu ești singurua, iubito. Nici nu știu cum am curajul să o fac. M-a privit în ochi.
— Ăsta e un semn bun, înseamnă că nici dragostea mea, nici a ta nu se stinge. A spun el în cele mai frumoase cuvinte care au topito pe Hara.
M-am îndepărtat de Jungkook și m-am așezat chiar în fața lui.
— De ce mă iubești? am întrebat sincer uitându-mă în ochii lui.
— Da... *Se scărpina nehotărât după ceafă* Întrebarea aici este ce nu iubesc la tine.
— Spune-mi. Am insistat
S-a ridicat și mi-a oferit mâna, am luat-o și m-am ridicat înpicioare la fel ca el. Mă îmbrățișez, o îmbrățișare foarte lungă.
— Frumoaso, *Ochii ni s-au întâlnit.* Te-am iubit, te iubesc și te voi iubi mereu.
Jungkook m-a sărutat într-un mod cum nu a făcut-o niciodată înainte.
— Hai, azi nu te duc acasă. *A început să fugă* Vom merge prin tot orașul împreună.
_________________________________________
Nu o să mai scriu multe capitole.
În fine azi am postat fiică este ziua lui Jimin🥰
Happy birthday Jimissi 💜🪐Îmi pare rău pentru greșelile gramaticale 🤍💜
CITEȘTI
I protect you from the shadows [J.Jk]
Teen FictionJignită și râsă de toti din școala.Viața Harei nu este una roz.Ea a trecut singură prin toate problemele ei cu lumea,cel puțin așa crede ea. Ce nu știe ea este că cineva,un băiat o potejează din umbră Începută>30.07.2022 Finalizată>26.10.2022 #1Jun...