După ce am petrecut încă o oră sau două plângând cu acea scrisoare în mâini, am decis să părăsesc râul Han.
Când am ajuns acasă, Changjo mă aștepta în bucătărie, a alergat la mine și m-a îmbrățișat oferindu-mi tot sprijinul. M-am dus în camera mea și am tot plâns, mama a venit acasă de la serviciu și a venit direct la mine, mi-a vorbit despre tot felul de chesti și mi-a îmbunătățit starea de spirit, aveam mare nevoie.
Nu aș putea fi supărată pe Jungkook, aș fi o ticăloasă. El a fost băiatul care m-a ajutat să ies din depresie, m-a învățat să nu urăsc totul și pe toată lumea, a fost pur și simplu salvarea mea. L-am susținut, mi-am dorit să-și urmeze visele și deși îmi va fi dor de el din tot sufletul, nu voi fi un obstacol. Îl voi sprijini și voi fi acolo când va fi un mare cântăreț. Așa cum mi-a spus că mă iubește, și eu îl iubesc și asta este mai mult decât clar.
Te iubesc, Jungkook.
| Ani mai târziu |
Nu știam ce sentiment am simțit acum, nervi? emoţie? anxietate? poate niciunul sau poate toate, știu doar că m-am simțit ciudat.
Cu ani în urmă nu am avut niciun fel de contact cu Jungkook sau cu băieții, pe de altă parte Yoohi era mai mult decât conectată... ei bine, era iubita lui Jimin.
Bangtan Boys sau BTS era grupul de băieți, din fericire au avut mare succes și bineînțeles talentați, aveau fani peste tot.
Și iată-mă, într-un concert al lor printre public alături de toți Army. Ce fac aici? Ei bine, am venit în Seul cu Changjo, el a insistat să locuiesc cu el și bine iată-mă, băieții m-au sunat... au vrut să-i facă o surpriză lui Jungkook de ziua lui, așa e, azi e 1 septembrie. Și Yoohi este aici, doar că în culise, nu știam clar planul prietenilor mei, doar mi-au spus să aștept aici și să mă bucur de concert.
Am fost uimită, toți erau profesioniști, nimic ca copiii pe care îi cunoșteam. Jungkook ca întotdeauna perfect, în momentul în care a urcat pe scenă era o altă persoană, vocea lui era frumoasă și dansa într-un mod atât de grozav. Inima mi-a sărit din piept când l-am văzut.
M-am dus cu toate fetele din jurul meu, Hoseok dansa pe coregrafia Touch My Body. NU-MI VINE SĂ CRED. Băieții și-au întrerupt marele spectacol și au urcat pe scenă.
— Oprește-te, vei face omenirii o favoare. Spuse Suga burlesc.
— Destul Hobie hyung * a vorbit Jimin în microfonul său.* Ne vei speria armata. Toate fetele au strigat nu și băieții au râs.
— Cum știu mulți, astazi este ziua de nastere a... Taehyung sau V și-a lasat cuvintele în aer pentru ca fanii să răspundă.
„Golden Maknae!” au strigat toți.
— Jungkook... am şoptit eu melancolică.
— Așa e, îi vom face o surpriză... *vorbi Namjoon. În acel moment a venit după mine o persoană din staff, nu am protestat, sigur era parte din plan. Chiar și așa, ascultam ce spunea Joon* Vom duce o Army pe scenă să cântăm la mulți ani și să-i dăm lui Jungkook un tort în exclusivitate, ce credeți?
Toți au început să țipe entuziasmați, eu am zâmbit, cât de norocoasă v-a fi fata aceea. Am tot mers prin mulțimea care aștepta să fiu dusă la Yoohi, dar nu, totul s-a întâmplat foarte repede, mi-au dat un tort cu lumânări aprinse și de la o secundă la alta m-au împins pe scenă.
M-am împiedicat, aproape că am căzut. Nenorociții ăia m-au păcălit.
Băieții și fanii au început să îi cânte
La multi ani lui Jungkook, el s-a uitat la mine surprins iar eu l-am privit neutruă, nu avea expresie faciala.
CITEȘTI
I protect you from the shadows [J.Jk]
Novela JuvenilJignită și râsă de toti din școala.Viața Harei nu este una roz.Ea a trecut singură prin toate problemele ei cu lumea,cel puțin așa crede ea. Ce nu știe ea este că cineva,un băiat o potejează din umbră Începută>30.07.2022 Finalizată>26.10.2022 #1Jun...