Arkadaşlar üst üste 2 bölüm atacağım ama hepsinin sınırı olacak şimdiden kusura bakmayın:(
Oy sınırı 60'dır.
Diğer gün uykusuz bir şekilde kalkıp giyinmiştim. Okula gidesim hiç yoktu ama mecburdum. Aynaya baktığımda yüzümün bembeyaz gözlerimin kıpkırmızı olduğunu görmüştüm.
Kahvaltıya oturduğumda annem bana şokla bakıp;
-Kızım bu halin ne? Bir şey mi oldu?Birden bileklerime bakmasıyla ne düşündüğünü anlamıştım.
-Hayır anne bir şey yok. Uyuyamadım o kadar.
-Neden bir sorun mu var?
-Hayır annecim ben gidiyorum artık geç kalıcam.
-Ama bir şey yemed-Kapıyı çarpıp çıktığımda karşımda Ali ve Arap'ı görmüştüm. Arap gülümsese de Ali'nin suratı asıktı.
Arap:
-Günaydın kara gülüm de bu ne yüz? Gözlerine ne oldu? Hem Ali de böyle sabahtan beri.
Zeyno:
-Bir şey yok Arap'ım hadi gidelim.Okula gelene kadar hiç konuşmamıştık. İçeri sınıfa girdiğimizde hiç Çağrı'nın sırasına bakmadan sırama yerleşmiştim.
Kafamı sıraya koyduğumda istemsiz gözlerim kapanmıştı çok uykum vardı kesinlikle. Sabaha kadar düşünmekten uyuyamamıştım.
—————
Dürtülmemle kafamı hızla kaldırmıştım. Baya uyumuş olmalıydım ki boynum ağrıyordu.
Ege:
-Kalk artık Zeyno. Evine git uyu.
-Ne diyorsun be?
-Diyorum ki 3 saattir yatıyorsun kalk artık.
-Sana ne!Diyip yerimden kalktığımda Çağrı ile göz göze gelmiştim. Tepki vermeyip dışarı çıkmıştım.
Tuvalete girip elimi yüzümü yıkarken kapı sertçe açılmıştı.
Gelen kişiye bakıp;
-Ne yapıyorsun burada? Gitsene!
Çağrı:
-Asıl sen ne yapıyorsun? Bana kızgınlığını böyle mi atacaksın? Tamam dün için özür dil-
-Sana kızgın falan değilim.
-Ne o zaman? Dün olanlardan sonra böyle oldun birden.
-Bir şey bilmiyorsun.Diyip tam çıkacakken kolumdan tutup kendine yaklaştırmıştı.
-Anlat o zaman ama istersen ilk önce bir şeyler ye. Yüzün bembeyaz olmuş bayılacaksın.
-Sana ne Çağrı? Sen benim hakkımda yanlış şeyler düşünmeye devam et sadece.
-Hani kızgın değildin?
-Evet öyle olucaktı ama galiba senin haklı olmana kızıyorum.
-N-Ne?Kolumu bırakıp geri çekilmişti.
-Ne yani Ali'yi gerçekten seviyor musun? O yüzden mi böyle diyorsun?
-Hayır Çağrı. O b-beni seviyormuş. Dün öğrendim bunu. Kızgın değilim ona sadece çok düşündüm.
-Bu çok yanlış Zeyno.
-Evet işte bunu düşündüm çok yanlış. Ama bir yandan onu anlamaya çalı-
-ÇALIŞMA!Birden bağırmasıyla onu ittirmiştim.
-Ne bağırıyorsun be!
-Çalışma Zeyno. Sen her seni sevene böyle değer mi vereceksin?
-Hayır tabi ki ama o farklı benim için. O benim sırdaşım,yoldaşım,arkadaşım yani daha doğrusu her şeyim diyebilirim. Onu şimdi beni severken düşünmek çok garip.Gözlerini kısarak bana bakmıştı Çağrı.
-Ne oldu neden öyle bakıyorsun?
-Sen emin misin onu sevmediğine peki Zeyno? Bana kızabilirsin umurumda değil ama bunları demen bile garip.
-Çağrı yine saçmal-
-Şu lafı söyleyip durma. Saçmaladığım yok. Empati kursana biraz. Benim böyle bir olayım oldu sen de böyle düşünmez misin? Onu gerçekten sadece kardeşin olarak seviyorsan bunu düşünmezsin bile gidip konuşursun olmayacağını Zeyno.Haklıydı Çağrı. Ben galiba biraz yanlış anlamıştım.
-Biraz haklısın Çağrı. Ama bunu yapmak beni korkutuyor.
-Neden?
-Ya onu kaybedersem?Gülüp;
-Seni gerçekten seviyorsa duygularına karşılık vermedin diye asla seni bırakmaz. Seni anlar yani. Daha doğrusu ben öyle yapardım.
-T-Teşekkür ederim.Gözüm dolduğunda bana bakıp ellerimden tutmuştu.
-Boşu boşuna ağlama şimdi gözyaşlarına yazık. Git ve konuş tamam mı? Senin her zaman yanındayım canım arkadaşım.Yanaklarımdan öpmesiyle kalbim hızlanmaya başlamıştı. Ne oluyordu böyle? Küçücük arkadaşça öpücüğü bile beni etkilemeye yetiyordu.
—————
Okul çıkışı Ali ile sahilde buluşmuştum. Bana garip garip bakarken konuşmaya başlamıştım.
-Ali bak dün dediklerini düşündüm.
-Evet merak ediyorum bende ne diyeceğini.
-Bak yanlış anlama ama bu yanlış.
-Seni sevmem mi yanlış olan?
-Hayır duygularına yanlış demiyorum sadece biz kardeş gibi büyüdük ve bunu düşü-
-Düşünmek değil bu hissetmek.
-Özür dilerim ama duygularına karşılık veremiyorum.
-Doğru veremezsin nereden bileceksin ki sevmeyi sen?
-Ne?
-Birini sevdin mi Zeyno? Birinden etkilendin mi ya da?
-Konu bu değil Ali.
-Konu umurumda bile değil Zeyno. Ama ben seni çok bekledim doğru zamanı bekledim. Gelmedi belki ama artık dayanamadım şimdi beni istemiyorsun diye de iyi davranamayacağım sana.
-Ne diyorsun ya? Bak yanlış konuşuyorsun Ali.
-Duygularım gibi değil mi? O da yanlış ben de yanlışım. Bir tek o doğru değil mi senin için?
-Kim?
-ÇAĞRI! O doğru değil mi sadece?Yutkunmuştum Ali biliyordu bence her şeyi. Ona bakışımı anlayabiliyordu.
-Yok öyle bir şey Ali.
-Herkesi kandır kendini kandır ama beni kandırma Zeyno. Bu zamana kadar en çok ben seni izledim bence. Ona bakışlarını gördüm. Onu sevişini izledim ben.
-Dediğin doğru Ali ben kimseyi sevmedim şimdi de bahane uydurma Çağrı diye.Kahkaha atıp yanıma yaklaşmıştı.
-Asıl sen kendine bahane uydurmayı bırak. Bu plan için arkadaş olduğunu biz biliyoruz sadece. Ama dışarıdan gören ona aşık olduğunu anlar.
-Anlamaz Ali. Plan işte sadece. Plan için onunla yakınım belki Arap'ın dediği gibi sevgili de olurum. O kim ki? Bana ne Çağrı'dan.
-Hmm düşüncelerin demek bunlar?
-Evet bunlar. Onu sevemem ben. Hem sevilcek bir yanı da yok kötü biri. Ağzından laf almam yeterli.
-Öyle diyorsan öyledir o zaman öğrenebildin mi bari çok yakın arkadaşından bir şeyler?Birden bu konu nasıl buraya gelmişti bilmiyordum ama yalan söyleyip duruyordum Ali'ye.
-Sadece Berk ile Hazal'ın ilişkisini öğrendim. Çağrı aldatılmış. Senin de bir zamanlar dediğin gibi grubun en zayıf halkası belli. Ben de iyi kandıracağım.
-Düşüncelerin çok hoşuma gitti onun hakkında ama merak ediyorum şimdi Çağrı'nın hoşuna gitti mi bunlar?
-Ne diyorsun?Elindeki telefonu kaldırdığında Çağrı'yı görmemle şok olmuştum. Bizi dinlemişti ve şu an ağlıyordu.
-Ç-Çağrı?
Telefonu kapamıştı. Ben şokla Ali'ye bakarken;
Ali:
-Bana kızma sonra teşekkür edeceksin çünkü.
-Ne yaptın! O her şeyi duydu.
-Seni denedim Zeyno. Onu sevip sevmediğini ölçtüm. Şimdi bakıyorum da bu suratından her şey doğruymuş.
-Ne?
-Ona aşık olmuşsun.Ağlamaya başlamıştım.
Ali:
-Benim duygularıma karşılık veremedin şimdi de aynısı sana olucak galiba. Bu durumda üzgün değilim Zeyno.Evet üzücü bir bölüm getirdim. Sizce kim haklı kim haksız?
Sena Şener-Sevmemeliyiz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yaralarını ben sarayım||zeyçağ🤍
FanfictionYeni bir zeyçağ hikayesi yazdımm umarım beğenirsiniz🥰