on dokuz

971 89 8
                                    

Oy sınırı 70'dir.

  O kızın dediklerinden sonra hızla oradan ayrılmıştım. Anlam veremiyordum olanlara. Şu an içimden bir ses gidip her şeyi anlatmaktı Çağrı'ya. Ama korkuyordum işte.

O sırada kapım çalmıştı. Ayağa kalkıp söylene söylene kapıyı açmıştım.

-Anne niye anahtarı almıy- Arap?
-He Arap. Nerelerdesin yine kız?
-Canım sıkıldı eve geleyim dedim ne oldu? Bu ne heyecan?
-Böyle söylediğine göre senin bir şeyden haberin yok.
-Neymiş o haber?

İçeri geçip koltuklara oturmuştu.

-Çağrı'nın eski sevgilisi geldi bugün okula.
-Ee?
-Ne ee? Niye şaşırmıyon?
-Neden şaşırayım?
-Tamam doğru ama bir şey daha söyleyeceğim sakın üzülme sonuçta güzel kızsın sana başka ço-
-Biliyorum Arap tekrardan sevgililer.

Şaşırıp ayağa kalkmıştı.
-Kara gülüm neyin var senin? Bu ne hareketler?
-Ne olabilir? Ne yapayım Arap? Tamam ilk duyduğumda üzüldüm ama gidip onları zorla ayıramam ya.
-Haklısın ama o kızı gözüm tutmadı. Hem çoğu kişi de sevmezmiş.

Aklıma bugün dedikleri gelmişti. Arap'a söylemek istiyordum. Ama ani tepki verir diye korkuyordum işte.

Arap:
-Ne düşünüyon sen yine?
-Bak bir şey söylicem ama sır tutcan tamam mı?
-Ne zaman gidip sırrını söyledim ben? Bak alın-
-O kız Çağrı'yı Ege ile aldatıyormuş.

Aniden söylediğim şeyle susmuştu.

-Ne dedin ne dedin!
-Söyledim işte şimdi bana detayını anlattırma. Zaten her düşündükçe Çağrı'ya üzülüyorum.

Bana yaklaşıp ellerini omuzlarıma koymuştu.

-Sen seviyon mu bu çocuğu?
-Ne? Konuyla ne il-
-Bana bi cevap ver sen.
-Evet yani onu çok seviyorum da ne oldu?
-O zaman Zeyno kalkıp gidiyorsun.
-Ne?
-Bana ne diyip soracağına kalk giyin. Zeyno onu seviyorsan doğruları söylemelisin.
-Biliyorum ama bana inanmamasından korkuyorum. Onun yanına gitmememin tek sebebi bu.
-Korkma Zeyno. Biraz cesaretli ol be! İnanmazsa inanmasın hiç değilse doğruları söylemiş sen olursun.

—————

Çağrı'yı uzun uğraşlar sonucu kafede bulmuştum. Dışarıdan baktığımda tek başına oturuyordu. Bunu görüp hızla içeri girmiştim.

Beni gördüğüne şaşırmıştı. Bir şey demeyip karşısına geçmiştim.

Çağrı:
-Zeyno ne oluyor?
-Seninle konuşmam lazım.
-Eğer sabah ki mevzuysa konuşmaya-
-Sevgilinle ilgili.
-Ne?
-Şimdi dediklerime inanmayabilirsin umurumda değil ama bu öğrendiklerimle senin yüzüne bakamam.
-Ne diyorsun ya?
-O kız seni aldatıyormuş Çağrı. Hem de Ege ile.

Yüzümü dik dik bakıp birden kahkaha atmaya başlamıştı.

-Neden gülüyorsun?
-Dediklerine Zeyno. Üzgünüm ama sabah açıkladım biz olamayız. Hala daha bana bahanelerle geliyorsun buna gülüyorum.
-Sen şaka mısın ya? Tamam inanmazsan inanma ama buna bağlama gerçekten. Bunun için geleceğimi mi zannettin cidden? Çağrı merak ediyorum sen beni sevdin mi?
-Ne saçma soru bu?
-O kadar konuştuklarımız arasında saçma olan bu mu?
-Evet haklısın saçma olan senin Leyla hakkında düşüncelerin.
-Birazcık gerçekten ama birazcık beni sevseydin ya da ne bileyim beni tanısaydın yalan atmayacağımı bilirdin.
-Ciddiyim seninle eski konuları açmak istemiyorum.
-Merak etme ben de istemiyorum zaten. Ama sadece sorumun cevabını merak ettim.
-Bir şey fark etmez Zeyno. Hepsi gitti unutuldu. Daha ne zorluyorsun? Bu açıklamalarından sadece beni kıskandığını anl-

Ayağa hızla kalkmıştım. Ne diyordu cidden?

-Gerçekten sen bu değilsin! Tanıdığım,sevdiğim insan sen olamazsın benim. Sana yalanlarla dolu hayatında başarılar Çağrı Koçak.

O sırada Leyla'yı da görmüştüm.

-Bak sevgilin de geldi selamları iletirsin.

—————-

Sahilde Arap ile oturmuş ağlıyordum. Arap'a her şeyi anlattığımda çok sinirlenmişti. Gerçekten onu çok zor tutmuştum.

Arap:
-Bu çocuğun amacı ne? Gerçekten haklısın bu Çağrı olamaz.
-Ol-olamaz.
-Onu gördüm ben Zeyno. Seni çok seviyordu gözlerinden okunuyordu her şey. Bugün olanları gördüğümde bile seni sevdiğini düşündüm. Sen yokken gözleri hep seni aradı.
-Ne yapabilirim artık? Sevgilisi olduğunu duyduğumda bile pes etmemiştim şimdi bu dedikleri çok ağır. Gerçekten onu unutmam lazım benim.
-Normalde hak vermezdim ama haklısın Zeyno'm. Sen bunları hak etmiyorsun. 1 aydır mutsuzsun artık kalkma vakti geldi.
-Öyle mi diyorsun? Peki ne yapmam gerek ki?
-Gözünü aç biraz.
-O nasıl olacak? Sürekli onu düşünüyorum ben. Şimdi bir de bu olaydan sonra daha da kendimi suçlayacağım.
-Saçmalama Zeyno. Beni dinle ve o çocuğu unut. Çünkü o seni çoktan unutmuş bile.

Yeni bölüm arkadaşlar umarım beğenmişsinizdir.

Zeynep Bastık-Canımsın Sen

yaralarını ben sarayım||zeyçağ🤍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin