Oy sınırı 70 yorum sınırı 20'dir.1 AY SONRA
Diğer zamanlarda her şey mükemmel gitmişti. Daha çok odaklanacağım şeyler olmuştu. Ayrıca Ali galiba Cemre ile yakınlaşmıştı. Bu durum beni sevindirmişti cidden. Hiç değilse içim rahatlamıştı.
Ben yeni yatakta kalkmış uzanırken boynumda hissettiğim ellerle;
-Yaa anne sabah sabah ne yapıyorsun? Biliyorsun gıdıklan-Kafamı çevirdiğimde susmuştum. Karşımda Çağrı vardı.
-ÇAĞRI! Ne işin var sabah sabah odamda?
-Sürpriz yapmak istedim olamaz mı?
-Olur da nasıl girdin odama? Annem ne dedi?
-Annen Çağdaş oğlunu çok sevdi.
-Çağdaş mı?Gülmemle yanıma oturup;
-Öyle diyor boş ver ya. Neyse bak sana ne vericem?Elindeki çiçeğe bakıp;
-Cidden çiçek mi vereceksin? Şimdi bana çikolata da getir de tam olsun. Hatta ayıcık falan da al.
-Ya dalga geçme tamam biliyorum böyle şeyleri sevmezsin ama anlamlı bir hediye bence.
-Nesi anlamlı? Çiçekleri çok severim ama elime verilmesini çok sevmem.
-Ama bakarsın belki. Sana zambak aldım.
-Zambak mı?
-Anlamı da var hem. Araştırıp aldım.Karşımda bu kadar heyecanlanıp konuşmasına gülüyordum çok tatlı gözüküyordu.
-Neymiş bak merak ettim.
-Saflığı ve aşkı temsil edermiş ayrıca kadınlığı da temsil edermiş.
-Yaa teşekkürler canım.
-Kadınlığı bilerek söylüyorum çünkü sen benim gördüğüm en güzel kadınsın Zeyno'm.
-Abart Çağrı.
-Yaa iki güzel söz söylüyorum hemen bozuyorsun.Yüzünü astığında yanaklarını sıkmıştım.
-Tamam tamam affet beni yapmayacağım bir daha. Kızma hem.Hemen gülümseyip yanaklarını tuttuğum ellerimi öpmüştü.
-Ben sana kızar mıyım hiç? Gel buraya.Bana sarıldığında bende ona karşılık vermiştim. Çok seviyordum bu adamı.
Sırtımı yatakta hissettiğimde benimle birlikte uzandığını fark etmiştim.
Nefesi boynumdayken biraz garip hissetmiştim. Ayrıca şu an olduğumuz yerde daha da bazı şeyleri düşünmeme sebep oluyordu.
-Çağrı neden yattın ya?
-Çok güzel burası ama.
-Yatağım mı?
-Hayır tam olarak burası.Boynumdan öpmesiyle karnım karıncalanmıştı. Bir de hala orada durmaya devam ediyordu.
-Yapma şunu ya Çağrı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yaralarını ben sarayım||zeyçağ🤍
FanfictionYeni bir zeyçağ hikayesi yazdımm umarım beğenirsiniz🥰