dokuz

1.5K 110 18
                                    

Evet diğer bölümümüz iyi okumalarr 💗

Oy sınırı 60'dır.

Çağrı'yı arayıp duruyordum ama hep yüzüme kapatıyordu. Yaptığım çok yanlıştı biliyordum dediklerimde yalandı zaten. Sadece Ali'nin böyle bilmesi gerekti.

En son aramamı açıp;
-Ne var! Ne istiyorsun!
-Çağrı beni dinle lütfen. Şimdi yerini söyle geleyim.
-Geleceksin öyle mi? Sana söyleyeceğimi mi zannediyorsun yerimi?
-Çağrı bak dediklerim gerçek değ-

Yüzüme kapamıştı ben yere çökmüş ağlıyordum. Ona kendimi ispatlamam lazımdı.

————-
Sabah erkenden okula gitmiştim. Kimseye haber vermek dahi istemiyordum.

Sınıfa girdiğimde Çağrı'yı Hazal ile birlikte görmüştüm yanlarında Ege de vardı.

-Konuşabilir miyiz Çağrı?
-Ne söyleyeceksen burada de.
-Çağrı ciddiyim ya gel beni-

Ege:
-Kızım gitsene buradan! İstemiyor işte seni.
-Bak kardeşim bi karışma aramızdaki duruma.
Hazal:
-Pardon! Aranızda bir durum mu vardı canım!
Ege:
-Aynen ha ne diyor bu kanks?
Çağrı:
-Zeyno git buradan. Ege sen de karışma!

Onlara yaklaşıp;
-GİTMEYECEĞİM! Asıl sen neden buradasın? Bu iki salağı da sevmiyorsun. Neden rol yapıyorsun?

Bana bir adımda yaklaşıp dibime girmişti.

-Sen beni anlarsın sanmıştım. Hani rol senin işin ya.
Gözlerimi kapatıp;
-Gel benimle ya ciddiyim açıklayacağım.

Hazal aramıza girmişti.

Hazal:
-Ya sen ne yapmaya çalışıyorsun? Aramızdan gitsene!
-Çek ellerini valla seninle uğraşamam halim yok.
-Ben senin neden böyle davrandığını biliyorum ama.
Ege:
-Ne diyorsun açık açık konuşsana.
-Diyorum ki Zeyno Hanım benim sevgilime aşık olmuş. Haberiniz var mıydı? Belki de daha da detaylı biliyorum.
Ege:
-Ciddi misin sen? Çağrı biliyor muydun sen?
Çağrı:
-Gereksiz şeyler söylemeyi bırakın.

Bir şey demeden oradan ayrılmıştım. Her şeyi söylemişti artık. Çağrı da inanmamıştı zaten.

Dışarı çıkıp hiç kimsenin olmadığı bir yere gitmiştim.

Kafa dinleyecekken arkamdaki sesle dönmüştüm.

-Doğru mu dedikleri?
-Ne?
-Hazal diyorum dedi ya hani beni seviyor-
-Değil.
-Doğru aslında neden bunu düşündüm ki? Gerçekten aptalım ben. Daha dün dediklerini duydum. Belki de Hazal'da inandı bana aşık olduğuna.
-Öyle oldu galiba. Sana aşık değilim ama seni sevmiyor da değilim. Sana çok değer veriyorum Çağrı.
-Ne değiştirecek artık?
-Bilemem ama sana yalan atmak istemiyorum ben. Dün dediklerim kısmen doğruydu ama o kadar da değil. Seni kullanmıyorum şu an. İlk konuşurken belki ama şu an değil. Sana değer veri-
-Bana değer vermiyorsun ya! Dün aldatıldığımı bile söyledin Ali'ye. Emin ol senin sırrın olsa kimseye söylemem. Ayrıca dediklerin çok ağırdı. Tamam beni kullanmaya çalıştığını anladım hatta biliyor musun olumlu karşıladım. Vefa için yapıyordun. Ama son dediklerin beni kırdı. Kalbimi kırdın Zeyno.

yaralarını ben sarayım||zeyçağ🤍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin