Oy sınırı 70'dir.
Diğer günler biraz daha kendime gelmiştim. Gerçekten Arap'ın dedikleri iyi gelmişti bana. İlk günler yine onu düşünsem de şu an iyi durumdaydım. Farklı şeyler düşünmek bile iyiydi benim için.
Sabah sabah Cemre ile gidiyorduk okula. Gerçekten ona karşı güzel hisler beslemiyordum artık. Davranışları çok yapmacık geliyordu. Ali ile bir ilgisi yoktu istediği ile sevgili olabilirdi ama bu kız bir garipti işte.
Yolda giderken;
Cemre:
-Ege ile konuştum geçen. Beni havuz partisine davet etti.
Ali:
-Gidecek misin?
-Ona bir şartla olduğunu söyledim.
-Neymiş?
-Eğer üçünüzü de davet ederse gelirim dedim.Ben gözlerimi devirerek ona bakmıştım.
-Buna gerek var mıydı Cemre?
-Yani sizde eğlenin istedim. Kötü mü?
Arap:
-Değil değil teşekkür ederiz ama keşke bizim de fikrimizi sorsaydın. Sanki onlara meraklıymışız gibi durmuş.
Zeyno:
-Aynennn öyle kardeşim.
Ali:
-Tamam ya çocuklar abartmayın gideriz bence he?
Zeyno:
-Ne? Ciddi misin? Ege'nin evine hem de?
Cemre:
-Tamam biraz saçma olucak Çağrı falan da olucak ama isters-
Arap:
-Tamam geliriz Cemre.Okula vardığımızda Cemre ve Ali önden çıkmıştı ben Arap'ı durdurup;
-Ne yaptın sen ya?
-Bilerek işte kızım.
-Nasıl bilerek?
-Şu an büyük ihtimalle kendisi var diye senin gelmeyeceğini düşünüyordur ama bunu tam tersi düşündüreceğiz.
-Tamam mantıklı ama unutmaya çalışıyorum farkındaysan.
-Ee zaten her gün görüyorsun ne değişecek?————-
Parti okul çıkışı olacaktı. O yüzden hemen çıkışta gidip giyinmiştim. Annem benim böyle heyecanlı olduğumu fark edince;
-Ne oldu kız? Bu ne heyecan?
-Şey parti var da.
-Parti mi? Sabah sabah nasıl oluyor?
-Oluyomuş işte ben ne bileyim hadi ben kaçıyom.Arap ve ben önceden gitmiştik. Ali ve Cemre sonradan gelecekti. İçeri girdiğimizde Ege gülerek karşılamıştı bizi. Arkasından koşarak o kız gelmişti.
Leyla:
-Ege'cim kim geldi?Anlamıyordum cidden geçen bana neler demişti ama şimdi hala yakın davranıyordu Ege'ye.
Ege:
-Güzeller güzeli Zeyno'm ve Sinan diğer adıyla Arap.Yukarı çıktığımızda Çağrı'yla göz göze gelmiştim. Uzanmıştı beni gördüğünde ayaklanıp;
Çağrı:
-Bunların ne işi var Ege?
Ege:
-Aa ayıp olur Çağrı'cım. O ne demek?
Arap:
-Seni görmeye gelmedik merak etme. Cemre ısrar etti.
Leyla:
-Zaten öyle olsun bi zahmet. Sonuçta sevgilimin eski kız arkadaşının burada olmasının başka sebebi olamaz.Bana bakıp güldüğünde dibine kadar girip sertçe yüzüne bakmıştım.
-NE DİYON KIZIM SEN!
-Aa bu ne hırçınlık? Yalnız burası senin mahallene benzemez. Ona gör-
-Yalnız ben de senin o kız arkadaşlarına benzemem tatlım o yüzden benle güzel konuşsan iyi olur. Hee o sevgilinden bahsediyorsan merak etme onun için gelmedim. Benden uzak durun yeter.Yüzünü somurtup Çağrı'nın yanına geçmişti. Ben Çağrı'ya baktığımda bana sırıttığını fark etmiştim. Hala daha gözlerini benden çekmeyince ben Arap'a odaklanmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yaralarını ben sarayım||zeyçağ🤍
FanfictionYeni bir zeyçağ hikayesi yazdımm umarım beğenirsiniz🥰