Bölüm 8 : Yüzleşme Zamanı

49 25 25
                                    

Merhabalarrrr :) Nasılsınız bakalım? Dün doktora gittiğim için bölüm yazamadım.Bende bugün yazıyorum.Umarım beğenirsiniz<3
Bu arada 3 yeni takipçim var.Teşekkür ediyorum.Umarım daha da büyürüz.İnstagram hesabımızı takip etmeyi unutmayın :) Hesabı bölümün sonunda yazacağım.Yani hemen aşağıda :) Oradan da takip ederseniz çooook sevinirim.Uzatmadan bölüme geçsek iyi olacak sanırım :) Sizi seviyorum...

~Sude

________

Bölüm 8 : Yüzleşme Zamanı

________

O an içimdeki sesleri susturamıyordum.Şuan neyin gerçek olduğunu bilmiyordum.Şuan neye inanacağımı bilmiyordum.Kafamda karmaşık düşünceler...Neye? Daha doğrusu kime inanacaktım? Mert'e mi? Yoksa gerçeklere mi?

Tam hastaneden çıkarken kolumu birisi tuttu.Ne?!

"M-Mert?" dedim sorar gibi.

"Aylin sana diyorum.Dur diyorum."

"S-sen ameliyattan çıktın, ne yaptığını sanıyorsun?"

"Asıl sen ne yaptığını sanıyorsun? Beni peşinden koşturmak hoşuna mı gidiyor?" gülümsedi.

"Hayır.Ama senin böyle düşünmeden hareket etmen benim hoşuma gitmiyor."

"Yani?"

"Yanisi, yok."

"Pekâlâ. O zaman nereye gittiğini sorabilir miyim?"

"Hayır.Seni ilgilendirmez."

"Iıııı bir düşünelim, benim anlattıklarımdan sonra biryere sinirle gitmen, sanki birazcık beni ilgilendiriyor gibi, değil mi?

" Şuan seninle bunu konuşamayacağım Mert.Senin içeri gitmen ve serumu bitirmen gerekiyor.O yüzden ben gidiyorum."
Tekrar kolumu tuttu,

"Hayır hiç bir yere gitmiyorsun.Şimdi geliyorsun, serum bittikten sonra beraber gidiyoruz."

Ahh ne desem kabul etmeyecekti.O yüzden içeri girmek zorundaydım.Yoksa birazdan yine yoğun bakıma alınacaktı.

"Tamam hadi içeri gir.Yoksa birazdan seni yine yoğun bakıma alacaklar.Yürü hadi!"

Gülümsedi.Bu onun 'Tamam' deme şekliydi.Ama benim sinirimi bozuyordu.

Yolda yürürken yine konuşmaya başladı.Bir susmuyor ki!

AylinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin