Bölüm 15 : Mezuniyet Partisi (2)

26 15 6
                                    

Şuan hiiiiç uzatmıyorum ilk defa böyle erken geldi ama çok alışmayın jsjsjsks. Söyleyeceğim tek şey bölüm sonundaki DUYURUYU okumanızı istiyorum.İYİ OKUMALAR ~

NOT : PANOYA DA YAZACAĞIM DUYURUYU.

~Sude

__________

Bölüm 15 : Mezuniyet Partisi (2)

__________

Bir insan âşık olduğunu nasıl anlardı? Kıskanarak mı? Onun yanında kalbi durmadan hızlı bir şekilde atıyorsa mı? Yoksa sadece gözlerine bile bakınca kalbi sızlıyorsa mı?

Hiçbiri değil.Aşk hissedilmez ki.Aşk yaşanılır.Aşk onun yanında kendini çok iyi hissetmektir.Onun yanında başka birşey düşünmemek, ona sadece gözlerinle bile herşeyi anlatabilmektir aşk.

Aşk'a hiçbir zaman inanmamıştım.Hep saçma gelirdi bana.Kimse kimseyi böyle delicesine sevemezdi bence.O ancak masallarda olurdu.Küçükken bile masalların doğru olmadığını biliyordum.Hayatım da bir masal olsaydı keşke diye düşünürdüm.

Mert'in o kızı dansa kaldırmasının üzerinden tam 10 dakika geçmişti.Evet dakikaları sayıyordum.Şuan buradan çekip gitmeyi istiyordum ama Sena'yı ve Mert'i yalnız bırakacağım düşüncesiyle ayaklarım beni engelliyordu.

Ben onları sinirle izlerken Mert Sena yerine bana bakıyordu.Daha sonra Sena da bana dönüp bakıyordu.Bu durum karşısında kırıldığını düşünmüyordum.Zira yüzündeki samimi gülümseme ile bana bakıyordu.

Mert neden öyle gülümsüyordu? Sinir olduğumu görünce gülümsemesi artıyordu.Niye bilmiyorum ama sinirden çığlık atmak üzereydim.

Durun bir dakika ; Ne? Ne? Ne?!

Sena şuan Mert'e sarıldı mı? Sarıldı mı? Onlar sarıldığı zaman ben olduğum yerde sarsıldım.

Daha fazla duramadım.Eve gitmek pek de cazip gelmedi.Yukarı lavaboya çıktım.Daha fazla bu manzaraya dayanamadım.Arkamdan adım sesleri duydum.Topuklu ayakkabı sesi gelince arkamdan Pelin'in geldiğini anladım.

İçeri girdiğimde gözlerimi kapattım.Gözümden bir damla yaş aktığında gözlerimin dolduğunu anladım. Ama neden?

Pelin içeri girdi, yanağımdan süzülen gözyaşını görmemesi için hemen elimle sildim.

"Neden ağlıyorsun Aylin?" birşey de gözünden kaçsa şaşardım.

"Hiç, şey öyle ben..."

"Sen neden ağlıyorsun?"

"Ya hiç ağlamıyorum saçmalama."

AylinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin