Emre'den;
Hürkan'ın evine gelmiştik beni bırakmamıştı tutturmuştu burda kal diye. Ali'ye kısa bir mesaj attım. Hürkan ne kadar sade ve özelse evide en az onun kadardı. Belki ev onun sayesinde böyleydi kim bilir?
H: Emre gitme lütfen. Hem sen dememiş miydin sen buraya gelince uyku problemini çözmemiz lazım diye.
E: Of Hürkan tamam kalıyorum.
Hürkan ile yarım saattir oturuyorduk. Telefonuma instagramdan mesaj gelince elime aldım.
erenmiymisadimkanka: selam güzellik nasılsın?
Bu kim şimdi amk?
H: Noldu yüzün düştü biri bir şey mi yazmış?
Bu adam her şeyi nasıl tahmin ediyor?
E: Hayır hayır Hürkan sıkıntı yok sen takılmaya devam et.
H: Versene şu telefonu.
Telefonu elimden çekti mesajı görünce samimiyetten uzak korkutucu bir şekilde güldü.
H: Tamam al bakalım. Konuşmaya devam et.
Ne oldu ben kıskanır diye düşünürken. Ah hani afitapım derken iyi Hürkan! Şimdi al bakalım mı oldu? Bende Emreysem gıcık ederdim Hürkan'ı.
emrekaraaslann: İyiyim yakışıklı sen?
erenmiymisadimkanka: Yazmanı beklemiyordum güzellik şaşırttın.
erenmiymisadimkanka: Beni sever misin acaba diye yazdım? Boş musun?
Bu nasıl konuşma tarzı amk çarpıcaksın bunlara bitane soyları tükencek.
Hürkan'ı kıskandırmak için çok güçlü bir kahkaha attım. Ama kaşları çatık telefonda birine mesaj yazıyordu. Hadi ama Hürkan. Kıskan beni.
erenmiymisadimkanka: Pardon sevgilin varmış ben bilmiyordum özür dilerim.
emrekaraaslann: Hey! Neden bahsediyorsun?
erenmiymisadimkanka: Yanındaki yakışıklıdan bahsediyorum!
Hürkan'a döndüm sırıtmış bana bakıyordu.
E: HEY HADİ AMA BANA BUNU SENİN OYUNUN OLDUĞUNU SÖYLEME. SEN MI HESAPLADIN BUNLARI? Senin hesabın mıydı o şimdi? Sevgilim derken???
Hürkan üstüme gelmeye başladı koltukta. Siktir koltuğun en sonunda oturuyordum. Hürkan dibime girdi ve konuşmaya başladı.
H: Ooof seni kendime sakladım.. Hepsini ben hesapladım :)
H: Sen benimsin Emre. Sen istemediğin sürece sana asla dokunmayacağım. Benden korkmana gerek yok. Ayrıca yakında sevgilide oluruz dert etme.
Böyle güzel seven birine alışık değilim ki be Hürkan'ım ben ne yapayım şimdi senin o güzel kalbini..
H: Hadi bakalım afitap uyku vakti.
E: Beraber yatalım mı? Karanlıktan korkuyorum Hürkan.
H: Kendini evinde gibi hisset Emre. Sen bana istediğini yapabilirsin. Ama ben sana sen istemediğin sürece dokunmayacağım.
Böylesine sadece gözleriyle seven biri.. Hürkan'ım sen iyi ki varsın..
Hürkanla yatağa geçtik yüzlerimiz birbirine dönüktü sadece gözlerimize bakıyorduk. Bazen birbirimizin yüzlerini ezberlercesine bakışıyorduk. Sanki konuşmaktan yorulmuştukta gözlerimiz konuşuyordu.
E: Hürkan sana sarılabilir miyim?
H: Tabii sarılabilirsin.
Ben Hürkan'a sarılmıştım. Ama o bana sarılmamıştı. Sinirli bir şekilde;
E: Hürkan sarılsana! Neyi bekliyorsun anlamadım?
H: Sana söyledim Emre sana sen istediğin sürece dokunmayacağım.
E: Şimdi söylüyorum o zaman. Sarıl bana Hürkan!
Hürkan ellerini belime koymasıyla rahatladım. Saçlarımı kokluyor bazen öpüyordu. Ve saçımı seviyordu.
E: Sende uyu Hürkan lütfen en azından uyumaya çalış.
H: Artık sen varsın Emre uyuyabileceğime eminim.
Hürkan'ın rahatlatıcı kokusuyla uykuya daldım.
***
2 gündür 2 bölüm paylaşıyorum şok Şaöslwğöslwşslw neyse buda tatlış bölüm oldu kaos koyarım üşenmezsem.
Kaos olsun mu ister misiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Konser // Mengola
Fanfiction+"Sen hep şarkılarla mı konuşursun?" -"Şarkılar değil midir konuşamadığımızda bize yardımcı olan?"