Emre'den;
Bu sefer de ben uyuyamamıştım. Bak Hürkan eserinle gurur duy. Seni iyileştireyim derken kendimi bitirdim.
Tuvalete gittim ve aynaya baktım. Yanağımdaki çiziği fark etmemiştim büyük ihtimalle tırnağı çizmişti. Ruhsal olarak verdiği acının yanında ne kalırdı ki bu küçük çizik?
Benim kalbimi çizdin sen Hürkan. O attığın tokatı yanağıma değil kalbime attın. Oysa sen beni dinleseydin sana ses kaydının orjinalini açabilirdim..
Hürkan'dan;
Sabah baş çatlamasıyla uyandım. Hap olarak ne bulduysam attım ağzıma. Dün gece aklıma silik silik geliyordu.
Emre'nin ağlaması, benim onu ittirmem, yine de bana iyi davranması ve ona tokat atmam.
Ona tokat atmam.
Tokat atmam.
Ona.Ben, ben ne yaptım?
Ellerime baktım. Hürkan sen ne yaptın? Sen bu ellerle Emre'ye mi vurdun? Ağlamaya başlamıştım o sırada içeri miyavlayarak biri girdi. Bu dünkü kedi. Boynunda tasma vardı. Emre dün çıkmadan takmış olmalıydı.
Boynunda yazılı isme baktım. Loli..
Kediyi kucağıma aldım ve kafasını severek sarıldım.
H: Özür dilerim Emre'm.. Özür dilerim Afitap'ım..
Lavaboda kendime tiksintiyle baktım.
H: APTALSIN OĞLUM SEN!
İç sesim konuştu "Ama seni paran için seviyordu aptal! Ne yapsaydın öpüp canım benim al param senin olsun beni dolandır mı deseydin?"
H: EN AZINDAN MUTLUYDUK SALAK ŞİMDİ BİRAZ BİLE MUTLU DEĞİLİZ!
Emre'den;
Yine dönüp dolaşıp evimize pardon düzeltiyorum eski evimize gelmiştim. Sadece iyi mi merak ettim. Gururum biz kalkalım artık derken duygularım nereye ya daha yeni geldiniz diyordu. Taksiden indim ve abiye beklemesini bir eşyamı alıp geleceğimi söyledim.
Zili çaldım, çaldım, çaldım. Açan olmadı.
Anahtarımı çıkarttım ve kapıyı açtım. Loli miyavlayarak yanıma geldi sürtünürken mutlu olduğunu belirten mırıltılar çıkardı. Hürkan banyodan çıktı, beni beklemiyordu anlaşılan.
H: Selam.
E: Selam, nasılsın? Dün baya kötüydün.
Hürkan yanağımdaki çiziğe odaklandı. Yüzümü yana çevirdim, görüp pişman olmasını istemiyordum.
H: Düne göre iyiyim sen?
E: Bir bilsen ne hallerdeyim
Öldüm de gömülmelerdeyim
Depremsiz başıma yıkıldı evimElimi pencerenin aşağısındaki taksiye uzattım.
E: Bak taksi kapıda bekliyor
Kitlendi ayağım gitmiyor
Al kalbim neyine yetmiyor?H: Emre ben, ben özür dilerim.
E: Dileme Hürkan. Sen beni dinlemedin, sikim saçma şeylere inandın. Yüzümü görmek istemiyorsun. Buse gibi olduğumu düşünüyorsun ama aptalsın.
Telefonumu çıkardım ve ses kaydını açtım.
E: Sen ses tonlarından anlarsın bak şimdi montajdaki ses tonlarımla aynı başka ses kaydı açacağım.
Ses kaydını başlattım.
E: Alo? Kimsiniz?
X: Emre selam. Kimsem kimim boşver.
E: Neden bilinmeyen numaradan aradınız?
X: Dinle beni bi.
E: Dinliyorum buyurun.
X: Hürkanı gerçekten seviyor musun?
E: Bunu bana nasıl sorarsın aptal! Hürkanı çok seviyorum.
X: Hadi ama Emre sen zekisin. Aşka inandığını söyleme. Hürkan'ın parası senin ilgini çekti.
E: Ben onu parası için sevmiyorum! Sadece onun kendine özel davranışlarını seviyorum anladın mı?
X: Anladım Emre pekala. Umarım yakında yüzyüze görüşürüz.
E: Gerizekalı.
Ses kaydı burada bitmişti. Hürkanın yüzünde pişman bir ifade vardı. Sarılmak istemiştim. Ama dün attığı tokatı kendime yedirememiştim hala.
E: Sana bunu pişman ol diye açmadım Hürkan. Kendimi ispatlamak için. Şimdi gidiyorum. Taksi kapıda bekliyor ama benim ayağımın kilitleri artık açıldı.
H: Emre gitme.
Aşağı kadar peşimden gelmişti tüm özür ve güzel lafları kullanıyordu ama ben onu dinlemeden Loliyide alıp taksiye binmiştim çoktan.
E: Abi beni aldığın yere bırak.
T: Tabii oğlum sen iyisin ya? Sevgilin miydi?
E: Eski sevgilim abi, eski sevgilim..
T: Tüh çokta yakışıyormuşsunuz. Umarım barışırsınız abicim.
Abi bana kartını uzattı.
T: Ne zaman bir yere gitmek istersen ara abicim ben senin yanındayım.
E: Saol abi.
Abimden göremediğim sevgiyi burdan görmek sinirimi bozmuştu.
T: Borcun yok abicim sen belli ki zor bir gün geçirdin. Benden olsun.
E: Olur mu abi öyle söyle borcumu ödeyeyim.
T: Helal olsun sana kardeşim parayı pulu boşver istediğin zaman arayabilirsin. Taksim hep açık.
E: Saol abi teşekkürler.
Taksiden inip odaya çıktım. Yemek yiyecek halim bile yoktu. Yatağa uzandım ve tavanı seyrettim, şu sıralarda tek aktivitem. O sırada Lolide yanıma uzandı.
***
Bak gölgen yansıyor dağlara
İnancım kalmadı güllere
Ben nerden başlasam ölmeye?
İlk gençlik mutlu bir hatıra
Bir şehri ilk kez görür gibi
Saklayacak bi mezar var mı beni?Öptüm bay, gömdüm say <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Konser // Mengola
Fanfiction+"Sen hep şarkılarla mı konuşursun?" -"Şarkılar değil midir konuşamadığımızda bize yardımcı olan?"