Emre'den:
Hürkan ile konuşmaya başlayalı bir hafta olmuştu çok iyi anlaşıyorduk şuan şehir dışına çıkması gerektiği için Ankara'daydı.
Döner dönmez buluşacaktık zaten, biraz kendimi sakinleştirmem lazımdı. Hürkan her zaman şarkılarla konuşurdu neden bilmiyorum bu onu çok özel kılıyordu benim gözümde.
Şu sıralar onu çok düşündüğümden ona bununla ilgili onun tarzında şarkıyla mesaj attım. Bu arada telefon numaralarımızı almıştık. Henüz sesli konuşmamıştık ama onu da yapacaktık.
Siz: Bir yıldız gökte kayıp giderken, ıslak bir yolda yalnız yürürken, bambaşka bir şeyi düşünürken aklımdasın.
Hürkan'dan:
Otelin balkonunda otururken gelen bildirime şaşırdım çünkü Emre'mden gelmişti.
Afitap'ım: Bir yıldız gökte kayıp giderken, ıslak bir yolda yalnız yürürken, bambaşka bir şeyi düşünürken aklımdasın.
Bana benim yöntemimi kullanıyordu. O.. anlatamayacağım kadar mükemmel.. bu aşk mı?
Siz: Geçmiş değil bugün gibi. Yaşıyorum hala seni. Sen hep benim yanımdasın. Gündüzümde gecemdesin. Çalınmasın, söylenmesin. Sen benim şarkılarımsın.
Biz Emre'm ile böyleydik onu çok sahiplenmiştim. Onu incitemezdim sanki bir kelimemden bile etkilenebilirmiş gibiydi.
Emre'den:
Şarkıyı devam ettirmesiyle gülümsedim.
Siz: Hürkan ne zaman geleceksin?
Hürkan'ım♡: Biraz daha sabret Afitap'ım 2 güne yanındayım.
Siz: Yarın sabah müsait misin? Konuşalım.
Hürkan'ım♡: Konuşalım Afitap'ım.
Hürkan'ın bana afitap'ım demesi bana özelmişim gibi hissettiriyordu. Hürkan sanki bana bir şey derse kırılacakmışım gibi davranıyordu. Sanki onun bebeğiydim.
***
Sabah Hürkan ile konuşacağımı hatırlayıp kriz geçirdim. Sonra markete çıktım. Yolda giderken bir amca bana yaklaştı.
(Ac=amca)
Ac: Canım evim boş temizlenmeye ihtiyacı var-
Tam o sırada Hürkan aramıştı aramayı reddederken amca kolumu tuttu ben sarsıntıyla yeşil tuşu kaydırırken Hürkan'ın sesi duyuldu.
H: Afitap naber?
Ac: Evimin temizlenmeye ihtiyacı var yakışıklı. Gel evimi temizle. Gelsen de yalnızlığımı gidersen.
H: Alo Emre? Emre iyi misin? Cevap ver?
E: Hürkan ben seni arayacağım bekle.
Hürkan'dan;
Kafayı yemiştim odada, ne olmuştu o adam ne diyordu Emre neden kapatmıştı?
Emre'yi mesaj yağmuruna tuttu. İstanbul'a dönmeyi bile düşünmüştüm.
Afitap'ım arıyor...
H: Şükürler olsun Emre iyi misin?
E: İyiyim merak etme. Adama bi tekme attım uçtu zaten ÜAŞSŞQÜAÇWŞŞW.
H: Ne işin vardı orada? İyi misin? Hala gülüyorsun. Kafayı yedim burda. Senin bana bunu yapmaya hakkın yok.
E: Özür dilerim.. Hala şoktayım.. Hürkan ne olur bir an önce gel..
H: Merak etme Afitap'ım yarın yanındayım.. Söz veriyorum bir dahaki yere beraber gideceğiz..
E: Hürkan yemin ederim seni korkutmak istemedim.. Adam kolumu tutunca-
H: EMRE KOLUNU MU TUTTU O SENİN? SANA BİR ŞEY YAPTI MI? SİKTİR NEDEN DİKKAT ETMEDİN EMRE?
E: Hürkan sakin tekme attım bir şey yapamaz bana endişelenme.
H: Nasıl endişelenmeyeyim? Tek hayata bağlanma sebebim gidiyordu.. Ne işin vardı orada?
E: Markete çıkmıştım. Şimdi eve geri dönüyorum marketi boş verdim.
H: Eve geçince görüntülü konuşacağız sana bakmam lazım.
E: Eve geçince ararım görüşürüz Hürkan.
H: Görüşürüz Afitap'ım..
***
Bu bölüm nasıldı? Hürkan'a göt korkusu yaşattık biraz. Gelsin afitapına sahip çıksın sğsöpwşslpwşwğwş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Konser // Mengola
Fanfic+"Sen hep şarkılarla mı konuşursun?" -"Şarkılar değil midir konuşamadığımızda bize yardımcı olan?"