Hürkan'dan;
Emre'ye söylemeyi unutmuştum ama psikologtan randevu almıştım. Sevineceğini düşünerek.
H: Emre, aşkım.
Emre kafasını kaldırıp baktı.
E: Efendim canım, noldu?
H: Ben bugün psikologtan randevu almıştım. Benimle gelir misin?
Emre boynuma atladı ve yanağıma öpücük kondurdu.
E: Ne kadar sevindim tahmin edemezsin sevgilim. Tabiki gelirim saçmalama.
Emre ile otoparka giderken bir kedi görmüştük. Ciyaklıyordu sanki ağlıyormuş gibi. Emre büyük bi şefkatle kedinin yanına gitti.
E: Hürkan bunun karnında kesik var. Veterinere götürelim nolur canı yanıyor.
Hiç düşünmeden.
H: Bebeğim sen bekle ben arabayı alıp geleyim.
Emre'den;
Yolda gördüğüm kedi can çekişiyordu resmen. İçim parçalanmıştı o kediyi öyle görünce. Hürkan arabayı getirdi içine bindik hemen.
Yol boyunca konuşmadık. Veterinere geldik ve durumu anlattık. Veteriner kediyi alıp içeri gitti.
Hürkan bana sarıldı.
H: İyi olacak merak etme afitapım.
E: Umarım.
***
Kedi ameliyat olmuştu. Şu anlık bir sıkıntısı yoktu. Sahiplenme kararı almıştık Hürkanla. Kediyi aldık. Kedi kucağımda arka koltuktaydık. Ne zaman ağlamaya başladım bilmiyorum. Hürkan fark etmişti.
H: Güzelim neden ağlıyorsun?
E: Doluyorsa gözlerim, sendin sebebim.
Korkuyor hayllerim, tıpkı gençliğim gibi.H: Noktasıydın her şeyin ve bu hikayenin.
Kediler ve şarkılar bize yeterli değil. Sana ben gerek.Şarkı söylemeye başlayınca devam ettirmesi çok hoşuma gidiyordu. Tabii bu sırada bir kaç saat sonra olacak olaylardan habersizdim. Özür dileme Hürkan.. Keşke beni dinleseydin..
H: Bebeğim iptal ettirdim psikoloğu sen bu kediye evde bakarken bende onun için alışveriş yapayım, bir de şirkete uğramam lazım evraklar var imzalanacak.
E: Tamam bebeğim, yemeğe gecikme.
H: Tamam hayatım, haberleşiriz.
Arabadan indim eve geçtim. Kedinin ismini koymamıştık ama cinsiyeti kızdı.
E: Loli ismine ne dersin bebeğim.
Mırıltıya benzer ses çıkardı. Beğenmişti ismi.
E: Gel bakalım Loli baba sana yatak getirene kadar sana yatak yapalım. Acıktın mı kızım? Baban umarım çabuk döner.
Yemeği hazırlamaya başlamıştım akşam olacak şeylerden habersiz. İlk defa bir masa için emek harcamıştım Hürkan.. Sen yine benim emeklerimi hiç ettin. Seni iyileştirmeye çalışırken bile beni yaraladın.
Masa çok güzel olmuştu mumları bile yetkeştirmiştim geriye beklemek kalmıştı.
Bilinmeyen numara arıyor..
Off bu kim şimdi. Belki Hürkandır
E: Alo? Kimsiniz?
X: Emre selam. Kimsem kimim boşver.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Konser // Mengola
Fanfiction+"Sen hep şarkılarla mı konuşursun?" -"Şarkılar değil midir konuşamadığımızda bize yardımcı olan?"