Emre'den;
Sensiz kaçıncı sabahım bilmiyorum Hürkan.. Bir kere bile aramaya tenezzül etmedin ama.. Sahi telefonum nerede?
Sehpanın üzerinde duran telefonumu aldım ve boş şişeyi masaya bıraktım. Kaç gündür bakmıyordum ama şarjı bitmişti. Şarja taktım ve açılmasını bekledim. Yine yatağa uzandım Loli yanıma geldi. Kafasını okşadım.
E: İyi ki varsın Loli sen olmasan beni dinleyen kimse olmayacak.
O sırada telefonuma yağan bildirimlere baktım. Hürkan'ın 50 cevapsız aramasına bakıp güldüm. Sinirlerim bozulmuştu. 30 mesaj vardı.
H: Emre konuşmamız lazım aç telefonu.
H: Emre telefonun kapalı iyi misin?
H: Gönderdiğim mesajlarda gitmiyor.
H: Emre polise gideceğim.
Bu tarz mesajlar vardı. En son mesajları görmemle mesaj attı.
H: Kafayı mı yedirteceksin sen bana? Nerdesin Emre 2 gündür Allah aşkına delirtme beni. Nolur telefonum bozulmuştu o yüzden de.
E: Önce sen bana kafayı yedirttin Hürkan. Oteldeyim. Kafa dinlemek istedim telefonlarını açmak zorunda değildim. Ne de olsa beni dinlemiyorsun.
H: Hangi otel yanına geleceğim.
E: Yanıma gelmeni istesem ilk ben gelirdim Hürkan. Seni beklemezdim inan bana.
E: Benim porselen kalbim
Karanlık bir çağa düşmüş
Tek başına savaşırken
Bir aşka esir olmuş
Yüz bin parça, hepsi sevgisiz.H: Benim porselen kalbim
Herkese duvar örmüş
Büyük bir kumar ortasında
Gerçeğe göğüs germiş
Yüz bin parça, hepsi çaresiz.H: Afitap nerdesin söyle yanına geleyim eve gidelim hatırlamayız bile olayları nolur.
E: Sen hatırlamazsın, ben unutmam
Nasıl kıydın?
Yüreğim kandı sana
Bir umut avunmaya.E: Sana söylemiştim Hürkan. Hürkan olmadan afitapın bir anlamı kalmaz diye. Sen bana GÜVENMEDİN.
Hürkan'ım♡ arıyor...
E: Ooo Hürkan beyler teşrif etmiş.
H: Sen alkollü müsün?
E: Suçsuz birine zarar verecek kadar değil.
H: Emre hangi oteldesin bebeğim lütfen..
Telefonu suratına kapattım Loliyide aldım ve evimize gitmek için yola çıktım. Yüzünü özlemiştim. Yürüyerek giderken yolda sendeledim o sırada gelen arabaya dikkat etmemiştim.
Hürkan'dan;
Emreyle konuştuktan sonra içime kötü hisler dolmaya başlamıştı. Belki 10 belki 15 dakika sonra telefonum çaldı. Tanımadığım bir numaraydı.
H: Alo?
X: Merhabalar Emre Karaaslan için aramıştım.
H: Sevgilisiyim ben buyurun.
X: Ben ******* hastanesinden arıyorum. Sevgilinize araba çarpmış.
Duyduğum şeyle sarsıldım. Telefon kapanıp yere düştü. Hüç düşünmeden üzerimdeki pijamayla arabaya atladım ve hastaneye gittim.
10 dakika sonra hastanedeydim. Koşarak oda numarasını öğrendim.
H: Emre beyin durumunu soracaktım. Hürkan ben telefonda konuşmuştuk.
D: Tabii şuanlık bir sıkıntı yok çok ağır yaralanmamış. Sadece kolu çatlamış, bu bir sorun teşkil etmiyor. Çatlaklar çabuk iyileşir sonuçta.
H: Görebilir miyim?
D: Görebilirsiniz. Şuan uyuyor sabah kontrole gelirim. Geçmiş olsun.
H: Teşekkür ederim.
Odaya girdim, yine gözlerim dolmuştu, şu sıralar çok mu ağlak oldum?
Yanındaki sandalyeye oturdum.
H: Emre bak aptal sevgilin geldi. Afitapsızda Hürkanın hiç bir önemi kalmaz.
Saçlarına ellerimi uzattım, yumuşak saçlarına. Emre sanki huzurluymuş gibi iyice kıpırdandı. Bende yanına uzandım. Biraz da olsa uyumam lazımdı.
***
Emre'den;
Sabah sağ tarafımda bir şey hissettim kafamı çevirdim. Dün gece Hürkanın geldiğini ve söylediklerini duymuştum ama saçımı severken uykuya dalmışım ki yanıma yattığını fark etmemiştim.
Hürkan'ın yüzünü inceledim. Ben ne kadar uykusuz kalmışsam o da o kadar uykusuzdu. Göz altlarını sevdim. Seni iyileştirecektim Hürkan.. Amacım yenilerini eklemek değildi özür dilerim.
H: Noldu manzaran çok güzel galiba?
E: Hm hm çok güzel.
Gözündeki pişmanlık duygusu iki kat artmıştı.
H: Çıkabilirmişiz bugün. Kolumdaki ne zaman çıkacak diye soracaksın iki güne iyileşirmiş.
E: Beni benden iyi tanıyorsun.
Gülümsedi. Gülümsedim.
H: Hadi bakalım çıkalım.
E: Tamam.
H: Ben işlemleri halledeyim, sana giyinmeye yardıma gelirim.
Hürkan pijamalarla mı gelmişti? Kahkaha atmaya başladım.
H: Emre! İyi misin???
E: Hürka- Hürka-
Hunharca gülüyordum Hürkan sorgularcasına baktı. Elimle üstünü gösterdim.
E: Üstünde pijama var.
Gülmeye devam ettim.
H: Ne yapalım yavrum doktor arayınca seni ikinci defa kaybetmenin korkusuyla nasıl geldiğimi anlamadım. Yarım saatlik yolu 10 dakikada geldim. Neyse sen bekle işlemleri halledip geleyim.
***
Hürkan gelmişti.
H: Gel bakalım hastane kıyafetlerinden kurtulalım. Hiç yakışmamış sana.
Hürkan vücuduma bakıyordu.
E: Hürkan amacın acı çektirmek mi? Hızlı giydirsene.
H: Gözlerimi alamıyorum ki.
E: Hürkan!
H: Ha tamam eve gidince devam edelim diyorsun.
Arabaya yürürken sordum.
E: Hürkan Loli nerde?
H: Endişelenme senin başında beklemiş sen orda yerdeyken, veterinerde şimdi.
İçim rahatlamıştı.
E: Loliyi alalım sonra evimize gidelim.
H: Evin seni çok özlemiş Emre.
Dedi kendini göstererek.
E: Bende evimi özledim.
Hürkan bana sarıldı ve arabaya bindik.
***
Benimle oyunlar oynadın
Kırıldıktan sonra topladın
Aynı olmadı
Sen hatırlamazsın, ben unutmam
Nasıl yandım
Yüreğim kandı sana
Bir umut avunmayaÖptüm bay, gömdüm say <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Konser // Mengola
Fanfic+"Sen hep şarkılarla mı konuşursun?" -"Şarkılar değil midir konuşamadığımızda bize yardımcı olan?"