Emre'den;
Sabah user'den hiç mesaj yoktu. Keşke atsaydı. Akşam sahile yürüyüşe çıktım. Denizin sesi, dalgalar, deniz kokusu, kumlar bana çok iyi gelmişti.
Yürürken aynı zamanda arkamda yakamoz vardı. Fotoğraf çekinmek içinde iyi bir yer diye düşündüm. Telefonu yere koyup otomatik fotoğraf çekinmeyi açtım. Güzel gözüktüğüm bir açı beğendim ve fotoğrafı çektim. Aralık olmasına rağmen hava sıcaktı.
Instagrama hikayeye koydum. Şarkı koymak istememiştim. Koyar koymaz userden mesaj geldi. Alışamayacaktım bu ani mesajlarına galiba.
User82737482918: hikayeye yanıt verdi:
Sıcak bir Aralık gecesi ıslatır yanmış tenimi. Yaklaşır o güzel bedeni kendisi Yakamoz Güzeli.Allahım bu kişi her kimse beni çıldırtacaktı. Nasıl olurda bir şarkı sözüyle bile beni böyle etkileyebilir?
emrekaraaslann: gerçekten artık kim olduğunu merak ediyorum.
Görüldü: 00.00Cidden mi? Görüldü mü? Aklımı yitireceğim gerçekten.
***
Eve gelip yorgunlukla koltuğa attım kendimi saat 1 olmuştu.
Insatgramda takılırken keşfetime konserdeki çocuk düşmüştü. Bana bakarkenki halinin aksine baya çökmüş gözüküyordu. Çocuğun adının Hürkan olduğunu öğrendim çok güzelmiş ismi diye düşündüm.
Hürkanı takip ettim ve artık yatmanın bana iyi geleceğini düşünerek yatağa gittim ve uyudum.
Hürkan'dan;
Emre'nin takip ettiğini görünce şaşırmıştım. Beni bulduysa ona itiraf etmemin vakti gelmişti. Fotoğraflarına kaçıncı kez baktığımı hatirlamıyorum artık. Ama ona bakarken huzur içinde uyumuştum.
Sabah uyandım Emre'ye mesaj attım ama bu sefer bir fark vardı ona ana hesabımdan yazmıştım.
hurkangugen: Bilmem kaç yüz kişi içinden gördüm deli gözlerini birden belki tanımazdım seni o konsere gelmesem.
Emre anlar mıydı bilmiyorum umarım anlar diye dua ettikten sonra kahvaltı için Kaan'a gidecektim sonra Emre isterse onunla buluşacaktım.
Emre'den;
Öküz gibi uyuduktan sonra saat 15.00'da kalkmıştım. Kahvaltımı yaptım Ali geleceği için mutfağı güzelce topladım. Elimde telefonla koltukta Ali'yi beklemeye başladım. Ali ile ev arkadaşıydık 2 günlüğüne ailesinin evine gitmesi gerekmişti o yüzden bugün 17.00'da gelecekti.
Telefonda Hürkan'ın bildirimini görünce çok şaşırdım masaja tıkladım.
hurkangugen: Bilmem kaç yüz kişi içinden gördüm deli gözlerini birden belki tanımazdım seni o konsere gelmesem.
Kalbim teklemişti userle aynı mesaj yazıyordu acabalar aklımdayken direkt yazma kararı aldım.
emrearaaslann: user sen miydin yoksa?
hurkangugen: evet bendim neden böyle yaptığımı buluştuğumuzda açıklamak istiyorum.
Benimle buluşmak mı istiyordu? Bunu biraz ötelesem iyi olacaktı zira şuan hiç buluşacak havamda değildim.
emrekaraaslann: tabiki buluşunca anlatabilirsin ama daha tanışmıyoruz bile bu buluşmayı seninle biraz tanıştıktan sonra yapmak istiyorum.
Yanlış bir şey söylemiyordum ki sonuçta tanımıyorum bile onu. O sadece konserde ayağına düştüğüm biri.
hurkangugen: haklısın bu buluşmayı yarına ertelemeliyiz böylece tanışmış oluruz.
Bu çocuk kafayı mı yemiş bir günde bir insan birini nasıl tanısın çıldırmış mı bu?
emrekaraaslann: hayır demek istediğim bu buluşmayı haftaya ertelemek istiyorum.
hurkangugen: tabii sen nasıl istersen Afitap*.
Huh Emre bunada yükselme gözünü seveyim.
Görüldü atıp çıktım. Çok şükür Ali gelmişti ona sarıldım. Ali'ye kısaca userden ve Hürkan'dan bahsettim. Embesil hareketler yapınca arkadaşlığımızı sorguladım.
***
Bu bölümü baya düşündüm Emre ve Hürkan'ı nasıl tanıştırsam diye. Şarkı çok fazla aklıma gelmiyor bölümlerle ilgili. Playlistimi görsenizin aşure gibi zaten.
*Afitap: güneş yüzlü, güneş gibi parlak yüzlü, güzel yüzlü anlamlarına gelir.
Emre'ye çok yakıştırdım. Hürkan'ın Afitap'ı Emre.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Konser // Mengola
Fanfic+"Sen hep şarkılarla mı konuşursun?" -"Şarkılar değil midir konuşamadığımızda bize yardımcı olan?"