Uykusuz Ve Dengesiz

612 42 242
                                    

Emre'den;

Hürkan'ı tabiki affetmemiştüm henüz. Kalbim onu istiyordu ama bu sefer kalbimi ilk defa dinlemek istememiştim.. Bu sefer ben özür dilerim Hürkan..

H: Bebeğim daldın gittin. Ne var o kafanda?

E: Hiç, hiçbir şey. Öyle düşünüyordum :)

H: Tamam eve gidelim hadi.

Loli kucağımda huzursuzlaşmıştı.

E: Ne oldu kızım, bir sorun mu var?

L: Meoww

Biliyorum Loli sende affetmemi istemiyorsun.

***

Hürkan ile eve gitmemizden 1 hafta, affetmemden ise daha 3 gün geçmişti.

Çok güzeldi her şey. Eskisinden daha iyiydi. Hürkan yine şirkete gitmiş işlerini hallediyordu.

***

Hürkan'dan;

Şirketten çıkmıştım, her çıkışımda o iğrenç gün aklıma geliyordu. Birden benden 2 kat daha güçlü 2 adam geldi ağzıma dayadıkları bezle gözlerim karanlıkla buluştu.

***

Bedenim soğuk sert zemine çarptı. Ardından onu gördüm.. Dayımı.. Yoksa babam mı demeliyim?

(B=babası)

B: Oğlum benim ne kadar büyümüşsün.

H: İğreniyorum senden aptal adam!

İki adımda yanıma geldi ve beni yakamdan tutup kaldırıp duvara yapıştırdı.

B: Annen beni baştan çıkarmasaydı bunlar olmazdı.

H: Düzgün konuş aşşağlık herif!

B: Hala eskisi gibisin. Her şeyi öğrettim sana itaat etmeyi öğretemedim.

H: Senin köpeğin olmayacağım salak!

B: Bu lafları sana yedirteceğim. Hazırlan oğlum!

H: Bana oğlum deme.

Birden elini şıklattı ve bir adam gelip daha önce orda olduğunu görmediğim bilgisayarı açtı. Birde onu gördüm Emre'mi şarkı açmış kendi kendine dans ederek soframızı hazırlıyordu. Sonra onu hedef alan pompalıyı gördüm.

B: Emre'de çok yakışıklıymış, ağzının tadını biliyor-

Hışımla ona yaklaştım.

H: Sakın, sakın bunu yapayım deme! Yapmayı deneme bile. Onun adını ağzına alma.

B: Anlaşma yapma vakti Hürkan.

H: Ya ne anlaşmasından bahsediyorsun sen?

B: Mirasın sahibi sensin Hürkan, şehirdışına benimle gelmen gerekiyor. Kaç yıl bilmiyorum. Eğer gelmezsen.

Dedi ve ekranı gösterdi.

B: Olacakları biliyorsun :)

Aptal adam.

B: Ona istediğin maddi imkanı sağlayabilirsin. Ona ayrılmak istediğini ve onun gerçeklerini öğrendiğini söyleyeceksin.

H: Onun gerçekleri?

B: Sana anlatmadı mı yoksa? Ne kadar üzücü..

İğrenç sesini duymak bile midemi bulandırıyordu. Özür dilerim Emre bu adamı öldürüp yanına döneceğim. Ama belkide çok geç kaldım.. Üzgünüm.Bu seferde sen beni dinlemedin Emre'm..

Emre'den;

Dans ederek sofrayı hazırlıyordum. Mesaj geldi. Kabusum olan mesaj.

Hürkan'ım♡: Her şeyi öğrendim Emre. Özür dilerim ben senin yaranı taşıyamam.

Olduğum yerde kaldım.. Sen ne yaptın Hürkan?

***

Bir buçuk sene geçmişti aradan. Bir kafede Ali, Ömer, Kaan, Mert, Umut, Yiğit (Emir olan değil tamamen farklı biri) oturuyorduk.

Aliyi tanıyorsunuz zaten, Ömer psikologum Hürkan'ın sürecinde bana çok destek olmuştu o her şeyimi biliyor, Kaan Hürkanı bırakıp benim tarafıma geçti, Mertte onun yakın arkadaşı, Umutla şans eseri basket sahasında tanıştık ve Yiğit, Yiğit'im en iyi destekçilerimden..

Y: Hayatım daldın iyi misin?

E: Merak etme iyiyim.

Y: Yorulduysan eve gidelim.

Hürkanla evimiz hala duruyordu bir buçuk senedir girmemiştim. Sadece kokusunu özlersem arada giriyordum önceden. Şimdi Yiğitin evinde kalıyorduk.

E: Aslında biraz yalnız yürüsem iyi olacak.

Y: Sen bilirsin bebeğim bir şey olursa ara tetikteyim.

Dedi ve göz kırptı, gülümsedim.

E: Teşekkürler.

Yiğit Hürkan olayını biliyordu. İlk atlatamadığım zamanlarda bana çok yardımcı oldu. Aslında bu aşk mı emin değilim. Ondan hoşlanıyorum. Hoş biri.

Yürürken mesajlara girdim. Pinli mesajlarda hala o vardı. Unutamamıştım ama çalışıyordum. Unutmanın arifesindeysim.

Mesajlarımıza girdim ve geçen hafta attığım mesajı gördüm.

Siz: Hep beni bil beni söyle
Dilinden düşmiyim
Fırtınalarım olsa da
Bu ara güneşliyim

Fakat fark etmediğim bir şey vardı altına yeni mesajlar eklenmişti.

Hürkan'ım: Yollardayım, yorgunum
Uykusuz ve dengesiz
Ama boş ver bunları
Sağlığın yerinde mi?

Hemen mesaj yazdım.

Siz: Şu son bir buçuk sene gerçek bir düşüştü
Sana olan aşkım artık bir deliliğe dönüştü
Kavgalar ve polisler, dost kazıkları ve hapisler

Çok geçmeden cevap geldi. Şaşırmıştım. Bir buçuk senedir yoktu sonuçta.

Hürkan'ım: Akıyormuş zaman, ben ittirmesem de
Gülümsersem sana, gülecek misin sen de?
Günler karışıyor, insan alışıyor
Vapurlar yanaşıyor içinden sen inmesen de

Son mesajı okuduktan sonra Yiğit seslendi.

Y: Hadi hayatım gidiyoruz.

E: Tamamm geliyorum.

Afitap denmesini özlemiştim.. Hürkan'ım olmadan Afitap'ın bir anlamı kalmaz..

***

İsmin bir şarkı ve ben hep seni söylerim
Başkalarına baksa da seni arar gözlerim
Yabancıyım, uyumsuz, sıkılgan ve eğreti
Tüm bunlara rağmen, hâlâ benimlesin

Kendimi toparladımzzz hikaye bok gibi oldu çok özür dilerim, hikayeye başlayınca midem bulanıyor nedeni Hürkan'ın dayısı valla öleceğim.

Öptüm bay, gömdüm say <3

Konser // MengolaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin