Yalan

584 41 130
                                    

Hürkan'dan;

Her şeyin başladığı yerdeydim. Konser alanında. Onu ilk gördüğüm yerde. Bana ilk baktığı yerde. O deli gözleri gördüğüm ilk yer. Emre'nin adını ilk duyduğum yer. Kalbimin ilk defa hızlandığı yer. Oraya oturdum ve sadece zamanın geçmesini bekledim.

Emre'den;

Eve gelmiştik ağlamam geçmemişti, geçmeyecekti.

Y: Emre sakin ol ağlama lütfen. Sorun değil, gelir geçer. Ölüm değil, gelir geçer.

E: Geçmiyor Yiğit geçmeyecek ben onu unutamamışken sana ümit vermek istemiyorum. Eğer bunu yaparsam kendimi çok iğrenç hissedeceğim.

Y: Biliyorum Emre. Onu gördüğünde gözündeki aşkı gördüm. İlk başta ben seni ondan alırsam çok üzüleceğim. Sorun değil. Onu kaybetme yeter, ben aşkımı daha bulamamışım demek ki.

Yiğite son kez sarıldım.

E: Teşekkür ederim. Eşyalarımı toparlayıp gideceğim.

Y: Ne zaman ihtiyacın olursa buradayım.

Hemen eşyalarımı toparladım. Boynumdaki kolyeye baktım.

E: Seni çok seviyorum Hürkan..

Evimize gittim ve zili çaldım. Kapıyı bi kadın açtı.

K: Selam oğlum sen Emre olmalısın Hürkan senden çok bahsetti ben Bahar Hürkan'ın annesiyim.

E: Ama siz..

B: Merak etme Hürkan sana her şeyi anlatır. Sen ver valizini. Konser yerine gidiyorum diye çıktı gitti anlamadım.

E: Çok teşekkür ederim Bahar teyzeciğim benim gitmem lazım. Valiz kapıda kalsın gelince alacağım.

B: Anne diyebilirsin.

Gülümsedim ve koşarak aşağı indim. Hemen taksici abiyi çağırdım.

E: Abi Emre ben geçenki çocuk.

T: Aaa Emre oğlum buyur ne oldu?

E: Abi ben geçenki evdeyim bana en acilinden taksi lazım.

T: 2 dakikaya oradayım bekle.

E: Saol abim.

Gerçekten iki dakika sonra gelmişti hemen atladım.

E: Abi açık havaya konser alanına sür.

Abi arabayı kullanırken bende ona olanları anlatıyordum. Abi arada beni destekliyor arada bana neden onu dinlemedim diye kızıyordu. Bahar teyze bana anlatmıştı her şeyi. O mesajı ona babasının attırdığını. Hürkan'ın babasını öldürmesini her şeyi.

Açık havaya geldik. Onun arabasını gördüm hemen parayı verdim ve arabadan indim.

E: Teşekkürler abi.

T: Her zaman oğlum ne demek.

Konser alanına baktım. Oradaydı, ayağına düştüğüm yerde. Hemen gittim ve ayağının ucuna düşüyormuş gibi yattım. Sadece nefes sesini dinledim bir süre. Sonra kokusunu çektim içime. En son gözlerine baktım. Aynı bakıyordu, ışıltılı.

H: Emre-

E: Hürkan konuşmayalım, lütfen. Şuan böyle kalmak istiyorum.

Hürkan beni yerden kaldırdı. Yanına oturdum.

H: Yerde yatıp hasta olmana izin veremezdim. Nasılsın?

E: Kırgınım sana her an
Kızgınım kimi zaman
Bana senden geri kalan
Hep yalan, hep yalan.

H: Üzerime geliyorlar
Deliyim ben biliyorlar
"Unutacaksın" diyorlar
Hep yalan, hep yalan

H: Sen beni unutmuşsun ama Emre.

E: Sıcak bir ten, evet ama o sen değilsen
Yarım kalırım seni hissedemezsem
Sen yoken yalnızım hep ben
Olsa da birileri dolamıyor senin yerin

H: Yaralarımı sarmayı denemeli mi?
Yoksa dağlayıp ilerlemeli mi?

E: Sen nasılsın Hürkan?

H: "Ben iyiyim" diyorum
"Sen iyi ol" diyorum
"Beni düşünme" diyorum
Hep yalan, hep yalan

H: Emre o kimdi. Seni kaybettim sandım. Sen ağladın ama o senin yanındaydı. Ben değildim.

Hürkan'a sarıldım.

H: Emre ben özür dilerim.

Göz yaşlarını sildim.

E: Ağlama..

Bir süre ikimizde sustuk sadece birbirimize sarılıp sessizce ağlıyorduk.

E: Seni dinlemeliydim. Ben özür dilerim. Hürkan n'olur beni affet.

Ağlamam şiddetlenmişti.

H: Emre'm benim sana bu hayatta küsme gibi bi hakkım yok lütfen.. ağlama.

E: Annen her şeyi anlattı Hürkan. Gerçekten öldürdün mü onu?

H: Annem mi?

E: Evimize geri döndüm Hürkan. Oradan geliyordum şimdi. Hadi evimize gidelim. Seni çok özledim. Hem seninle daha işimiz var.

H: Hey başladın yine. Ayrıca annem var evde.

E: Bu bi bahane değil Hürkan.

H: Emre!

E: Tamam ya.

H: Gel buraya.

Dedi ve ayağa kaldırdı. Sarılarak arabaya doğru gittik.

***

Aklıma geliyorsun
Düşlerime giriyorsun
Bana sözler veriyorsun
Hep yalan, hep yalan

Aklıma geliyorsunDüşlerime giriyorsunBana sözler veriyorsunHep yalan, hep yalan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Emreyi gorunce ben olur gibi.

Öptüm bay, gömdüm say <3

Konser // MengolaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin