Deli Miyim?

702 51 156
                                    

Evden önemli eşyalarımı aldım. Evi zaten eşyalı kiralamıştık o yüzden eşyaları bıraktık. Hemen bi üst kata çıktım ev sahibine anahtarı verdim.

Arabada bu sefer ölüm sessizliği vardı huzurlu değil aksine rahatsız ediciydi.

E: Hürkan merakımdan dolayı özür dilerim ama abin dayının çocuğu olduğunu biliyor mu?

H: Abimin öyle davrandığına bakma. Abim sadece işkolik birisi abimle iyi anlaşırız. Ve hayır bilmiyor.

E: Pek gözüm tutmadı. Benimle ilgili bir sorun yok değil mi?

H: Seninle ne sorunu olabilir afitap? Benimle uğraşmayı sever sadece.

E: Hürkan Buse kim?

Hürkan yine kasılmıştı. Direksiyonu tutan elindeki eklem yerleri beyazlamıştı. Elimi elinin üstüne koydum.

E: Şuan anlatmak zorunda değilsin. Belli ki zor bir dönemmiş senin için. İstediğin zaman anlat ben hep buradayım.

Hürkan biraz daha rahatlamıştı.

H: Teşekkür ederim afitap. Sen iyi ki varsın.

Eve gelmiştik, Hürkan'ım valizimi taşıyordu. Kapıyı açtık ve gördüğümüz görüntüyle şok olduk. Hürkan'ın evi dağılmıştı. Ama öyle 3-5 bişeyi değil her şeyi dağılmıştı.

H: Emre biz evi kitlemiştik camlar kapalıydı. Üstelik 50 kere kontrol etmiştik.

E: Evet ne olmuş eve? Belki hırsızdır.

Bir adım attım ayağımın altından kağıt ezilme sesi geldi.

E: HÜRKAN! BURDA BİR NOT VAR ÜSTÜNDE ADIN YAZIYOR.

Hürkan odasından yanıma geldi.

H: Bu ne ki? Dur okuyayım

Not;

Seni asla bırakmayacağımı söylemiştim. 2 sene kaçtın Hürkan ama sana artık uyku yok :)

-Dayın (baban)

Hürkan okuduğu notla çömeldi kulaklarını kapattı ve ağlamaya başladı. Onun hizasına çömeldim ve kafasını göğsüme yasladım.

E: Hürkan'ım ben buradayım o piç sana bir şey yapamaz.

Elimden bir şey gelmiyordu tüm teselli cümlelerimi sıraladım Hürkan sadece derin derin nefes alıyor bazen hıçkırıyordu. En sonunda konuştu.

H: Evimi bulamazdı biri ona yardım etmiş olmalı.

Dedi ve ayağa kalktı. Ev hala dağınıktı.

H: Ben gidiyorum afitapım ben gelene kadar temizleme boşver gelince beraber temizleriz yeterince yoruldun kendi evini toparlarken zaten.

E: Hürkan nereye gidiyorsun bari onu söyle ben seni yolda bulmadım!

H: Abimin yanına gideceğim fıstığım geç gelirim belki. Öpebilir miyim seni?

E: Sorma artık Hürkan, tabiki.

Hürkan beni yanağımdan öptü ve çıktı.

Tabiki evi temizleyecektim. Hürkan olmasa bırak yanına çömelmeyi evden içeri dahi adımımı atmazdım.

***

Konser // MengolaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin