Deli Gözler

1.9K 89 151
                                    

Hevesle yazıyorum ama nereye gider hiç bir fikrim yok gaza gelmişem agalar ŞWÖSKŞAÖSLWŞSÖSP

***

Emre'den;

Sabah Ali üstüme zıplayana kadar her şey süper gidiyordu.

E: Ali ne yapıyosun mal mısın yoksa mal rolü mü yapıyosun iki türlüde komik değil yani.

A: Ayıp Emre ben sana burda mutlu bi haber için geleyim sen gel bana mal de.

Nereden vuracağını da iyi biliyo şerefsiz.

E: Ali'm canım arkadaşım ne söyleyeceksen söyle hadi en sevdiğim arkadaşım.

A: Sürün biraz belki paşa gönlüm isterse söylerim bilemiyorum Emreciğim.

E: Aliii Aliii Ali'm hadi benim her şeyi tekleyen canım arkadaşım.

A: Çok ısrar ettin söylüyorum.

E: ALİ DOĞURUCAM ŞİMDİ SÖYLE AMK.

A: Yüzyüzeyken konuşuruz'a bilet aldım aşko doğum günü hediyen.

E: Ali.. Sen en iyisisin bebeğimm.

Yazardan;

Emre sevinçle yataktan kalktı ve evi turlamaya başladı. 22 yaşında biri ne kadar çocuk olabilirse o kadar çocukça davranıyordu. Ali alışıktı Emre'yi böyle çocuksu görmeye.

Aynı günün sabahını bir de Hürkan'ın gözünden okuyalım. Bakalım o nasıl hissediyor.

Hürkan'dan;

Yine uyuyamamıştım geceyi balkonda geçirmiştim. Şimdi ise gün doğumunu izliyordum. Sahi ne zaman doğru düzgün uyku çekecektim. Çoğu zaman bayılırdım bu uyumak sayılır mıydı? Zaten sonrasında kendi kendime ayılır bir şeyler atıştırırdım.

Hep düzenli hayatı olan insanlara özenmişimdir ne zaman onlardan biri olacağım?

Yazardan;

Hürkan umutsuzca telefonu eline aldı Kaan'dan başka mesaj atan yoktu. Mesaja baktı hemen.

K: Kanka biliyorum yine uyumadın ama yüzyüzeyken konuşuruz geliyormuş gitmek istersin diye bilet almıştım ama ben yorgunum gelemem dersen bileti iptal ederim hemen dert etme.

Grubu çok severdim ama gidesim yoktu Kaan için gidecektim.

H: Tamam kanka bilet için saol konser kaçta?

K: 8'de başlıyor ben erken gidip yer kaparım açık havada zaten sıkıntı olmaz senin için.

H: Tamam orada görüşürüz.

Emre'den;

Büyük bir heyecanla evden çıktım saat 8'e yaklaşıyordu. Bugün çok güzel geçecekti. Yani en azından ben öyle hissediyordum.
En sevdiğim mavi tişörtümü giydim bu tişörtü çok seviyordum mavi benim rengimdi. Altıma siyah pantolonumu giydim. Ali ile konser yerine doğru gitmeye başladık.

Konser başlamak üzereydi arkalara kalmıştık ama olsun böylesinede varım ben.

*****
Konserin ilerleyen dakikalarında Ali ile çok içmiştik birden merdivenlerden düştüm. Ali başımı çarpma olasılığına karşı beni betona yatırdı. Birinin ayağının üstüne yatmıştım ama kafamı kaldırınca birinin kızgın bakışlarını görmekten korkmuştum.

Cesaretimi toplayıp kafamı kaldırdığımda gördüğüm görüntüyle şaşırdım. Çünkü parlayan bir çift göz bana bakıyordu. Ben 65 yaş üstü dayı beklerken.. Böyle afet bir şeyin karşıma çıkması hiç adil değildi. Bilseydim ilk düştüğümde bakardım.

***

Hikaye hoşunuza gitti mi daha ilk bölüm ama fikirlerinizi çok merak ediyorum.

Konser // MengolaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin