Bu kitabın kurgusu aklıma bir anda geldi. Acemiyim yani. Bir hatam olursa af ola. Umarım beğenirsiniz. Yorum ve votelerinizi bekliyorum. Şimdiden çoooook teşekkür ederim hepinize.
İyi okumalar.
İlk bölümünüde aşkısı bitanesi @haccee me ithaf ediyorum. Hatice karakteri ondan esinlenerek oluşmuştur. Umarım beğenirsin aşkısı :* :)))
Bu arada kitabı da yeniden yazıyorum.
- Annem yine ben geldim. Nasılsın bugün? Ben iyiyim annem ama daha iyi olacağım sen merak etme beni olur mu? O adamın yanına gidiyorum bugün.
İNTİKAM İÇİN,
İNTİKAMIN İÇİN ,
İNKAMIM İÇİN,
İNTİKAMIMIZ İÇİN.
Affetmiyeceğim anne , asla affetmiyeceğim. Artık ağlamıyacağımda , göz yaşlarımı son kez mezarının yanında döküyorum.
Gidiyorum.
Kızma bana olur mu? Vedalaşmaya geldim diye buraya, kokun sinmiş sanki bu kara toprağa, bir parça almaya geldim buraya. Kızma ne olur bana. Hem intikamımız alınca geleceğim yanına. Şimdilik hoşçakal annem.
Seni seviyorum.
************************
Yatağın üstünde oturup tam karşımdaki aynadaki bana uzun uzun baktım. Bu ela gözler, bu kestane rengi saçlar , bu beyaz ten , cidden o melek kadına benziyormuydum? O kadın kadar güzel miydi bu yüz? Bu yüze her baktıkça intikam duygum daha fazla artıyor. Öfkem, bu yüze her baktığımda 2 katına çıkıyor."-Asya'm, kuzum hala kalkmadın mı? "
Bu duyduğunuz ninni gibi ses sevim sultanıma ait. Annemi kaybettikten sonra bana sahip çıkan müthiş kadın. Tonton mu tonton yanakları, boncuk gözleri olan 55 yaşında ama hala müthiş şeker bir yüze sahip kendisi.
"-kalktım sultanım kalktım, geliyorum "
******Mutfağa hızla girip
"-günaydııın sultanların sultanı" diyerek kahvaltı masasına şöyle bir göz atarken sandalyemi çekip oturdum.
"-günaydıın yalakaların şahı" aaa bak ne dedi yaaa. Resmen yalaka dedi. Eee şimdi benden bir gıdıklanmayı hakkettmedi sizce de?
"-anlaşılan birileri gıdıklanmak istiyor ha" diyerek gıdıklamaya başladım. Kahkalarının arasında beni durdurmaya çalışıyordu. Ama nafile.
Böyle bol kahkahalı bir kahvaltıdan sonra bavullarımızı alarak yola çıktık. Şu an da farklı bir şehirde yaşayan o adamın ve ailesinin yanına doğru yola çıktık.
"- gel vazgeç be güzel kızım harap etme kendini" diye beni ikna etmeye çalışan sevim teyze baktım.
"-asıl vazgeçersem harap olurum be sultanım. sen bu çabandan vazgeç bence ." Diyerek tonton yanaklarından öptüm.
Mırıldanarak geri önüne döndü. Bende tekrar camdan yolu izlemeye başladım.
Pişman bile olacak olsam yine de bu yoldan geri dönmeyeceğim. Benden baba sevgisini çalan o kadından bende ondan evlat sevgisini çalacağım.
**************
Onların Sonu benim başlangıcım olacak.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AĞLATAN DANS
RandomHem annesinin intikamı hem de annesinin dans tutkusunu devam ettirebilmek için kendi hayallerinden vazgeçen bir genç kızın hikayesi. -Annem sen rahat uyu, ben senin kaldığın yerden devam edeceğim. Ve senin canını alanlardan da intikamını alacağım. O...