SOL YANIM ACIYOR ANNE

79 13 11
                                    

Bak kavanoz yanımda, toprağından bir avuç daha alayım.
Biliyor musun anne, her gelişimde aldığım topraklarını,
Şu kavanozda biriktirdim,
üzerine de resmini yapıştırıp baş ucuma koydum.
Her sabah onu öpüyor, kokluyorum.
Kimseye söyleme ama anne, bazen de konuşuyorum onunla.
Ne yapayım seni çok özlüyorum anne.

Ayla Aydemir'in bu şiiri tam bizi anlatıyor değil mi anne. Nasıl canım yanıyor , kimse bilmiyor anne. Hiç kimse hissedemiyor.

Bizi bizden çaldılar Birtanem. Bende onları onlarda bırakmayacağım. Söz veriyorum.

En sevdiğin şeyi , dans etmeyide yaşadığım sürece devam edeceğim.

Son nefesime kadar dans edeceğim Birtanem.

******************

"-Durumu nasıl Selim?"

"-daha iyi efendim. Bugün taburcu oluyor. "

"-tamam, saol Selim, takipte kal."

"-tamam , Asya hanım"

Babamı çaldın benden ama hala seni düşünüyorum. Ölmeni istemiyorum. Seni asla affetmeyecek olsamda ölmenede izin vermiyeceğim. Bir de babamı çalmana yardımcı olan o sürtük varya asıl intikamımı ondan alacağım.

Mehtap Kahraman.

Ne kahraman ama? Hem küçük bir kızdan babasını çalan hem de annesinin hayallerini çalan o kadına hiç yakışmıyor bu soyad. Kahramanlar çalmaz.

"-Ne düşüyorsun?"

"-Ahhhh!, bileğim."
Mert 'in sesiyle irkilip bileğimi üstüne düştüm. Dans ederken düşünmek vücuduna zarar veriyor Asya. Ama hala akıllanmayıp düşünmeye devam ediyorsun.

"-iyi misin? neren ağrıyor?"

"ahh. iyiyim. merak etme sadece bileğimi incittim. "

"-Ne düşünüyordun?"

"-annem ve onları?" diyince kafasını sallayarak onayladı beni.

Hiç birşey söylemedi.

Çıkmıyor aklımdan işte. Olmuyor ne yapsam olmuyor. Yok daha fazla dayanamıyacağım o kadınla yüzleşmem lazım.

"-Mert! ben...ben o kadınla -gözlerimi kapatıp derin bir nefes çektip ciğerlerime.- ben o kadınla görüşmek istiyorum. "

Bir süre yüzeme öylece baktı. Gözlerini kırpıştırıp burun kemerini sıkarak öylece durdu karşımda. Aynı şekilde derin bir nefes alarak

"-emin misin?" diye sordu. Başımla onay verdim.

Hiç olmadığım kadar eminim hemde.

Hızla üzerimi değiştirmek ve duş almak için dans salonundan ayrıldım.

Hızımı hiç kesmeden duş alıp elime ne geçerse giyindim. Çantamı kaptığım gibi dışarı çıktım. Bu saatlerde o adam iş yerinde o sevgili kızlarıda arkadaşları ile dolaşıyor olaması gerekir. Evde tek yakalacağıma eminim ama yine de işi sağlama almak adına kısa bir mesajla fazla dikkat çekmeyen bir kafeye çağırdım.

-Kızını seviyorsan vereceğim adrese gel

                                        Asya .

********************************

Güzel demek kızını seviyorsun.

Uzaktan bir süre hareketlerini izledim.

AĞLATAN DANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin