5.bölüm

212 23 7
                                    

Multimedyaya karakterlerin resimlerini koymamı ister misiniz arkadaşlar? Yoksa kendi hayal gücünüzü mü kullanmak istersiniz? Eğer koymamı isterseniz koyarım seçim sizin?

İyi okumalar...
Multimedya : asya nın dans çalışmasından bir kare

Her zaman ki gibi aynadaki benle olan rutin konuşmamı yaparak başladım güne.
Aslında bunu yapmamın sebebi unutmamak. Bana yapılan hiçbir kötülüğü unutmamak. Kendimi unutmamak. Çünkü son günlerde yaptığım şeyleri unutuyorum. Nedenini bilmiyorum ama bazen adımı bile unutuyorum. Bu yüzden not almaya bile başlayabilirim.

Üzerimi giyinip Haticeyi uyandırdım. Bu kız çok uyukucu yaa.

"-kalk kızım hadi ya okul var bugün senin yüzünden geç kalacağız" dedim kızarak.

Mırıldanarak gözlerini açıp etrafı inceledi, birkaç saniye sonra gözleri beni bulunca

"-günaydın" diyerek esneyip yataktan kalktı.

"-sanada günaydın , hadi üzerini giy gelde kahvaltı yapalım" diyerek odadan çıktım.

Mutfakta kahvaltıyı hazırlayan Sevim teyzeyi görünce sessizce arkasından yaklaşıp beline sarılıp tonbul yanağından öptüm. Sarılmamla irkilip "-hiiiih " diye tuhaf bir ses çıkararak arkasına dönüp baktı

Beni fark edince ;

"-beni kalpten götürmeye mi çalışıyorsun sen deli kız" diye sahte bir şekilde kızınca bende kabahat işlemiş annesinden af dilemek için tatlı tatlı gülümseyen küçük kızlar gibi ellerimi önümde birleştirip altan bakarak ve sağa sola salllanarak

"-aşk olsun sultanım töbe de , Allah geçinden versin sende gidersen ben ne yaparım" dedim dudaklarımı büzerek böyle yapınca yelkenleri suya indirmiş olan Sevim teyzeye kirpiklerimin altından bakmaya devam ettim. Bir an gerçekten öldüğünü düşününce kalbime ağrı girdi. Allah geçinden versin ama Sevim teyzeyi de kaybetmeyi göze alamam üstelikde benim yüzümden asla. Kafamı sağa sola sallayıp bir kendime geldim. Sevim teyzeye baktığımda töbe çekerek önüne dönüp mırıldanarak bana saydırmaya devam ediyordu. Bende bu haline kıkırdayarak sandalye çekip oturup kahvaltıma başladım. Bu arada Hatice 'de bize günaydın diyerek mutfağa girdi. Ve o da kahvaltıya başladı. Sevim teyze de çayları doldurup yanımıza oturunca hep beraber kahvaltı yapmaya başladık.

*********

Okulun bahçesinde oturmuş o adamın melek kızını göz hapsine almış sabit bir şekilde izliyordum.. Hatice'de benim kadar olmasada o da o kızı izliyordu.

"-bugün Mert geliyor" diyen Hatice'ye yan bir bakış atıp tekrar o kıza bakmaya devam ederek ;

"-biliyorum" diye cevap verdim.
Hatice şaşkın şaşkın bakıp "-nasıl?" Diye sorunca gözlerimi devirerek

"-ben çağırdım çünkü" dedim. Şaşkınlığı bir kat daha artınca gözlerimi devirerek konuyu değiştirdim. Hayır şaşıracak ne varsa sanki!

"-bugün okul çıkışı dans çalışmalarımız için kayıt yaptıralım. Artık bir yerden başlamalıyız çalışmalara. Bir dans stüdyosu buldum, aslına bakarsan geç bile kaldım ama olsun. Geç olsunda güç olmasın." Dedim.

"-nasıl? Ne zaman? Nerede? Ne arada yaptın ? Kiminle? " diye peşpeşe nefes almadan soruları sıralayan Hatice'ye bakarak elimi kaldırıp susturdum.

"- Arada nefes al kardeşim. Sakin. Dün gece uyku tutmadı bende laptopbı kucağıma alarak tüm gece boyunca araştıma yapıp bir dans stüdyosunu ayarladım. Okula yakın , iki sokak ileride. Cumartesi başlıyoruz. Mert 'i de o yüzden çağırdım, zaten onunda işi bitmiş orada. " diyerek tüm sorularını cevapladım. Kafasını sallayarak onayladı beni sanırım hala şaşkınlığını atamadı üstünden.

AĞLATAN DANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin