Bu bölümü destekleri için @heraeliz e ithaf ediyorum. Oy ve yorumların için teşekkür ederim aşkısı :)) Bu arada 324 olmuşuz çok çok teşekkür ederim herkese özellikle güzel oy ve yorumlarını benden esirgemeyenlere ayrıca teşekkür ederim. Hepinizi çooook seviyorum. Cancağızlarım benim yaaa.
Herkese İyi okumalar ...
"-siz benden annemi çaldınız ben de sizden onu çalacağım" diyerek baş uclarına koydukları aile fotoğraflarını gösterdim. Melek tam ortalarında kocaman gülümseyerek bakıyordu objektife.
Mehtap sürtüğü "-HAYIR" diyerek koşup resmi aldı. Göğsüne bastırarak "-buna asla izin vermem" diyince kahkaha atarak yanına gittim. Yavaşça kulağına eğilip "-geçmiş olsun aldım bile" dedim.
Omuz atarak o adamın yanına gidip gözlerinin içine baktım uzunca sonra yüzüne tükürüp
"-bu da ölen ERKEK KARDEŞİM içindi" diyerek yanından hızla geçip çıkışa gittim.
******************
Tam 2 gün geçti. Onlara olan öfkem hala üzerimde. Zaten hiç gitmemişti ki. Sadece daha fazla artı. Mert bana engel olmasaydı eğer daha neler yapacaktım ben o iki yaratığa ama, şimdilik bu kadarla da yetine bilirim.
Evden çıkarken o adamın gözlerindeki acıyı ve dudaklarından çıkan fısıltısını, o kadının aynı anda attığı acı çığlığını duymuştum.
"-erkek kardeşin mi? Bir oğlum mu var? "
deyişini duymuştum. İçimden cevap verdim ona, "- evet piç kurusu bir oğlun VARDI, ama sayende artık yok."O kadının attığı çığlıklar bana büyük bir zevk olarak geri dönmüştü. Ama o adamın gözlerinde ki acının gerçek mi olduğunu yoksa çok iyi bir oyunculuk mu olduğunu düşünüyordum. Sanırım deliriyorum, tabiki de o adam gerçek bir oyuncu be. Hem gözlerindeki acı gerçek bile olsa ona olan öfkem kadar acı çekiyor olamaz, zaten bu alacağım intikamı asla ama asla engelleyemez tam tersi daha fazla körükler , körükledi de , körüklemeye de devam edecek.
Üçünü de takip ettiriyorum, Evlerini gözlemlettiriyorum. Attıkları her adımdan aldıkları nefes alış veriş sayısına kadar herşeylerinden haberim var. Benden sonra adam tutuklarından bile. Ama bilmedikleri birşey var ki oda benim öğrenci kılığında tutuğum adamım. Traji komik olansa kızını -hiç hoşuma gitmesede- kızına karşı koruması. Bu da beni bir kez daha önemsemediğinin büyük bir kanıtı ve beni bir kez daha kırmanın ve öfkeme öfke katmamın sebebi.
Şimdi uykusuz kalma sırası onlarda. Hem uykusuz hem de korkulu geceler, sadece gece değil gündüzlerde korkulu olacak onlar için. Hatta bundan sonra hayat onlara zehir olacak. Ben zehir edeceğim.
"-düşündümde biraz korkutma zamanı geldi" dedim ısınma hareketlerini yapmaya devam ederken.
Mert ve Hatice onlara verdiğim önlerinde ki dosyalarla ilgilenirken bir an da kafalarını kaldırıp bana kocaman olmuş gözlerle baktılar.
Mert şaşkınlığını kısa sürede üzerinden atmış olacak ki gözlerini kısıp"- bu sefer ne yapacaksın?" diye sordu.
Hafif bir sırıtışla ;
"-İkinci bir ziyaret yapacağız ama bu sefer Melek tarafından davet edileceğiz." dedim göz kırparak. Hatice "ha?" diye garip bir ses çıkarırken Mert boş bakışlar ile bana bakıyordu. Tabi çocuk haklı Melek'i önceden resimlerden görmesine rağmen henüz resmi olarak tanışmamışlardı. Bu yüzden kendimizi nasıl davet ettireceğimi düşünüyordu.
İkisini de daha fazla meraklandırmamak için gözlerimi devirerek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AĞLATAN DANS
De TodoHem annesinin intikamı hem de annesinin dans tutkusunu devam ettirebilmek için kendi hayallerinden vazgeçen bir genç kızın hikayesi. -Annem sen rahat uyu, ben senin kaldığın yerden devam edeceğim. Ve senin canını alanlardan da intikamını alacağım. O...