-THREE-

349 93 22
                                    

"ටේහ්යුං ඔයා තවම නිදිද මැණික?" ජන්කුක් එහෙම කෑ ගහන ගමන් උඩ තට්ටුවේ තිබුණු එයාගේ කාමරේට ආවේ එයාගේ හස්බන්ඩ්ව ඇහැරවන්නයි... ජන්කුක් කිව්වා වගේම පස්සට ඉර එලිය වැටිලත් ටේහ්යුං තවමත් නිදි...

"ඔමෝ ටේහ්යුංගී මැණික, කෝ කෝ නැගිටින්න රත්තරං අද ඔයාට company meeting දෙකක්ම තියෙනවා නේද?" ජන්කුක් ටේහ්යුංගේ අතින් ඇදලා කෙලිං කරා නමුත් කම්මැලි ටේහ්යුං ආපහු ඇදට වැටුනා...

කොච්චර උත්සාහ කරත් ටේහ්යුං කම්මැලියා නැගිටින්නේ නැති තැන ජන්කුක් තවමත් නිදාගෙන ඉන්න ටේහ්යුං දිහා බලලා කුපාඩි විදිහට හිනා උනා... ඊලගට දොර ගාවට ගිහින් බාගෙට ඇරිලා තිබුණු දොර වහලා ලොක් එකක් දැම්මා... නින්දත් නොනින්දත් අතර උන්න ටේහ්යුං ජන්කුක් කරපු වැඩේ ලාවට වගේ තේරුන නිසා එක ඇහැක් ඇරලා බැලුවා...

ජන්කුක් උන්නේ ටේහ්යුංගේ කකුල් මැද දණ ගහගෙන... ඊලගට ජන්කුක් ටේහ්යුංගේ short කලිසම ටිකක් පහලට කරලා ටේහ්යුංගේ dick එක අතට ගත්තා... නෝ ඒක එක අතකට ගන්න පුලුවන් තරම් පොඩි එකක් නෙවෙයි...

ටේහ්යුං දැන් නම් ඉන්නේ ඇස් දෙකට ඇරගෙන එයාගේ wild husband කරන දේ නිසා moans දෙනගමන්... එතකොට ජන්කුක් කටට දා ගන්න කොච්චර අමාරු උනත් ටේහ්යුංගේ බිග් ඩික් එක ලීක් කරනවා... ජන්කුක්ගේ warm mouth එක නිසා පණ ගහපු ටේහ්යුංගේ සාමාජිකයා ජන්කුක්ගේ කට ඇතුලට හෙමින් ඇතුල් උනා...

උදේ පාන්දර ජන්කුක් ටේහ්යුංව ඇහැරවන්න යොදාගත්තේ fucking morning blowjob එක-

"ආහ්-" ටේහ්යුංගේ මුලු ඇගම හිරි වැටීගෙන එනවා තේරෙද්දී එයා හයියෙන්ම moans දුන්නා... හොද වෙලාවට කාමරේ soundproof උනේ- ඊට ටික මොහොතකට පස්සේ ටේහ්යුංගේ කඩවසම් හස්බන්ඩ් එයාගේ කටවටේ පෙරෙන seeds පිහිදාමින් උන්නා... ටේහ්යුං දැන් නම් ඇහැරිලා...

"Next step" ටේහ්යුං එහෙම කියාගෙන එයාගේ අත් කොට බැනියම ගලවලා ඇද උඩට විසික් කරලා ජන්කුක් ලගට ආවා... ජන්කුක් උන්නේ ඇද ගාවම හිටගෙන හිනාවෙමින්... ටේහ්යුංගේ sexy smile එකත් ගැඹුරු කටහඩත් morning sex එකකට කියාපු භාණ්ඩ උනත්-

"ඉක්මනට ලෑස්තිවෙලා එන්න ටේහ්යුංගී" ටේහ්යුං ලගට එද්දිම ඈත් උන ජන්කුක් කුප්ප විදිහට හිනා වෙලා එහෙම කියාගෙන එලියට ගියේ ටේහ්යුංව අන්තටම අසරණ කරලා...මොකද ටේහ්යුං ආපහු hard වෙලා උන්නේ-

___________________________________

මේක නිකං sex book එකක් වගේ කියලා හිතෙනවා🙂


Bye
Sarangeo💚💜

END OF LOVE|TK|✔Where stories live. Discover now