– Egész jó volt – vallotta be Amber az üres parkolóban sétálva.
– Imádtad – javította ki Eddie mosolyogva.
– Nem volt rossz – vont vállat a szőke. Tekintetét elvéve a fiúról a furgon felé vezette ahol egy ismerős alak állt.
– Rád vár – mondta. Eddie is a lányra nézett – Menj oda, biztos halálra fagy ebben a hidegben – tanácsolta mosolyogva. A göndör oda futott a lányhoz, aki meglepődötten pillantott a harmadik személyre.
Amber látta, ahogy Chrissy felvont szemöldökkel rá mutat.A szőkeség sietve sétált hozzájuk majd halványan rámosolygott a másik lányra.
– Ne aggódj, nem mondom el senkinek – mondta bemutatkozás nélkül az alacsony lánynak – Bocsi, egyébként Amber vagyok – nevetett bemutatkozva.
– Chrissy – mosolygott rá halványan a lány. A három tinédzser egymást bámulva toporzékolt a kocsi mellett, míg végül Eddie szólalt meg.
– Abban az esetben, ha nem várunk egy negyedik személyre akiről nem tudok, szerintem mehetünk – köhintett az autó felé bökve. A két lány bólintott majd beszálltak a furgonba. A fiú elindította a motort majd lassan kihajtott a parkolóból, mind a hárman csöndben ültek egymás mellett. Chrissy az ablakon kinézve nézte a tájat, habár a sötétben nem látszott belőle valami sok. Eddie és Amber pedig az utat figyelték egy darabig.– Szóval, öhm – Chrissy próbált beszélgetést kezdeményezni, mire Amber felé fordította a fejét – Ti ketten jártok? – kérdezett rá végül félénken. Amber hangosan felnevetett a kérdés hallatára majd a lány megszeppent arcát látva, visszafojtva a nevetését válaszolt a kérdésre.
– Nem, nem járunk – rázta a fejét mosolyogva – Tudod ez bonyolult.
– Barátok extrákkal? – tippelt a pompon lány.
– Ding! Ding! – mondta a fiú.
Amber megrázta a fejét – Igen, mondhatni – bólintott végig gondolva a dolgot.
– Az tök jó. Mármint én biztos nem csinálnék ilyet, de ti ketten – nézett rájuk felváltva – Ha nincs senkitek még akkor is ott vagytok egymásnak. Biztos szoros a kötelék köztetek ha bevállaltátok ezt az egészet.
– Ja, valóban az – biccentett Amber kínosan mosolyogva majd elnézett a lányról.– Itt vagyunk – jelentette be Eddie pár perc csend után, mire Amber megkönnyebülten sóhajtott fel. Ahogy leparkolt a ház előtt mindenki kiszállt a kocsiból, majd az ajtóhoz indultak.
– Ez az én kastélyom – mutatott a fiú a lakókocsira. Chrissy érdeklődve nézett körbe miközben a göndör felsétált a bejárathoz. Eddie kinyitotta az ajtót majd beengedte a lányokat.
– Bocs a kupiért – mondta Munson belépve a házába, majd gyorsan összeszedett pár ételes papírt – A szobalány szabin van – magyarázkodott kidobva a szemetet.
Amber táskáját a földre dobva feküdt el a kanapén, míg Chrissy körülnézett a házban.
– És öhm... egyedül laksz itt? – érdeklődött a copfos.
– A nagybátyámmal – válaszolt Eddie a dobozát keresve – De ő éjszakai műszakban dolgozik és halálra keresi magát – mondta, ahogy kinyitotta a fémdobozát majd sóhajtva vissza is csukta azt.– Nagyjából mennyi idő? – kérdezte félénken a lány.
– Micsoda? – nézett fel rá a göndör értetlenül.
– Tudod a ketamin, mennyi idő, amíg hat? – kérdezte.
– Ja, öhm attól függ felszívod-e vagy sem – pakolászott tovább – Hogyha igen, akkor elég gyorsan beszokott ütni – válaszolt egy újabb dobozt felnyitva.
– Baszki – nyögött fel Eddie visszacsukva.
– Biztos van belőle?
– Ja, ja, van itthon – egyenesedett fel majd körbenézett a szobában. – Valahol – fordult hátra majd befutott a szobába. Chrissy idegesen ácsorgott a nappali közepén.– Amber gyere ide! – kiáltott ki a fiú pár perc múlva, mire a lány nyögdécselve felállt a kanapéról, ahogy elhaladt Chrissy mellet rámosolygott majd sietve bement a szobába.
– Olyan kupis vagy. Csodálkozol, hogy nem találod? Ilyen rendetlenségben csoda, hogy egyáltalán megtalálod az ágyadat – szidta le a barátját Amber miközben oda sétált hozzá. Mellé guggolva kezdett el nézelődni a polcon, végül lekapott egy dobozt. Gyorsan kinyitotta majd büszkén elmosolyodva nézett rá a fiúra.
– Haha! Nyertem! – lökte meg a vállát a kezébe nyomva a kis fémdobozt.
– Ez nem egy verseny! – rázta a fejét felállva.
– Még szép, hogy az. Az életben minden verseny – mosolygott rá elégedetten majd elindult kifelé Eddie után.–Megtaláltam! – mondta diadalittasan feltartva a fém dobozt. Amber a háta mögött tapsikolt.
– Csak pillanatokra van a béke és a nyugalom! – mondta kisétálva a szobából majd megpillantva a lány megtorpant. Amber nekiütközött a fiú hátának, ahogy ő hirtelen megállt. Értetlenül pillantott át a válla fölött így meglátta az egyhelyben ácsorgó Chrissyt.
– Chrissy? – kérdezte a lányt, de ő nem válaszolt.
– Chrissy ne már, ez nem is vicces – rázta a fejét Amber miközben a lány mellé sétált – Mi a fene? – motyogta, ahogy a lány arcára nézett. Chrissy szemének mindössze a fehérje látszott.
– Helló? Chrissy! Hé Chrissy ébredj! – mondta Eddie.– Ja valószínűleg felkel, ha szépen kéred – mondta a lány rémülten.
– Hé, helló! – lökte meg óvatosan, de továbbra sem mozdult.
– Oké ez rohadt ijesztő – vallotta be a szőke hátrább lépve a mozdulatlan testtől.
– Chrissy helló! – Eddie csettintgetni kezdett a lány előtt mire annak szemei megrándultak. – Hé! Chrissy! – szólt újra a lányhoz. Amber rémülten nézett körbe, ahogy a lámpák vibrálni kezdtek.
– Eddie? – kérdezte halkan, a fiú körbenézett majd a lámpákkal nem törődve fordult vissza a pompon lányhoz – Ideje felébredni. Helló? Hallasz engem? – kezdte el rázni a vállát – Ébredj fel Chrissy! Chrissy ébredj! Nem tetszik ez nekem, Chrissy ébredj! – kiabált a lánnyal, csak úgy, mint Amber.– Ne már Chrissy, gyerünk. Ébredj fel! Ez rohadtul nem vicces! – kiáltotta a lány – Uram Atyám! – motyogta lenézve a földre, ugyanis Chrissy lábai többé nem érték a talajt – Mi a szent szar ez? – kérdezte barátja karját megragadva, mindketten hátrább léptek az egyre emelkedő lánytól. Rémülten hátráltak továbbra is a testet bámulva, ami hirtelen felcsapódott a mennyezetre. Eddie riadtan esett hátra magával rántva a lányt is. Amber tátott szájjal nézte, ahogy a Chrissy csontjai egyesével törnek ki, lehetetlen irányokba. Majd az álkapcsa is kitörik és végül miután a bíbor vörös folyadék kifolyt a lány szeméből, sápadt bőrére, a szemei egyszerűen kidurrantak.
Amber és Eddie sikítva nézték, ahogy az élettelen test a földre zuhan. Amber pislogás nélkül nézte a halottat egészen addig amíg Eddie meg nem ragadta a kezét és fel nem rántotta a földről. A lány füle csöngeni kezdett, látása homályos volt, de így is értette mit mondott Eddie.
– El kell innen tűnnünk! Most! – olvasta le a szájáról, majd kábán bólintva hagyta, hogy a fiú maga után húzva kivezesse a furgonhoz. Kirontva a házból Eddie felsegítette a kocsiba a lányt majd ő is beszállt. Idegesen indította el a járművet majd a gázra lépve kihajtott a poros útra majd gyorsan elhagyták a lakópark környékét.
Eddie üveges tekintettel nézte az utat míg Amber halkan sírt mellette. Egyikük sem bírta felfogni mi történt az előbb, hogy minek voltak szemtanúi.
Chrissy Cunninghamet meggyilkolták Eddie Munson házában.
YOU ARE READING
𝓐𝓻𝓶𝓼 𝓣𝓸𝓷𝓲𝓽𝓮
FanfictionA StarCourti tűzvész után úgy tűnt az Indianai kisváros megszabadult a balszerencséktől, legalábbis egészen addig amíg meg nem találták Chrissy Cunningham holtestét, akit brutálisan meggyilkoltak. Senki nem tudta, pontosan mi történt kivéve a két sz...