Patric

18 1 0
                                    

– Ó bakker! – suttogta.
– Mi van? – kérdezte ijedten – Ugye csak viccelsz?
Eddie rémülten pillantott a lányra majd sietve a másik ablakhoz sétált. Amber követte őt, a fiú háta mögé sétált és kinézett a válla fölött.
– Baszki! Baszki! – suttogta amint meglátta Jasont és a barátjait akik a ház felé tartottak baseball ütővel és egyéb jó dolgokkal. Mind a négyen fekete öltönyt viseltek, amiből a lány azt szűrte le, hogy Chrissy temetéséről jöttek.
– Hívd a többieket! Gyorsan! – szólt rá Amber rémülten a barátjára. Eddie sietve lépett a walkie talkiehoz majd azt felkapva idegesen bele szólt.
– Hé, Dustin! Ott vagy? Itt Eddie! Emlékszel rám ugye? Hé, öhmm... van ott valaki? Úgy érzem, komoly pácban vagyunk – mondta ingerülten majd gyorsan kilesett az ablakon. Rácsapott a tárgyra majd újra bele szólt – Akárki! – mondta elkeseredetten majd ránézett a földön gubbasztó barátjára.

– Úgy látszik, ezt nekünk kell megoldanunk – morogta a fiú felállva.
Amber a padlón ülve gondolkozott, hogy mégis hogyan jussanak ki észrevétlenül. Egyértelmű volt, hogy a csónakházat is meg fogják nézni, így semmi esélyük volt arra, hogy észrevétlenek maradjanak.
– El kell innen mennünk! – mondta Amber továbbra is gondolkodva. Tekintete lassan a tó vizére siklott, majd az égre. Kezdett sötétedni.
– Mindjárt este lesz – motyogta – A sötétben talán van esélyünk – mondta felnézve az idegesen toporgó Eddiere.
– És mégis mivel akarsz meglépni? – kérdezte ránézve a lányra.
A szőke lány elgondolkodva nézett körül majd megakadt a szeme a csónakon.
– Ezzel! – bökött a csónak felé elégedetten – Ha most elindulunk, előnyt szerzünk! – suttogta a csónak felé lépve.

Eddie gyorsan leszedte a ponyvát, majd beledobta a walkiet a csónakba és elkezdte leleszedni a felfüggesztést. Amber segítségével gyorsan végeztek vele, majd amint hajó a vizet érte mindketten megkönnyebbülten sóhajtottak fel. Eddie besegítette a lányt a csónakba, aki a motornál foglalt helyet, a szőkeség rögtön a kezébe vette az evezőt amint leült, majd megvárta, amíg a fiú is beszáll.
– Készen állsz? – kérdezte a göndör rápillantva.
– Amennyire csak lehet, igen – biccentett a szöszi.
Lassan elkezdték kitolni a csónakot a nyílt vízre, majd amint ez megtörtént elkezdtek evezni. Egyikük sem csónakázott még életében így bele telt egy kis időbe mire összeszedték magukat és felvették a ritmust a egymással.

Amilyen gyorsan csak tudtak eveztek, viszont az enyhe dölöngélés amit a lány instabilitása okozott nem segített a helyzetükön. Amber ujjai fehérek voltak, úgy szorította az evezőt. Próbált nyugodt maradni, de ez abban a pillanatban lehetetlennek tűnt számára. A mellkasa nyomott, kapkodva vette a levegőt miközben görcsösen szorította az evezőt. Eddie észre vette a lány idegességét ezért egy pillanatra rárakta a kezét a lány térdére. A szöszi meglepetten pillantott rá majd felsóhajtott, amikor a fiú egy kedves mosolyt küldött felé.

– Nyugi Blondie – mondta kedvesen – Csak is kizárólag rám figyelj – folytatta. A lány tekintete megállapodott a fiú arcán, kezdett megnyugodni, ahogy a barátját nézte. Tempósan evezve haladtak, Amber egy pillanatra sem nézett el a göndörről. Kezdett teljesen megnyugodni, legalábbis egészen addig így volt, amíg meg nem hallotta a háta mögül a kiáltást.
– Hé, ti ott! – kiáltotta egy ismerős hang – Hová mentek? – kérdezte. Amber rémülten fordult hátra így meglátva Jasont és Patricet. A szőke fiú sietve kezdett el levetkőzni mire a lány szemei kitágultak.

– Basszus – motyogta Eddie majd a barátja felé bökött – A motor!! Indítsd a motort! – szólt ár mire Amber kapkodva fordult meg majd próbált életet lehelni a szerkezetbe.
– Te ez a szar nem működik! – mondta a lány továbbra is próbálva elindítani a szerkezetet.
– Engedj! – lépett mellé Eddie mire a lány automatikusan a csónak másik oldalához lépett, hogy ne boruljanak fel.
– Basszus! Basszus! Ne már! Indulj már el! – ütögette idegesen a motort.
– Eddie! Szerintem eveznünk kéne! – mondta a lány miközben tekintetével a két fiút követte, akik sietve rontottak a vízbe, majd úszni kezdtek. A fiú megfogadva a lány tanácsát a kezébe vette az evezőt majd sietve evezni kezdtek. Amilyen jól haladtak az elején, annyira lelassultak a végére. Mindkettőjük energiája elfogyott. Jasonék kezdték őket utolérni. Eddie hirtelen megállt mire a lány sem evezett tovább. Amber tekintete a hátrébb lévő Patricre tévedt, aki megállt az úszásban és rémülten nézett körül, mint aki hallott valamit. A szőkeség felvont szemöldökkel nézte a fiút. Jasonnek is feltűnt, hogy a barátja megállt így ő is így tett majd sietve fordult felé.

– Hé, gyere már mindjárt elkapjuk őket! – kiáltotta Jason. Patric viszont nem válaszolt csak körbe-körbe forgolódott, majd szép lassan megállt. Egyhelyben úszott egy darabig majd hirtelen kitágultak a szemei, és ezután eltűnt a víz alatt. Amber ijedten nézte ahogy a fiú teljesen elmerült. Mindhárman döbbenten vártak arra, hogy mi fog történni. A lány hátán végig futott a hideg ahogy eszébe jutott mi történt pár napja Chrissyvel, nem akarta még egyszer átélni azt.
– Patric! Hé Patric! – kiáltotta Jason rémülten. Eddie a csöndes vizet kémlelte miközben a szíve a torkában dobogott, majd rémülten pillantott az egyszer csak felbukkanó testre.

Patric teste a víz fölé emelkedett, akárcsak Chrissyé. Eddie a meglepettségtől és a rémülettől hátra hőkölve lépett a hajó oldalára, így elveszte az egyensúlyát zuhant be a vízbe magával rántva Ambert. A két fiatal a víz alá merült. Amber rémülten kapott levegő után ezzel lenyelve egy csomó vizet, míg Eddie sietve ragadta meg a lány kezét majd együtt felúsztak a felszínre. Amber köhögve próbálta fenntartani magát, miközben tekintete a fiú lebegő testére vándorolt. Patric csontjai akárcsak a pompon lányé egyesével kitörtek, majd ezt követően az álkapcsa is kitört majd végül kidurrant a szeme. A lány rémülten nézte ahogyan az élettelen test visszazuhan a vízbe, majd a barátjára pillantva úszni kezdtek. Nem maradhattak ott, el kellett tűnniük onnan. Minél messzebb Jasontől és a halott barátjától.

𝓐𝓻𝓶𝓼  𝓣𝓸𝓷𝓲𝓽𝓮Where stories live. Discover now