TANITIM

2.4K 66 6
                                    

Kitaplar insanların başka hayatlara girmeleri, ve o hayatlardaki insanların kendi içlerinde nelerle savaştıklarını anlatır. Her insan; ister zengin, ister fakir, ister kadın, ister erkek fark etmeksizin kendi içinde savaşır. Kimisi bu savaşta galip gelirken kimisiyse yenilir. Aslında her insan bu savaşte elbet bir gün yenilir. Kimse ben hiç yenilmedim diyemez, evet belki bu doğrudur belkide şimdilik hiç yenilmemiştir. Üzgünüm ama zaman geçtikçe onlar da yenilecek veya uzun zaman önceden yenildiklerini ama fark etmediklerini anlayacaklar. Kimi insan kitaplarla hayat bulur çünkü kendileriyle savaşırken yenik düşerler. Sadece kendileri mi yenilmiştir diye merak ederler, "acaba başkaları da yenilmiş midir bu savaşta?" diye merak ederler. Sokaktan geçen birine "Merhaba, acaba siz de kendi içinizdeki savaşta yenildiniz mi?" diye soramazsınız. Sorsanızda kimse kendini benim tabirimle kendini "yenik" göstermemek için asla doğruyu söylemezler. "Ben kendimle savaşmadım hiç" derler belkide. Yani anladığınız üzere kitaplar "bazı" insanların sadece vakit geçirmek için okuduğu bir şey değildir. Yani anlatmak istediğim bazı insanlar belkide kitap okumayı sadece vakit geçirmekten farklı bir şekilde tanımlıyabilir. Peki sizin için kitap okumak ne anlama geliyor?

(Uyarı: Bu kitap şiddet ve hakaret içermektedir)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Uyarı: Bu kitap şiddet ve hakaret içermektedir)

Ana karakterlerin isimleri;

(Kadın) Dilan EROĞLU

(Erkek) Dewran DURAN

Oy vermeyi en çokta yorum yazmayı unutmayın.

Bu kurgu diğer berdel kitaplarından ve dizilerinden ilham alınarak yazılmıştır. Kurgusu tamemen bana aittir.

TikTok hesabımda kitapla alakalı duyurular ve kesintiler paylaşıyorum. Takip ederseniz çok mutlu olurum. :))

TikTok hesabım: gereksizmutlu_wattpad

Herkese merhaba arkadaşlar! Ben anlamış olduğunuz üzere bu kitabın yazarıyım. Kiminiz bu yukarda yazdığım yazıyı anlamsız bulabilir ama ben biliyorumki kiminizde bu yazıda kendisini buldu. Her neyse bence artık bizim çocukların hikayesinin tanıtımına başlayabiliriz. (Çocuklardan kastım Dewranımla Dilanım.)

İyi okumalar umarım beğenirsiniz. Bu arada söylemeden geçmek istemem ben çok yeniyim bu yazarlık işlerinde bu yüzden bi kusurum veya hatam olursa affola ve aşirettir berdeldir falan bu işlerden hiç anlamam. Kitapla ilgili görüşlerinizi ve önerilerinizi yazarsanız çok sevinirim.

Hadi tanıtıma!

...

✨✨

Hasret oldu, ayrılık oldu
Hüzünlere bölündü saatler
Gördüm akan iki damla yaş
Ayrılık da sevgiyle beraber

Bir şarkı bir şiir gibi

Yaşadım canım acıları
Senden bana hatıra şimdi
Sakladığım sevgili kederler

Bir sır gibi saklarım seni

Bir yemin bir gizli düş gibi

Ben bu yükü taşırım sen git
Git acılanmaSen ağlama, dayanamam
Ağlama göz bebeğim sana kıyamam
Al yüreğim senin olsun
Yüreğim bende kalırsa yaşayamam

(Bölüm şarkısı; Sen Ağlama - Sezen Aksu)

...

"Olmaz bav, olmaz ben Havinime ne derim?" dedi bizim deli oğlan.

Babası Şiyar Ağa sert bir tokat koyuverir bizim oğlanın sağ yanağına. Çok sinirlenir bizim oğlan ama belli etmez babasına. Babasının karşısında kıldan incedir onun boynu.

"Ben mi istedim böyle olsun ha? Benim tek bir dileğim vardı Allah'tan, bütün çocuklarım mutlu olsun istedim ben. Benle analarının yaşadıklarını yaşamasınlar diye elimden geleni yaptım. Ama bak noldu. Benim herkesten çok güvendiğim oğlum kardeşinin canını almak istiyor. Kendi öz kardeşinin!" dedi Şiyar ağa ağlamaklı ve bir o kadarda güçlü ve kararlı bir ses tonuyla.

"Başka çarem yoktu baba. Ben o orospu için ne Havinimin, ne Berfinimin ne Baranımın ve ne de kendi hayatımı mahvedemem."

Bir tokat daha geldi bizim deliye babasından, ama bu sefer sol yanağına.

"Sen ne dersin Dewran Ağa? Onlar senin kardeşlerinle sevdalında Helin senin neyin?" dedi Şiyar Ağa. Bu seferki sesi o kadarda güçlü ve kararlı değildi Şiyar Ağa'nın. Hatta aksine güçsüz ve hayal kırıklığına uğramış bir ses tonu vardı.

Pişman olmuştu bizimki kardeşi hakkında söylediklerine, tabi kendi içinde ne kadar haklı olsada.

...

"Sen ne diyorsun Hala? Ben ve o ağa bozuntusu asla olmaz. Hayallerim var benim. Hayatta olmaz!" dedi bizim kız. Asla aklının ucundan bile geçmemişti Dewran Ağayla evlenmek. Şaşırmıştı. Hem Havin onun ilkokul arkadaşıydı. Her ne kadar görüşmeselerde bilirdi sosyal medyadan Havin'le Dewran'ın aşkını.

Halası o anda yere yıkıldı, ne yapacağını bilemedi. Bi tarafta kendi oğlunun canı diğer tarafta ise abisinin emanetinin hayatı. Bir şeyde diyemezdi ki kız haklıydı sonuçta. Sadece çaresizce dizinin üstüne düşüp, öylece halının desenlerine bakakaldı.

Dilan da çok üzüldü, ama elinden bir şey gelmezdiki. Ama halasına da kıyamazdıki. O da halası gibi dizinin üstüne düşüp halı desenlerini izlemeye başladı.

Son

Umarım bölümü beğenmişsinizdir, yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın görüşmek üzere.

TikTok: gereksizmutlu_wattpad0

Bir Tutam Berdel Acısı (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin