15. Bölüm "Kanatsız Melek"

531 27 9
                                    

Gitme, kal
Gitme, kal
Ya da beni de yanına al da kalmayayım
Bir başıma bu diyarda
Sensiz olamam, yapamam
Beni de al yanına

(Bölüm şarkısı: Dolu Kadehi Ters Tut - Gitme)

...

Yazarın anlatımıyla...

"Ben Baran Duran, eğer bu mektubu okuyorsanız büyük ihtimalle intihar etmişimdir. İntihar etme sebebim kalbimdeki acıyı daha fazla taşıyamadığımandır, kalbimin içindeki yangını söndüren tek kişiyi kendi ellerimle öldürdüğümdendir. Anne... Baba... Kardeşlerim... Yengelerim... Dostlarım... Doğan ve doğacak yeğenlerim... Kısacası canlarım...

Hepinizden çok özür diliyorum... Ama ben artık bu yükü taşıyamıyorum. Siz, benim bugün öldüğümü zannediyorsunuz ama hayır... Ben bundan tam üç yıl önce o kazada öldüm! Siz o gün benim değil, kadersiz papatyamın helvasını yediniz.

O da her güzel çiçek gibi soldu ama en acısı şu ki, onu ben soldurdum. Onu; en güvendiği kişi soldurdu. Ona su verip hayatını kurtardığımı sanıyordu ancak ben onu kökünden kopartarak soldurdum... Bunu bilerek yapmadım ama yaptım...

Onu çok özlüyorum... Allah belamı verseydi de o arabayı kullanmasaydım, o bana bağırırken cevap vermeseydim, o Allah'ın belası koltuğa oturmasaydım, onu dedemden kurtarabilseydim, o Allah'ın belası firenleri kontrol ettirseydim...

Üç yıl önce benim yeryüzündeki kanatsız meleğim gerçektende bir melek oldu... Hatta belki de artık kanatları vardır.

Meleğim yoksa, ben de yokum...

Belki onun gibi cennete giremeyeceğim ama onsuz bir hayattan da kurtulacağım.

Sizi çok seven Baran Duran"

...

Genç adam kütüphanede oturmuş, ders kitaplarında yazanları not alıyordu. Kafasını kaşıyacak vakti olmayan genç adam yaşıtları gezip, eğlenirken sınavlarına odaklanmıştı. Yoksa abisini ve babasını nasıl gurulandıracaktı...

Arkasından biri geldi ve elleriyle genç adamın gözlerini kapattı. "Ben kimim?" dedi neşeyle.

Genç adam gülümsedi "Hmm... Bir düşüneyim... Aa buldum! Yasemin? Yok, yok Gonca? Yok ya ne Gonca'sı... Papatya!" dedi genç adam dalga geçerek.

Genç kadın sahte bir öfkeyle genç adamın kafasına vurdu. "Şaka yapmasan olmuyor değil mi?" dedi genç kadın triple.

Adam, genç kadını bileğinden yakalayarak kucağına çekti. Kadın ne olup, bittiğini anlamadan kendini sevdiği adamın kucağında oturmuş bir halde buldu. Adam kadını öyle sıkı tutmuştu ki, kadın ne yaparsa yapsın genç adamdan kurtulamıyordu. "Baran! Herkes bize bakıyor bırak beni!" dedi kadın endişeyle.

"Baksınlar! Yanlış bir şey mi yapıyoruz?" dedi adam kadının gözlerine aşk dolu bakarak.

"Bence yapıyoruz. İnsanların dikkatini dağıtıyoruz!" dedi kadın fısıldayarak ve adamın kollarından kurtulup yanındaki sandaliyeye oturdu.

Adam bu durumdan pek memnun kalmasada yanındaki sevgilisine gülümsemeye devam etti. "Hayırdır?" dedi adam gözünü kırpıp başını iki yana sallayarak.

Bir Tutam Berdel Acısı (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin