9. Bölüm "Sen Ağlama"

811 37 11
                                    

Sen ağlama, dayanamam
Ağlama göz bebeğim sana kıyamam
Al yüreğim senin olsun
Yüreğim bende kalırsa yaşayamam

(Bölüm şarkısı: Sezen Aksu - Sen Ağlama)

...

Dilan'ın anlatımıyla...

Bu Deli Ağa'nın beni çıldırtmasına az kalmıştı. Gece, gece yorgunduktan ölüyordum. Onca dediklerinden sonra ne hakla kapıma kadar gelmişti?

Hızla üstüme bir şal geçirip dışarı çıktım. Dediği gibi kapının önünde bekliyordu. Koşar adım yanına gittim. Hesap sormaya başladım.

"Sen ne hakla beni tehdit edebiliyorsun?" dedim sinirle. Hiçbir şey demiyor, sadece yüzümü inceliyordu. Gözlerini dudaklarıma sabitlemişti. Kahve gözlerini dudaklarımdan kaldırıp, gözlerime sabitledi. "Pijaman çok güzelmiş." dedi umursamazca.

Aklım almıyordu, gece gece kapıma bunu mu demeye gelmişti?

"Aynen öyle bence de çok güzel, en sevdiğim pijamam. Üstünde senin gibi ayılar var." dedim.

"O zaman beni de seviyorsun?" dedi sırıtarak.

"Ne alakası var şim-" ben cümlemi bitiremeden dudaklarını dudaklarıma yapıştırdı. Şaşkınlıktan put gibi durmuştum. Şaşkınlığımı bir kenara bırakıp, onu itmeye çalıştım, ama o durmuyordu öpmeye devam ediyordu. Tam tokat atacakken ellerimi tuttu. Sinirle bacağına tekme attım. Bacağının acısıyla beni bıraktı. Dudağımı elimin tersiyle silip konuşmaya başladım:

"BANA BAK DEWRAN DURAN SENİ GEBERTİRİM! SEN KİM OLARAK BENİ ÖPÜYORSUN?" dedim sinirle.

"Nişanlın olarak." dedi soğukkanlılıkla.

"Nişanlım olman bana benden izinsiz dokunabileceğin anlamına gelmez! Bu tacize girer!" dedim bağırarak.

"Yuh! Alt tarafı öptüm seni. Hem sen sokağı ayağa kaldırmaya mı çalışıyorsun gece gece?"

"Alt tarafı öptün? Senin için bu gayet normal olabilir ama benim için değil! Ben senin gibi her gün başka birisini öpmüyorum!" dedim yine sinirle sesimi alçaltarak.

"Tutamadım kendimi."

"Tutacaksın efendim! Bana bak sen bana mı aşıksın?" diye sordum tereddütle.

"Hayır, sadece çok güzelsin."

"Her güzeli öpüyor musun? Hem hani ben makyajsız çirkindim?"

"Yalan söyledim aksine makyaj senin güzelliğini örtüyor. Hem sen her güzel gibi değilsin ki, sen; zeki, merhametli, saygılı ve güçlü bir güzelsin." dedi dalga geçerek.

"Sen hayırdır ya? Bugün yaptıklarına ağalık prensiplerinden dolayı özür dileyemiyorsun tabi. Beni övünce seni affedeceğimi mi sanıyorsun?"

"Hayır, özür dilemek için seni övmeme gerek yok ki." yavaş yavaş aramızda ki mesafeyi kapattı. Derince yutkundu ve kulağıma fısıldadı, "Sen harika bir büyücüsün, beni büyülüyorsun." derince nefes aldı ve konuşmaya devam etti, "Buraya gelmemek için çok direndim ama sana söz verdim. Miran'a bir şey yapmayacağım dedim, fakat o avluda içki içerken kendimi tutamam diye senin yanına geldim. Sana baktıkça verdiğim bütün sözleri hatırlıyorum."

Dediklerine anlam veremiyordum. Sarhoş muydu yoksa? Yok ya biz ayrılalı neredeyse yarım saat olmuştu.

Gözlerinin tam içine bakıp konuşmaya başladım, "Dengesizsin Dewran Duran!" dedim tek nefeste.

"Ama sana dengesizim..."

"Sen daha bir kaç saat önce benim kalbimin sahibi Havin demedin mi?" diye sordum sorgularcasına.

Bir Tutam Berdel Acısı (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin