Winter
- Strânge burta !
Mă mustrează Gina trăgând brutal de șnurul corsetului care îmi oprește literalmente circulația sângelui .
- Pfu ! Mă doare !
Pufnesc eu închizând ochii și strângând din dinți . Gina îmi trage corsetul încă o dată în timp ce mă țin de pat .
- Frumusețea necesită răbdare scumpo !
- Da , dar nu durere !
Protestez eu și îmi aranjez sânii puțin la vedere când acesta termină de legat șnururile .
Gina era menajera noastră..de asemenea o bună prietenă a mamei . Femeia are în jur de cinzeci de ani și nu are copii..practic îi sunt ca o nepoată .
- Repede dragă.. invitații trebuie să sosească !
Anunță ea și ia rochia de pe umeraș . O rochie lungă.. mulată până la genunchi , bej din mâneci de mătase . După cum ziceau și părinții mei ,, nimic nu e prea bun pentru fetița noastră " .
Bineînțeles că aveau grijă să fiu mulțumită...tata e unul din cei mai buni senatori din New York .
Familia Pierce e bogată.. foarte bogată. Poate de aceea am reușit să intru la cea mai bună școală academică și să fiu admisă la o școală profesională de balet .
Am scăpat un ,, uff " când Gina mi-a frecat efectiv pielea de corset atunci când a încercat să îmi tragă rochia peste el .
Pentru ce era atâta forfotă ? Sigur...tot pentru mine . Este aniversarea mea de douăzeci de ani și totul trebuie să iasă perfect ! .
- Nu te mai foii !
- Scuze ! Dar să fi captivă într-un corset care îți sugrumă talia nu-i plăcut de loc !
Gina oftează și încheie fermoarul rochiei spunând .
- Doar o dată în viață ai douăzeci de ani Winter..este o zi importantă !
- Ca și în toate celelalte zile de naștere !
Murmur eu și îmi scot părul castaniu ondulat și făcut cu placa . Gina avea dreptate ..seara asta este importantă pentru mine.. pentru că știu că îmi voi revedea verii și alți prieteni . Care s-au adunat tot pentru bani .
De când trăiesc în acest hotel pentru că alt termen nu găsesc pentru casa asta..am realizat că lumea afacerilor și a bisnesu-lui,banul face totul . Caz: tatăl meu .
Vrea să semneze pentru o proprietate ? Are oamenii pentru asta...vrea să plece în Maldive se rezolvă..vrea să facă pipi pe un colac aurit...se rezolvă și asta .
Ceea ce vreau să zic este că familia mea rezolvă orice problemă cu ajutorul banilor .
Eu ? . Eu încă n-am apucat să văd ce-i aia afacere..mama m-a înscris la o școală pentru fete unde petrec nouă ore din viață murind și învățând maniere .
Mi-am aranjat rochia în timp ce Gina se ocupa de buzele mele rujându-le cu o culoare roz mat lucioasă .
- Ești perfectă scumpo !
Zâmbesc ,chiar mă simțeam așa .
- Mersi Gina..dar n-aș fi arătat așa fără tine !
Îmi face cu ochiul zâmbind.
- O fi serioasă dragă... frumusețea familiei tale nu moare niciodată !
Am ieșit din cameră după ce m-am parfumat cu parfumul făcut cadou de mama acum două săptămâni de la Chanel. Are o relație bună cu patroana..nu cred că trebuie să dau mai multe explicații .
CITEȘTI
Arranged marriage
RomanceSă ai tot ce-ți dorești pare a fi un vis , dar dragostea niciodată nu o poți cumpăra cu forța . După ce Winter Pierce a trecut prin cea mai urâtă aniversare de douăzeci de ani , Winter își reântalneste nașul , care s-ar putea să-i facă viața dulc...