Winter
Am rugat-o pe Morgan să îmi aducă un pahar cu apă imediat ce am ajuns acasă .
Încă eram supărată pe Xander .. și el aparent nu-i păsa că noaptea dinaintea nunții v-a fi una grea pentru soția lui .
Așa cum și viața mi-a devenit grea de când am călcat în această casă și am aflat că îl voi avea ca soț . Și spre ,, îngrijorarea " lui să știe că nu am închis un ochi toată noaptea .
La șase dimineața Morgan intrase în camera mea , trezindu-mă și înviorându-mă cu exerciții .
Am decis să uit că aveam un soț indiferent...care nu mă iubea și n-avea nici o grijă când venea vorba de mine .
Sigur... după ce s-a ales cu virginitatea mea ,la cei mai trebuiește o păsărică folosită !? .
Exact..am spus-o . Cel puțin mă puteam bucura de ziua asta alături de mama și Gina , taică-miu nu a mai dat semn încă de când mi-a scuipat în mod cert intenționat subiectul cu școala de la internat .
Îmbrăcasem o rochie frumoasă , albă fără bretele și de la sâni spre talie avea mici pietricele strălucitoare iar jos, materialul atârna până la picioarele mele .
Nu știam exact cum ar trebui să merg în chestia asta.. dar dacă aș spune că mi-e inconfortabil probabil că soțul meu m-ar scuipa și mi-ar zice că sunt prea mofturoasă .
Aveam motive ! . Adică el cum s-ar simții dacă n-ar fi iubit și tratat ca și cum ar fi un biet lucru pierdut ce așteaptă un proprietar ca să-l îngrijească ? .
Părul meu era prins la spate într-o coadă bogată cu bucle și floricele . Eu cerusem să port floricele . Pentru că dacă e să-mi văd sufletul și viața unui afacerist fără inimă măcar să știe că mi-l vând frumos .
Realizasem un lucru de când m-am ,, căsătorit " cu Xander . Nu mă scoase niciodată la o întâlnire. Faptul că m-a dus la restaurant unde am mâncat clătite în tăcere și el a butonat telefonul , nu se pune .
Sau să-mi spună pur și simplu : Uau Winter..azi ești chiar minunată . Nici măcar nu vorbește cu mine ca să mă cunoască cu adevărat ...ca să nu mai zic că dormim separat. Ceea ce cred că așa și v-a rămâne.
Oricât aș încerca și aș vrea să îmbunătățesc relația cu Xander ..este imposibil . Noi doi eram diferiți , și nu funcționam împreună .
În mașină Xander nu a vorbit prea mult și nici nu așteptam . La altar era îmbrăcat într-un costum frumos albastru . Ne-am căsătorit ...el m-a sărutat, dar eu am refuzat să-mi deschid gura .
A înțeles și nu a încercat mai mult . Margot , mama și Gina au venit toate la mine și m-au felicitat . Am zâmbit și le-am îmbrățișat , taică-miu nu s-a ostenit să se uite la fică-sa...era lângă oameni de-al lui uitându-se cu superioritate la invitați .
Soțul meu... să-l ia naiba . Tatăl lui Xander era prezent și el , alaturi de o brunetă frumoasă ce presupuneam că e mama lui ...dar după ce ne-au felicitat mi-am dat seama că femeia aia n-avea cum să fie maică-sa ! Nu semăna deloc .
Xander doar a dat mâna cu taică-su ..la brunetă nici nu s-a uitat , se vedea ceva pe fața lui ca un semn de indignare .
Mi s-a alăturat și și-a încolăcit brațul în jurul taliei mele doar ca să facă o imagine drăguță pentru invitați .
- Ști..ai putea să le zici că e doar un aranjament !
Încep eu în cele din urmă discuția . Nu s-a uitat la mine..doar a zâmbit la niște rude mai îndepărtate de ale mele venite din Elveția .
CITEȘTI
Arranged marriage
RomanceSă ai tot ce-ți dorești pare a fi un vis , dar dragostea niciodată nu o poți cumpăra cu forța . După ce Winter Pierce a trecut prin cea mai urâtă aniversare de douăzeci de ani , Winter își reântalneste nașul , care s-ar putea să-i facă viața dulc...