Șaisprezece

2.5K 103 13
                                    

Winter

Sunt calmă...acum sunt calmă . Dar furioasă!! . Nu am închis un ochii aseară , după ce Xander a țipat , am încercat să îl calmez ... tatăl lui era și el acolo ..nu auzisem prea multe ,dar după ce m-a dat la o parte .. m-am simțit groaznic .

Nu știu dacă eu eram dusă cu pluta..sau este ceva în atmosferă , dar mi-e frică să cred că încep să am sentimente pentru Xander .

Când a plecat , am alergat la doamna Morgan ...era singură și plânsă , am întrebat ce s-a întâmplat.. greșisem cu ceva..sau nu știu , Xander s-a supărat pe mine ? .

Dar adevărul era cu totul altul , Morgan era mama lui Xander.. îmi povestise toată aventura cu tatăl lui când era tânără..avea cam vârsta mea ,iar familia ei era săracă .. mi-a spus că s-a îndrăgostit de tatăl lui.. și după câteva nopți cu el..aflase că e însărcinată .

De asta Xander era așa nervos..sigur înțeleg . Nu-l condamn.. îmi pare rău de el..foarte rău ! Dar măcar să îmi fi spus unde pleacă .

Stau pe pat pocnindu-mi degetele și așteptând . Când într-un final am auzit pași lângă ușa mea, inima mi-a luat-o la goană .

Xander intrase închizând ușa din urma lui , arăta ciufulit și avea și un coș micuț pe frunte..dar arăta drăguț .

- Winter ..

Începe el încet și face câțiva pași spre mine apoi se așează lângă mine și mă trage în brațele lui .

- .... mi-ai lipsit , și îmi pare rău !

Am închis ochii și mi-am dus brațele după gâtul lui afundandu-mi fața în gâtul lui .

- Ar trebui să te ciupesc de obraz !...

Murmur eu și îi ciupesc obrazul .

- ....dar și să te sărut pentru că ești în singuranță !

I-am dat un pupic pe nas , el a zâmbit scurt .

- Îmi pare rău că am acționat așa ..pur și simplu era .. adică m-am simțit ..

- Xander ..

Murmur eu iar el tace și răsuflă adânc .

-... știu , și este în regulă ! Dar dacă m-ai pleci o dată așa...

Flutur degetul .

- ....o să dorm separat până oi îmbătrâni !

Umerii lui se zguduie puțin apoi își lasă capul pe umărul meu .

- Nu cred că mai vreau să dormi separat...te vreau în patul meu cât oi fi și oi trăii !

Am zâmbit în sinea mea . Nu-mi venea să cred că din escrocul măgar și nesimțit.. Xander se transformase într-un dulce și un scumpic ! .

Îmi plăcea asta,mult mai mult de cât să plâng în pernă seara .

- Păi ideea asta nu sună rău de loc , ști e cam frig pe aici de când ai dispărut !

Își ridică puțin capul, ochii lui cenușii sunt blânzi și strălucitori .

- Atunci.. o să mă asigur mereu , ca soțul tău să te încălzească tot timpul !

Mi-am împleticit degetele cu ale lui și acum eu eram ce-a care stătea ghemuită lângă el cu un zâmbet larg .

- Cred că îmi place așa !

Am stat câteva clipe îmbrățișați ,apoi eu ridic capul și zic.

- Apropo...uitasem să-ți mărturisesc ceva !

- Zău ? Ce mai e acum ?

Îmi las capul înapoi pe umărul lui și îl sărut ușor .

- Sunt îndrăgostită !

Tace . Apoi îl aud murmurând .

- Și eu cred că sunt îndrăgostit ..

Spune-mi că de mine . Dacă Xander nu mă iubea..nu , asta e paradoxal.. ține la mine .

- Tu de cine ești îndrăgostit ?

Pufnește .

- Nu-i evident ?

Am zâmbit .

- Păi eu sunt îndrăgostită de un tip care a plecat aseară pur și simplu ,dar nu-s supărată pe el... ști este un dulce când își deschide sufletul !

Mi-a dat o șuviță de păr după ureche .

- Ceva îmi spune că și tipul ăsta e îndrăgostit de tine , și clar iar plăcea să vă creați un viitor împreună !

Am chicotit apoi i-am mângâiat obrazul cu mici firicele de păr . Nu a fost nevoită de nimic , buzele noastre deja s-au întâlnit într-un sărut ușor, încet și tandru .

~~~

După aia, Xander m-a invitat în oraș . Am mers împreună la restaurant și am servit sushi .. apoi ne-am ținut de mână prin parc , am mers chiar și la o librărie unde mi-am luat câteva cărți , aflasem că și lui îi place să citească... își luase două volume din Twiling. Eu mi-am luat două cărți de Anne Brontë .

Îmi plăcea literatura clasică.. Xander zicea că nu mai suntem în secolul XVIII-lea.. și că ar trebui să i-au alt ceva..dar eu doar am pus cărțile în coș și am platit cu cardul lui .

Aveam voie..eram căsătoriți .

Când ne-am întors acasă am sunat-o pe mama să o întreb ce face . Am fost surprinsă să o aud suspinând .

- Am divorțat de tatăl tău... mi-am dat seama că merit ceva mai bun de atât..

Nu știu dacă trebuia să urlu un : Amin , în sfârșit ! Sau ,, era și timpul ! . Dar tot ce am spus a fost :

- Îți voi fi alături indiferent de ce alegere o să faci... să nu uiți niciodată mamă.. există fericire și pentru tine ! .

- Mulțumesc scumpo...

Am mai schimbat o vorbă alta după care am închis când soțul meu a intrat în cameră gata de culcare .

Am pus telefonul pe noptieră apoi l-am îmbrățișat pe la spate când s-a aplecat să aranjeze niște haine din șifonier .

A râs când m-am frecat de fundul lui . I-am lăsat un mic pupic pe spate iar el s-a răsucit și m-a luat pe sus aruncându-mă pe pat .

Am râs . El a venit lângă mine și a început să-mi folosesc trupul ca pe o jucărie de pluș . Poco a căzut pe jos când soțul meu a inceput să se tăvălească cu mine .

Nu mă puteam opri din chicotit când mă gâdila cu nasul pe gât .

- Îmi place foarte mult când râzi

Șoptește el și mă sărută pe maxilar . I-am mângâiat capul în timp ce stătea cu el pe pieptul meu cu răsuflarea caldă atingându-mi sânii .

- Și mie îmi place când ești mai..tu însăți !

A râs , apoi m-a sărutat . Am făcut dragoste de două ori în seara aia și m-am simțit așa cum mă simțeam de fiecare dată când el era atent și grijuliu .

Știam că dacă într-o zi v-a devenii tată..v-a fi unul bun . Așa îmi spunea intuiția , iar ea nu greșite niciodată .

Îmi iubesc soțul și abea aștept să ne croim un viitor împreună , având trei copii și poate și un câine .

~ Sfârșit ~

Arranged marriageUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum