Winter
- Și...aici vi tu să te odihnești ?
- Da !
Nu mi-a dat alt răspuns însă am fost uimită să văd că Xander mi-a luat și mie bagajul din mașină .
Peisajul era unul rural..cu iarbă verde ,copaci și câmpii care se întindeau naiba știa unde . Plus că îmi era greu și să văd ceva...era beznă afară , ajunsesem târziu la destinație .
- Vino fulgii..
Îmi face semn să-l urmez . Am pășit încet spre cabana lui ce avea și terasă cu șezlong .
~~~
Jumătate de oră mai târziu Xander făcuse duș..la fel și eu , doarcă separat . Acum stăm amândoi înautru lângă șemineul modern în timp ce el are grijă de foc iar eu înțep bezele în acul de la frigărui .
I-am arătat cum se mânca corect și apoi am turnat și ciocolată de-asupra . Învățasem asta când am mers în tabăra de cercetașe, când aveam șapte ani ..mama m-a înscris doar pentru că văzusem uniformele drăguțe și voiam și eu una .
- Și zici că ați campat afară ?
Trag pătura mai bine peste umerii lui în timp ce eu stau ghemută în brațele lui cu capul pe pieptul său .
- Da...ghidul ne-a asigurat că nu sunt urși prin zonă..dar asta pentru că o colegă de a mea îi era teamă să doarmă în cort !
Xander râse încet . Era ciudat să-i văd partea asta a personalității lui..e așa de diferită și ...dulce , drăguță.. cred că îmi place mai mult așa .
- Și până la urmă ce s-a întâmplat ?
- A , dormit lângă ghid !
I-am dat o bezea căldură înmuiată în ciocolată iar el a deschis gura luand-o pe toată apoi m-a sărutat scurt .
Încercam din răsputeri să îmi controlez rânjetul . Îmi plăcea când îmi dădea atenție.
- Și tu ..?
- Eu ?
- Da , tu... nu-ți era teamă de urși ?
Am chicotit .
- Păi.. știam că dacă era să fiu mancată..nu avea să fie prea bine nici pentru ghid.. și nici pentru tabără ! Părinții mei...
- Îi vor da în judecată ?
Îmi termină el fraza . Am ridicat din umeri , practic da ... i-ar fi dat în judecată , sau mai rău ! . Părinții mei erau complicați. Taică-miu era țicnit .
A încetat să mai vorbească cu mine , deși mama mă suna în fiecare zi .
- Eram o fată care nu voia probleme !
- Deci ești fetița inocentă ?
Am zâmbit .
- Poate..
Am râs iar el m-a tras spre el . S-a aplecat și m-a sărutat , doarcă mai apăsat și mai intim .
L-am lăsat să mă devoreze pentru că mă simțeam bine . I-am pus o mână pe obrazul proaspăt bierberit în timp ce el mă lăsă ușor pe spate lângă șemineu .
Stătea lângă mine , de-asupra mea iar degetele lui au coborât ușor în chiloții mei . L-am simțit cum își mișca degetele ușor peste miezul meu , și brusc am încetat să mai gândesc .
CITEȘTI
Arranged marriage
RomanceSă ai tot ce-ți dorești pare a fi un vis , dar dragostea niciodată nu o poți cumpăra cu forța . După ce Winter Pierce a trecut prin cea mai urâtă aniversare de douăzeci de ani , Winter își reântalneste nașul , care s-ar putea să-i facă viața dulc...