Xander
Următoarele zile le-am petrecut mai mult în birou cu hârtii în mână și stând până târziu .
Morgan m-a chemat puțin până în sufragerie, i-am zis să nu mă deranjeze doar dacă e ceva important .
Deci , trebuie să fie important . Dacă îmi zice că Winter iar a făcut o criză nervoasă , îi întorc spatele și plec .
Winter era de o săptămână aici , și deșii fusese prezentă pentru alegerea rochiei..desertului pentru nuntă, tot refuză să mănânce cu mine .
Nici nu-mi păsa de asta , eram mulțumit că nu-mi păta onorarea . Și aparent tot încăpățânată a rămas . Mi-am privit ceasul de la mâna , indica ora zece și douăzeci și cinci seara .
Am coborât scările în sufragerie unde Morgan stătea pe un scaun lângă o măsuță cu o ceașcă de ceai călduț și o felie de tort .
Am ridicat o sprinceană , nu-i cerusem să-mi facă ceai.. și nici pe atât să-mi cumpere felii de tort .
- Îmi pare rău să vă deranjez domnule..dar ar trebui să discutăm ceva important !
Am tăcut apropiindu-mă încet și dând din cap . M-am așezat pe canapea fără să mă ating de felia de tort .
Morgan mi-o întinse semn să mănânc , nu înțelegeam de ce a făcut-o... părea puțin abătută și dacă a făcut ceva greșit..iar modul ăsta drăguț cu tortul și ceaiul e metoda ei de a-și cere scuze... păi ..nu știu , Morgan este o femeie cumsecade...a avut grijă de mine încă de mic...nu mă lasă inima să cred că a făcut ceva rău .
- Este vorba de domnișoara Pierce ...
Murmură ea încet . Mă opresc cu gura puțin întredeschisă și cu furculița umplută cu puțin tort pe ea .
Clipesc și mă îndrept dând la o parte furculița și îmi dreg vocea .
- Ce a făcut ?
Morgan își înclină puțin capul și ochii ei cenușii transmit tristețe . Hai să-mi bag.. dacă a leșinat pe undeva...
- De ce insinuați că a făcut ceva ?
- Pentru că...
Încep eu însă fac o pauză pentru a mă gândi . Winter ar fi putut fi făcut multe.. aș putea să mă aștept la orice de la ea .
- ... pentru că e o răsfățată !
- Domnule Vega..
Acum Morgan pare puțin mai supărată . Oftez .
- Spune-mi Xander !
Mormăi eu și bag o bucățică de tort în gură . Este exact ca cel pe care Morgan îl pregătea pentru ziua tatei.. și adesea chiar și de ziua mea .
Lui taică-miu nu-i ia păsat niciodată de zile de naștere.. Morgan era cea care îmi făcea cadouri și îmi cântă la mulți ani .
De aceea țin la femeia asta ..este foarte blândă.. și înțelegătoare .
- Ce a făcut Winter ?
Morgan oftează .
- Domnișoara Pierce nu a făcut nimic...de fapt voiam să-ți spun că ..poate ar trebui să fi mai înțelegător cu ea ...
- Dacă aș face-o i-aș da speranțe ! Iar asta ar răni-o și mai mult !
Am refuzat să mai mănânc tort... bine doar o bucățică mică am mai înfulecat după care am pus furculița pe masă .
CITEȘTI
Arranged marriage
RomanceSă ai tot ce-ți dorești pare a fi un vis , dar dragostea niciodată nu o poți cumpăra cu forța . După ce Winter Pierce a trecut prin cea mai urâtă aniversare de douăzeci de ani , Winter își reântalneste nașul , care s-ar putea să-i facă viața dulc...