Winter
Având în vedere că petrecerea mea de douăzeci de ani s-a dus naibii ... dimineața următoare m-am trezit chiar bine dispusă .
Mi-am scos bandama de dormit de pe ochi care era roz pastel și cu fluturași ... m-am ridicat pe fund împreună cu Poco pinguinul moale de pluș cel foloseam la dormit și îmbrățișat .. ridicându-mă pe fund și începând să-mi fac exercițiile de întindere .
Practicând nouă ani de gimnastică și plus balet sunt flexibilă .. și îmi place să mă dau mare . Știu.. puțin egoist .
Mi-am întins piciorul pe tăblia patului aplecandu-mă și atingând cu ușurință degetele de la picioare . Am stat așa câteva secunde apoi am schimbat poziția cu celălalt picior .
Gina a dat buzna în camera mea împingând o tavă cu o ceașcă de ceai și niște biscuiți într-o farfurioară micuță .
- Bună dimineața domnișoră Pierce ..cum vă simțiți ca fiind cu un an mai tânără ?
Chicotesc .
- N-ar fi trebuit să fiu cu un an mai bătrână ?
Gina zâmbește sfios și așează tava frumos pe noptieră .
- Părinții dumneavoastră vă așteaptă în living în zece minute !
Zice ea politicos . Zâmbesc și dau din cap .
- Ști că nu-mi place când îmi zici ,, domnișoară " spune-mi Winter.. serios Gina îmi ești ca o mătușă !
Femeia chicotește și iese din cameră închizând ușa din urma ei . Știu că poate tata e senator..da poate să dețină companii sau nu știu ce căcaturi...dar îmi place să fiu văzută ca o adolescentă simplă..nu doar ca fiind ,, fica senatorului Pierce " .
Mi-am îmbrăcat costumul sportiv de culoare neagră ca să mă simt comod . Mi-am pieptănat și prins părul într-o coadă simplă după ceafă înfulecând biscuiții delicioși cu ciocolată aduși de Gina .
Am coborât veselă lângă părinții mei care erau ca întotdeauna dichisiți . Tata tălăncănea la telefon umblând prin cameră ...mama era lângă Gina foindu-se pe lângă masa cu prăjiturele .
Uuu prăjiturele ! . M-am apropiat să i-au una însă am fost plesnită peste mână de către mama .
- Au !
- Nu-s pentru tine dragă ! Avem musafiri !
Musafiri...hm . Cine ar veni la ora asta așa devreme .. nu-i nici măcar zece . Am întrebat .
- Cine v-a venii ?
N-am primit răspuns pentru că mama a plecat cu tocurile ei țocăind spre tata când acesta a urlat :
- Nu-mi pasă ce faceți imbecililor , să fie gata până marți !
Apoi a oftat . Imaginea amoroasă cu maică-mea când și-a pus mâinile după gâtul lui și la sărutat..poate prea pasional mi-a făcut stomacul să se întoarcă pe dos .
Și mă gândesc : și eu o să mă giugiulesc cu vriun bărbat așa ? . Sunt agreată de bărbați..nu neg..dar majoritatea sunt prea intimidați de familia mea și taică-miu poate fi uneori prea critic .
Mi-a venit în cap ce mi-a zis afurisitul de bogătan-fiu-de-afacerist . Da, așa am ales să-i spun, era cam nesimțit având în vedere cum răspundea..de parcă așteptă să mă pun în genunchi și să-i pup tălpile . Ha , slabe șanse .
Am furat și băgat toată prăjiturica pe ascuns în gură , taman când soneria ce sună ca un ciripit plăcut ia făcut pe părinții mei să se îndrepte și să meargă spre ușă . Gina și Carlos s-au retras într-un colțișor așteptând noi comenzi .
CITEȘTI
Arranged marriage
RomanceSă ai tot ce-ți dorești pare a fi un vis , dar dragostea niciodată nu o poți cumpăra cu forța . După ce Winter Pierce a trecut prin cea mai urâtă aniversare de douăzeci de ani , Winter își reântalneste nașul , care s-ar putea să-i facă viața dulc...