Winter
Mama spunea mereu : mândria unei domnișoare mereu este pusă în valoare. Ca un colier cu perle prețioase .
Eu,pierdusem acest colier..ca și demnitatea . Monstrul pe care l-am lăsat să mă corupă îmi luase și ultimul strop de mândrie .
Xander stă nemișcat holbandu-se la picioarele mele acum murdare de sânge . Și ridicat palma ca să-mi șteargă lacrimile .. i-am plesnit-o dând-o la o parte .
Urma să se retragă..ca un laș , dar nu l-am lăsat . I-am apucat umerii și l-am tras înapoi acoperindu-mi fața rușinată în gâtul lui .
- Termină o dată...
I-am cerut eu fără vlagă . Ce rost mai avea să plece și să mă lase așa ..oricum deja era prea târziu și mă simțeam.. murdară .
- Winter ...
Vocea îi era calmă și plină de vinovăție . Ce rost are.. știam că nu-s decât un obiect simplu în ochii lui..un corp bun de nimic pe care să-l folosească la plăceri cum folosea trupurile și amantelor lui.
Asta urmărea...asta voia..aveam dreptate..erau doar minciuni ce îmi spusese..iar eu l-am crezut..ca o fraieră .
- Ce mai aștepți..hai fă-mă să mă simt femeie !
Vocea mea răstită și îndurerată nu a îmbunătățit privirea lui . Am râs amar cu lacrimi în ochi . S-a ridicat de pe mine iar eu am izbucnit în plâns .
- Lașule...nu îți pasă nici cât negru sub unghie de mine...monstrule ! ...
M-am ridicat pe fund îndurerată și disperată.. ochii lui cenușii transmiteau în sfârșit o emoție . Vinovăție .
- .... îmi distrugi primul act sexual.. și după mă abandonezi ? Meriți să fi numit ticălos fără inimă ! .
- Îmi pare rău..
Șoptește el..dar eu scuipam pe scuzele lui ...era prea târziu să repare ceva .
- Trage-mio ! Nu asta voia !? Hai ! Dovada virginității mele ți-a pătat așternutul.. tragemi-o dacă ai curajul !
Eram devastată , îndurerată și deși soarta mea fusese condamnată la nefericire .. știam un lucru : sunt o femeie din secolul XXI ! O femeie care poate să fie puternică ! .
M-am urcat pe pat și mi-am desfăcut picioarele în fața lui spunând .
- Încercă să fi blând ..dragul meu !
- Winter ...
- Taci..
Mormăi eu cu obrajii fierbinți și umezi , deja mă umilisem în fața lui..ce mai conta ce făceam acum ? .
S-a aproapiat de mine și m-a penetrat.. ușor și încet . Nu am vorbit și nici nu mă uitam la el .
Eram zdruncinată . Se mișca înautrul meu până mi-am simțit partea de jos amorțită , mă durea și mă ustura..dar nu avea rost să mă plâng..tot ce s-a ales până acum de căsnicia asta a fost .. compromis .
A ejaculat în mine .. apoi a ieșit evitându-mi privirea . S-a ridicat și-a luat hainele apoi a spuse
- Îmi pare rău Winter...
M-a sărutat pe frunte apoi a plecat , nu am spus nimic.. îmi simțeam doar inima frântă și îndurerată .
Când ușa s-a închis în urma lui am început a plânge .. urlând și strângând perna între degete . Lovind cu pumnul cearșaful și lăsând țipetele durerii să corupă camera .
CITEȘTI
Arranged marriage
RomanceSă ai tot ce-ți dorești pare a fi un vis , dar dragostea niciodată nu o poți cumpăra cu forța . După ce Winter Pierce a trecut prin cea mai urâtă aniversare de douăzeci de ani , Winter își reântalneste nașul , care s-ar putea să-i facă viața dulc...