Xander
- De ce ai accepta așa ceva ? E evident că fetișcana este prea alintată !
Argumentează Holden un bun prieten de al meu și un bun bodyguard .
- De ce nu ? Este distractiv
- Da..dar nici măcar nu o placi !
- Nu-s nevoit să o plac,trebuie doar să avem o căsnicie reușită !
Dau replica în timp ce mă las pe scaunul meu din cameră . Winter Pierce nu arăta rău , era o dulceață de fetiță crescută în bani și în puf , o răsfățată ce nu știe nimic decât să scuipe vorbe ieftine .
Dar îmi poate fi utilă și în alte moduri , pun pariu că taică-su și-a ținut prețioasa comoară sub supraveghere.. și nici un bărbat nu a pus labele pe ea .
Cât despre copii...nu se pune discuția , să-mi arate că se poate ține pe picioare mai întâi apoi discutăm și despre viitorii moștenitori .
Încă un avantaj de a mă însura cu ea . Este ceva rar întâlnit ca să ai o logodnică virgină..ceva de respectat , de parcă a fost păstrată pentru tine . Mă îndoiesc că s-ar descurca în pat...dar din câte am auzit Winter se pricepe la orice .
- Vorbești serios ?
- Asta nu te privește Holden... Winter e pe proprietatea mea.. mă descurc !
Flutur mâna spre ieșire , Holden își trece o palmă mătăhăloasă peste maxilar și oftează plecând și închizând ușa .
Asta nu era o problemă... dacă Winter mă iubește s-au nu...ne vom casatorii iar moștenirea ei și moștenirea mea se vor uni ast fel , taică-su îmi v-a ceda o parte din teritori și voi avea acces la multe alte stațiuni și în general la clădirile lui .
După ce m-am uitat peste niște acte am decis să-mi văd viitoarea soție . Am auzit-o umblând pe aici adineauri , dar nu-mi făceam griji Winter era ca o pisicuță cu dinți, dar fără ghiare ,era inofensivă .
Aici depinde de ea , dacă v-a vrea sau nu să toarcă pentru mine .
Am găsit-o stând în sala unde organizam adesea evenimente de caritate pentru copii orfani .
Făcea exerciții de întindere și se învârtea pe aici cu salturi în aer ca o balerină . Păi era totuși grațioasă . Nu mă zărise asta pentru că sala era uriașă și ea era cu spatele , purta colanții negrii și un tricou simplu alb ce-i cădea pe umăr .
Am auzit-o mornăind .
- Bogătani afurisiți... să vadă când depun plângere...la pușcărie patru ani pentru răpire !
Practic n-am răpit-o ...unde se crede ? În filme cu mafioți ce răpesc femei apoi și-o trag cu ele obligându-le să iasă la cină și încuindu-le în camere !? poreclindu-le ,, fetițo "
Winter era liberă atâta timp cât nu îmi păta reputația , nu o voi sili să stea după mine , știe foarte bine că taică-su avea să o trimită înapoi la mine indiferent câte mofturi făcea fetița lui ... făcusem o înțelegere cu el , atâta tot .
Taică-miu e bun prieten cu taică-su .. relații bune...afaceri...bani și business ! . Nimic complicat .
- ...am să protestez chiar dacă voi murii de foame !
Foarte bine ... oricum nu avea să fie în stare să reziste prea mult fără să mânce .
Maică-sa îi făcuse o vizită dimineață și a jurat că nu pleacă până nu se asigură că fetița ei este în siguranță .
Bineînțeles că am lăsat-o să intre ce cumnat aș fi dacă mi-aș alunga viitoarea mamă . Asta a sunat ciudat ,dar nu-mi pasă .
Am lăsat-o să bodogănească singură plecând în camera ei , acolo unde urma să doarmă până în ziua nunții .
Morgan era în camera ei schimbând așternuturile și punând un pinguin mediu uriaș de pluș pe el .
- Ce e rahatul ăsta ?
Morgan s-a uitat urât la mine .
- Domnule Vega... vă rog..este proprietatea domnișoarei Pierce ..
- A , drăguț încă are animăluțe de pluș !
Mormăi eu și apuc pinguinul moale analizandu-l puțin , mirosea a Winter...a cremă de cocos și trandafiri..a șamponul de lavandă care îi împute părul .
Statura mică al lui Morgan trece pe lângă mine și îmi ia pinguinul din mână punându-l lângă perne .
- Domnișoara Winter a cerut să nu-l atingeți !
A , deci deja făcea nazuri . Am pufnit pe nas .
- Ști că conacul încă îmi aparține mie ! Ea nu are punct de vedere în casa asta până nu-și pune inelul pe deget !
Și nici atunci nu v-a avea . Morgan oftează .
- Vă rog domnule Vega... fiți puțin mai înțelegător , încă se obișnuiește cu locul !
- Nu am zis nimic de asta...a fost crescută în puf și flori .. bineînțeles că nu-i convine !
Din fericire pentru ea .. avea să obțină viața asta , așa cum era obișnuită.. toți să fie acolo pentru ea .
Avea să îi pun inelul pe deget și să o duc în celălalt conac în construcție fiind gata abia pe la sfârșitul lui septembrie ..ceea ce era perfect pentru că ne vom casatorii pe douăzeci septembrie !
Planurile erau deja făcute... îi umplem portofelul cu bani .. și o lăsăm să își vadă de viață în timp ce eu mă ocupam de chestii importante .
Winter nu avea de unde să știe ce-i aia muncă.. după cum am mai zis , nu-i decât o răsfățată crescută în puf .
- Ce a mâncat azi dimineață ?
Mă adresez eu lui Morgan iar ea privește tava care încă avea o tartă cu nuci și ceașca de ceai de ghimbir pe care am cerut să i-o aducă ..erau intacte .
- Nu s-a atins de ele.. domnișoara Pierce zice că nu îi e foame !
Aha ! În regulă..deci așa îi era planul .
- I-ale de aici..
Zic eu și îi dau politicos tava . Dacă nu mânca era strict problema ei , deși nu aș vrea să dau bani pe vitamine și acuri care să-i înțepe vinele alea frumoase împiedicând aneroxia .
Morgan se retrase iar eu am rămas în camera logindnicei mele . M-am uitat prin lucrurile ei găsind o foaie împăturită lângă hainele ei . Am citit-o .
Ziua 1 când îmi doresc să scap din această pușcărie luxoasă . N-am fost de acord să vin aici , mai ales cu Xander-fiu-de-bogatan ! . Credeam că viitoarea mea dragoste o să-mi aducă ciocolate și petale de floricele ,nu să mă aducă într-un conac plictisitor ! .
Simt cum îmi apare rânjetul . M-am întrebat cât de prostuță este Winter.. și dacă măcar crede în aceste cuvinte .
Am pus foaia la loc și am ieșit din camera miresei mele întrebându-ma spre bucătărie acolo unde Morgan tocmai ce pusese un pachețel de ceai în ceașcă .
- Morgan... când ai timp te rog să-i duci miresei mele un coș cu ciocolată și niște petale de trandafir ...albe !
Am clarificat eu. Ce era mai drăguț decât să primești petale de nuanța ce simbolizează numele tău ? .
Deși , pe cât numele îi era pur... Winter nu demonstrase că ar fi înțepătoare și îngăduitoare . Absolut deloc ! .
Morgan zâmbește scurt .
- Ei asta numesc eu drăguț , domnule Vega !
Nici nu avea idee . Asta numeam eu pași spre armistițiu..cel puțin în cazul meu.
CITEȘTI
Arranged marriage
RomanceSă ai tot ce-ți dorești pare a fi un vis , dar dragostea niciodată nu o poți cumpăra cu forța . După ce Winter Pierce a trecut prin cea mai urâtă aniversare de douăzeci de ani , Winter își reântalneste nașul , care s-ar putea să-i facă viața dulc...