Xander
- Nu-mi pasă nici dacă mă gâdilă la coaie ..am terminat !
Mașina intră pe teritoriul meu în timp ce Holden parchează cu grijă în garaj , îmi deschide portiera iar eu ies dând din cap în timp ce zic .
- Să scrie zeci de plângeri..am și eu câteva dovezi și martori care ar putea spune că omul ăla e periculos !
- Asta i-ar pune în pericol campania !
- Și ? Mi-a atins soția...chiar crezi că o să stau cu mâinile în sân !?
- Domnul Vega era în stare de ebrietate...
- Ăsta e alt motiv să-l de-a la pușcărie !
M-am răstit eu și mi-am aruncat telefonul pe pat când intru în cameră . Răsuflu adânc și îmi scot cravata .
Lars Pierce crede că incidentul din ziua nunții mele a trecut ca prin vis . Păi se înșeală . Winter nu a mai dat vriun semn de viață de când am plecat de acasă .
Am rugat-o pe Morgan să o verifice și să îi aducă de mâncare... nu-mi plăcea starea ei..era deplorabilă.. și se înrăutățea pe zi ce trecea .
Poate și din cauza mea . Bine , da..dar am stabilit că între noi nu v-a fi nimic ..nici dragoste ..nici moștenitori ... nimic .
Am ieșit din cameră cu o bluză comodă pe mine și niște pantaloni sport . Mi-am găsit soția acolo unde era în totdeauna când avea chef să facă piruete .
M-am oprit lângă geam , văzându-i trupul suplu și înalt învârtindu-se pe aici și câteva sărituri în aer .
S-a oprit și s-a așezat jos desfacându-și piciorele ca să se dezmorțească . Pentru o secundă m-am gândit dacă le-ar desface din nou... doarcă pentru mine .
O mai făcuse o dată..dar amintirea aia nu-i prea plăcută..poate fizic mie mi-a plăcut să o penetrez...dar moral mă simt ca ultimului idiot .
Bluza albă de mătase și fusta scurtă peste colanții ei o făceau să pară drăguță. Winter nu era vinovată cu nimic..nu avusese niciodată legătură în asta...tot ce voiam eu era să îl am pe taică-su cu capul la picioarele mele.
Și reușisem ...dar nu mă simțeam deloc victorios . Winter nu a mai zâmbit de.. habar n-am . Nu observasem niciodată când zâmbește sau nu , dar acum când mă uit la ea..nu mi se pare prea fericită .
Când am văzut-o prima dată pe Winter mă gândeam că îmi v-a fi ușor cu ea..fiind fica lui Pierce .. mă gândeam că este genul care se alintă, flirtează , poartă fuste scurte și se culcă cu primul care îi zice că arată sexy .
Dar Winter...ei bine , mă înșelasem în privința ei , și căcat.. cât de greu e să recunosc asta .
Era simplă... loaială.. drăguță .. și politicoasă . Sigur mofturile ei nu se egalează ..dar cred că tot ce-și dorise ea era să fie înțeleasă .
Umbla la slujba de duminică ,mergea la acea afurisită de școală pentru maniere de la internat..doar pentru că taică-su dăduse bani , iar ea nu avusese de ales .
Winter își întinse brațele în aer de parcă s-ar întinde ,apoi se ridică din nou în picioare și începe să facă alte piruete pe loc , apoi a făcut o săritură grațioasă și s-a oprit lângă o măsuță luând un pahar de suc .
Mă uitam la obrazul ei . Și furia mi se strânge în gât când îmi amintesc că idiotul de taică-su dăduse în ea .
Am deschis ușile intrând și spunând :
CITEȘTI
Arranged marriage
RomansaSă ai tot ce-ți dorești pare a fi un vis , dar dragostea niciodată nu o poți cumpăra cu forța . După ce Winter Pierce a trecut prin cea mai urâtă aniversare de douăzeci de ani , Winter își reântalneste nașul , care s-ar putea să-i facă viața dulc...