Nouă

1.6K 85 4
                                    

Xander

Comportamentul fulgulețului meu este deplorabil . A plecat pur și simplu fără să de-a o explicație .

Morgan era în salon...uda florile când mult prea iubita mea soție a intrat în casă fără să salute .

Mi-a aruncat o privire lungă de parcă aș fi ucis un bebeluș apoi l-aș fi aruncat la gunoi , când am pășit în salon .

- Să nu zici nimic Morgan.. n-ai fost acolo !

Zic eu înainte ca ea să puie cana la o parte și să se așeze pe scaun și să îmi facă semn să i-au loc .

A oftat și a făcut fix asta . Umi venea să mârâi și să-mi smulg părul din cap .

- Xander...

- Nu , să nu începi... las-o să stea acolo !

- Xander ...

Începe ea puțin mai blând . Oftez .

- Ce ?

- Încearcă să o susții ...fi alături de ea !

- Las-o baltă !

Mormăi eu și mă ridic plecând în camera mea .

~~~

Am mâncat dimineață cu Morgan , iar Winter tot nu a ieșit din cameră . Jur dacă o înțeleg pe femeia aia ... Morgan stătea în fața mea încă țintuindu-mă cu privirea .

- Ce idei mai ai de data asta ? Am dus-o la maică-sa și taică-su !

Încep eu puțin iritat .

- Da.. așa e ..dar nu-i suficient !

- Și ce ar trebui să m-ai fac !? N-am să mai umblu după ea !

- Nici măcar n-ai încercat asta !

Zice ea și ia farfuriile goale din fața mea și mă lasă singur să mă gândesc la ce a spus mai devreme .

Am băut puțină apă și m-am ridicat plecând spre ușă miresei mele . Era încă închisă și nu se auzea nimic de acolo .

Am intrat fără să bat . Winter stătea ghemută pe pat în pijamale ei de mătase privind în gol .

M-am sprijinit de perete adulmecând mirosul plăcut de lavandă și cocos . Nici măcar nu s-a uitat la mine când când am închis ușa .

M-am apropiat de ea și i-am pus paharul cu apă . Dacă refuză să mănânce măcar să bea apă . Nu s-a clintit .. și nici nu a luat paharul .

- Fulgii ...

- Dispari !

Murmură ea .

- Asta nu-i tocmai cea mai bună opțiune !

Zic eu și mă așez lângă ea punându-i mâna pe genunchi . Și-a retras picioarele și a întors capul spre geam , ochii ei sclipeau doar puțin din cauza lacrimilor .

Detestam să văd femei plângând .. și o înțelegeam . Nu eram un monstru.. știam că fusese afectată din cauza nenorocitului său de tată .

Îmi părea rău de ea ... recunosc , dar dacă nu ar mai fi așa de încăpățânată mi-ar fi mai ușor .

- Fulgii..

Arranged marriageUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum