Xander
Să te trezești lângă cineva care te sărută brusc când nici nu ai apucat să zici ,, bună dimineața " este grozav .
Eu și Winter făcusem sex toată noaptea și ador când mă trezesc și ea stă peste mine începând să se miște .
În primul rând îmi placea că mă trezea frecându-se de mine . În al doilea rând se pricepea al naibii de bine să mă atingă acolo unde îmi place .
Mi-a sărutat abdomenul apoi mâna ei s-a strecurat în boxerii mei , i-am simțit degetul mare peste capul penisului meu și am mârâit satisfăcut .
- Îmi place când reacționezi așa ...
- Păi ar fi cazul să-mi arăți de ce ești în stare .. și aș putea să fac mult mai multe !
Își frecă puțin șoldurile de penisul meu . A început să-și miște mâna încet mângâindu-mă ușor .
- Futu-i.. lasă tachinările și treci la treabă !
Îi cer eu iar ea se apleacă puțin sarutându-mă pe gât și murmurând .
- Vreau doar să savurez clipa... în plus ..
Îmi mângâie obrazul în timp ce mâna ei se mișcă acolo unde îmi place .
- .. mă excită să te aud cum mârâi !
Mi-a dat un sărut scurt apoi buzele ei au coborât și mi-au cuprins penisul . Nu era prea pricepută la asta.. așa că mi-am trecut degetele prin părul ei castaniu și lung apoi am început să o ghidez .
- Ia-o ușor..
I-am simțit limba peste cap apoi a început să-l sugă . Am scăpat un geamăt din gârlej .
Se prinde repede .. îl mângâie în timp ce îl linge ca pe o acadea . Se freca de trupul meu în timp ce mi-o sugea și este al naibii de plăcut și excitant să o văd așa .
I-am ridicat capul când simțeam că aproape ejaculez . Avea buzele umflate și roșii și pe care urma să le sărut .
- Să ști că te respect Winter !
- Și eu te respect Xander !
- Bine .. pentru că îmi pare rău pentru ce o să se întâmple .
A ridicat o sprinceană brunetă ,sperma a țâșnit pe sânii ei curgând pe pielea ei palidă și fină .
Și-a trecut mâna peste un sân apoi și-a băgat un deget în gură . Era inocentă..dar al naibii cu o minte murdară și cred că asta îmi plăcea cel mai mult .
- Să vedem cum aș putea să mă revanșez pentru asta ...
Zic eu și o răstorn pe pat . Are zâmbetul ăla jucăuș , ochii de culoarea whisky-ului strălucesc și obrajii îi sunt puțin rozalii . Nici când nu a fost așa frumoasă ! .
- Cred că ai putea să mă rezolvi... ști e cam umed acolo jos și devine inconfortabil !
Am înșfăcat un prezervativ , l-am rulat pe penis și cât ai clipi am răsucit -o cu fundul spre mine .
Am gemut amândoi când am pătruns în ea . Am penetrat-o câteva minute simțind cum mă gâdilă testiculele până când am terminat amândoi cu un al doilea orgasm în dimineața asta .
~~~
În drum spre conac eu și Winter am luat masa la un restaurant . Am băut o cafea călduță apoi am continuat drumul spre casă .
CITEȘTI
Arranged marriage
RomantikSă ai tot ce-ți dorești pare a fi un vis , dar dragostea niciodată nu o poți cumpăra cu forța . După ce Winter Pierce a trecut prin cea mai urâtă aniversare de douăzeci de ani , Winter își reântalneste nașul , care s-ar putea să-i facă viața dulc...