Șase

1.5K 80 4
                                    

Winter

În cele cinci zile petrecute aici am conștientizat un lucru.  Sunt singură.

Nici susținere..nici încurajări . Sau încurajări nefolositoare . Din partea părinților mei .

Am luat masa în camera mea , mă ținteam umilită.. nerespectată , dezarmată . După ce s-a întâmplat seara trecută în camera lui Xander , mă bucurasem dacă nu l-aș fi văzut săptămâni...luni... poate chiar și ani .

Da ,fusesem logodiți..era un sărut ..ne vom casatorii . Dar nu eram un cuplu .

Eu nu-l iubeam pe el..el nu mă iubea pe mine , nimic complicat , dar totuși sunt obligată să-mi împart viața cu nenorocitul ăla .

Chiar și părinții mei li era indiferent de ce cred și cum mă simt legat de decizia asta . Și ce mă enerva pe mine , era că taică-miu era ca el.

- Scumpo , nici nu te vezi cât de bine vă stă împreună !

Stăteam pe podeaua de gresie rece în timp ce îmi odihneam și masam tălpile după antrenamentul de balet de după amează .

Mi-am zis că dacă măcar sunt prizonieră într-un coșmar să fac ceva ca să îl îmbunătățesc .

Morgan era și ea în sală , se relaxa și ea stând la fereastră și citind un ziar .

- Mda..sper și eu !

- Ce vrei să zici cu asta !?

Întreabă tata puțin iritat . Telefonul era așezat pe podea pus pe speker... știam că Morgan ar putea auzii , dar nu-mi păsa .

Femeia aia era cumsecade...iar chipul îi era senin..ca al lui Xander , doarcă el refuză să arate asta ! .

- Zic că...da , suntem un cuplu frumos !

Deși eu știam că nu era adevărat .

- Mă bucur să aud asta draga mea !

- Da , viitorul vostru ginere este un sfânt !

Sarcasmul meu era lipsit de vlagă.. și dispoziția mea era și ea pierdută . Însă tata reușii să suspecteze ceva în tonul meu . Iar glasul lui gros și glacial îmi provoca migrene .

- Ști că soțul tău este un Vega.. frumusețea ta și manierele tale sunt demne de un logodnic bogat și arătos !

Nici nu știam de unde familia Vega a căpătat averea...ny știu nimic despre ei și cu cu atât mai mult despre trecutul lui de bogătan .

Dar la momentul respectiv toți banii din cardul financiar al lui Vega îmi stau în gât .

- Că tot venii vorba.. aș putea să știu de ce nu mi-ați spus că urmează să mă dați..unui afacerist drept logodnică ?

Liniște . Am așteptat un răspuns auzind bolmojeli pe fundal apoi taică-miu pufnește .

- Nu dau explicații legate de treburile afaceriste...mai puțin unei femei !

- Sunt fica ta !

- Încă un motiv să nu-ți bagi nasul !

Mă simțeam afectată.. nedreptățită . Sigur , nici tu nu ești prea sănătos la cap dacă îți imaginezi că așa procedează un tată pentru binele fetei lui .

Dar nu era vorba de mine..ci de bani . Și faza e că e destul de dureros .

- Și ceea ce îmi zici tu ..este că rolul meu e să arăt bine și să fac copii ?!

Arranged marriageUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum