Cinsprezece

1.5K 75 2
                                    

Xander

Stăteam pe patul uriaș din camera de hotel . Singur . Și cu cele zece pahare de whisky pe care le-am băut...nu mă mai îmbătasem demult ,dar n-am putut să nu beau.. și sunt și acum beat .

Suferința mea , durerea.. minciuna în care am trăit douăzeci și patru de ani.. îmi apăsă acum pe inimă .

Mahmur și fără pic de confidențialitate m-am ridicat pe fund . Am privit paharele răsturnate cu încă un strop de whisky în ele... sticla care zace într-un colț.. goală apoi reflexia mea jalnică în oglindă .

M-am uitat la ochii mei..la părul meu.. Morgan e roșcată.. taică-miu e brunet..eu am ieșit șaten . Ce puii mei !? .

Asta era combinația ? . Eu.. măcar mai am frați ? . Oare e tot adevărul pe care mi-l spuse ? . Am lovit cu piciorul sticla de whisky care s-a rotit până la perete. 

Rahat ! . Încă eram nervos . Dar nu pe Morgan.. adică mama . Femeia aia chiar a avut grijă de mine.. stătea cu mine când taică-miu pleca naiba știa unde și se întorcea cu o femeie cu care îmi pretindea că e maică-mea ! Dar ea nici nu se uita la mine .

Eram prea mic... să înțeleg . Frate ce javră nenorocită ! . Se lingea de față cu mama ..ce escroc ! Ce jigodie ! . Nemernic ! . Cum de a putut să-i facă asta !? .

Mi-am îmbrăcat hanoracul cu care plecasem . Mi-am luat telefonul și chelie de la mașină . Mi-am adus aminte când plângea lângă mine..iar eu i-am întors spatele . Rahat..asta nu mă diferă de el .

Și Winter... Winter a mea , care a încercat să vorbească cu mine și eu am imbrancit-o ! . Futu-i ! .

Am mârâit puternic frecându-mi fața cu palmele . Cum de am permis să degradez așa mult !? . Îmi era dor de soția mea.. soția care acum sigur mă urăște că m-am răstit la ea .

Reputația mea se dusese naibii..dar nu-mi păsa . M-am simțit singur noaptea asta.. simțeam nevoia să o simt pe Winter lângă mine . Nu avea importanță că doar începusem să ne atingem..era plăcut și excitant .

Atracția dintre noi devenise una mare.. îi plăcea când o penetram.. îmi plăcea și mie când îi simțeam fundulețul pe scula mea . Și avea să i-o trag din nou... și din nou.. și din nou până nu mai pot .

~~~

Când am ajuns în fața conacului am tras aer în piept . E timpul pentru niște scuze , și să vorbesc cu mama mea .

Încă mă simțeam ciudat să-i zic lui Morgan ,, mamă " . Dar practic dacă e să analizezi niște lucruri .. îmi era ca o mamă . Este , mama mea ! .

M-am uitat în jur prin grădină , sperând că mama e pe aici ca să-mi cer scuze..dar nu era . Nu era nici în living , nici în bucătărie .. nici în cameră .

Am plecat după Winter , am deschis ușa camerei ei . Goală . Am deschis șifonierul , o și ce bine ! Hainele încă îi erau acolo .

M-am așezat pe patul ei , mi-am scos telefonul și am apelat-o . Câteva secunde mai târziu am auzit ceva vibrând sub fundul meu .

Futu-i își lăsase telefonul aici ! . Dar dacă și-l lăsase probabil că o să se întoarcă .. Winter o să se întoarcă la mine .

Sper să se întoarcă. Mă rugam ca mama să fie cu ea..speram că pot îndrepta ceva.. să stau lângă mama și soția mea .

Arranged marriageUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum