Patru

1.5K 82 3
                                    

Winter

Încă sunt blocată în maghernița asta . Am ignorat să vorbesc cu cineva..doar Morgan mă m-ai vizita aducându-mi de mâncare și lăsase un coș cu ciocolată și petale albe de trandafir ca fiind din partea soțului meu .

L-am aruncat după ușă..zace acolo în praf și gunoi.. deși mi-e milă de ciocolate . Dar refuz să accept ceva de la el , chiar cât de dulce și apetisant arată .

Xander îmi ceruse să cobor la cină.. bineînțeles că tot prin intermediul lui Morgan . Când a rugat un bodyguard să mă aducă , nu l-am lăsat să intre spunandu-i că nu-i frumos să invadezi intimitatea unei doamne .

M-am dus doar să fac pipi , pentru că deși mi-ar placea ...ar fi urât și dezgustător să urinez în cameră ..

Poate că nu-mi place de Xander..dar nu ajung să cobor într-o asemenea măsură .

Am auzit-o pe Morgan făcându-i observație lui Xander .. și asta mi-a adus un zâmbet mic pe buze .

Xander era înalt , suplu cu mușchi ce i se încordau de fiecare dată când lua sau ținea ceva mai greu . Eu, mă simțeam puțin slăbită ,nu prea mâncasem .

- Fulguleț ! ...

Aud vocea puțin amuzată al lui Xander . Nu am răspuns ,doar m-am prefăcut că aranjez florile de pe geam .

- ... diseră mergem la un eveniment foarte important , te rog să îmbraci rochia albastră pe care Morgan o să ți-o pregătească !

- Hm , cred că Morgan primește vacanțe lungi .. având în vedere că îți face aproape toată treaba !

- Primește destule zile libere.. nu-ți bate căpușorul !

Ah.. chiar și sarcasmul lui e enervant .

- Îți sugerez să începi să te pregătești !

- Și ce te face să crezi că o să vin ?

- Ce te face să crezi că ai de ales ?

Mi-o întoarce el apoi pleacă . Strâng din dinți apoi îmi mușc buza de nervi . Bărbatul ăsta mă scoate din sărite...de ce nu am putut și eu să mă mărit cu un cavaler chipeș ? .

Era imposibil să scap de el , dar poate aș putea ca el să nu mă mai vrea ca soție , întocmisem un plan bunicel .

- Și când plecăm ?

- Într-o oră.. știu că ești răsfățată așa că Morgan să te ajute cu machiajul și celelalte lucruri !

Să vezi numai când o să te fac de râs ! .

- Apropo ...

Zice el înainte să plece luând ceva mic din buzunar .

- ... pune-ți ăsta pe deget !

Îmi aruncă o cutiuță mică iar eu o prind cu stângăcie . Când o deschid văd un inel cu cristal Swarovski ce capta razele solare prin el .

- Nu mersi !

Zic eu și îl arunc înapoi , dar nu se chinuie să-l ridice de jos , doar pleacă , pentru că aroganța lui Xander Vega este peste limite .

- O să-l pui ..fie că îți place sau nu !

- Și cine mă obligă ? Tu ?

- Da Winter...chiar eu !

Iritația i se citește pe față . Îmi dau ochii peste cap , chiar mie frică ..ce ar putea să facă referitor la asta . Și da , ăsta e sarcasm .

Arranged marriageUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum