1 hafta sonra
Rosé
"Okuldan geldiğimizden beri iyi değilsin Lisa hastaneye gidelim mi?".
Onun için hazırladığım sandviçi bir kenara koyup konuştu.
" Gerçekten iyiyim hayatım. Sadece yorgun hissediyorum ve başım ağrıyor".
Oturduğum koltuktan kalkıp Lisa'nın önüne geldim. Elimi ona uzatarak konuştum. "Tamam o zaman. Gel odaya çıkalım. Yorgunluğun için sana sihirli ellerimle masaj yapacağım".
Dediğim şeyi hiç itiraz etmeden yumuşak elini elime kenetledi. Ufak adımlarla odamıza doğru ilerledik.
Lisa'nın elini bırakınca yatağa oturdu. Yanına yaklaşıp ben de yanına oturdum.
Ellerimi yanaklarına çıkardım. Gözleri tuhaf bakıyordu. Anlamadığım bir korku var gözlerinde.
"Meleğim, seni seviyorum".
Cümlemi bitirir bitirmez dudaklarımı, onun yumuşak, öpülesi dudaklarıyla buluşturdum. Öpüşümüz çok yavaştı. Sadece dudaklarımızı tadıyorduk. Elleri anında belindeki yerini aldı. Yananlarındaki ellerimi ensesine indirip daha da kendine yaklaştırdım.
Nefesimiz kesilene kadar olan öpüşmemiz sona erdiğinde alnını alnıma yaslayıp derin nefesler almaya başladı. Fısıltıyla konuştu. "Chaeyoung, sevgilim, tek aşkım seni çok seviyorum bunu asla ama asla unutma. Seni herkesten çok seviyorum. Bir damla gözyaşının akmaması için her şeyi yaparım".
Ona cevap olarak sevgi dolu bir gülümseme sundum.
" Hadi uzan masaj yapayım".
Benden ayrılıp yüzüstü yatağa uzandı.
"Hayır" dememle bana anlamayan bakışlarla baktı.
Elimle t-shirtünü gösterdim. "Önce o parçadan kurtul. Daha iyi masaj yapmam için yani yanlış anlama".
Tekrar doğrulup üstündekini çıkartırken ağzında çapkın gülümsemesi asla eksik olmuyordu. " Hıhım masaj içindir".
Yanına yaklaşıp tekrar yüzüstü yatmasını sağladım.
İncecik beli, güzel kıçı, dik omuzları, yumuşak saçları... Kesinlikle Lalisa Manoban tam bir tanrıçaydı.
Güzel poposunun üstünde yerini aldım. Şuan çıplak teni, çıplak sırtı karşımdaydı.
Ellerimi sırtının her yerinde gezdirmeye başladım. Yeni çok sıcaktı. Ellerim alev almaya başlamıştı bile.
Omuzlarından başlayarak, ufak ufak ovmaya başladım. Her hareketimde kasılması beni deli ediyordu.
"Ah tam da orası Rosie. Daha çok sık".
Her dediği yeri daha da çok sıktım. Şuan altımda bana muhtaç bir şekilde yalvarması beni tahrik ediyor.
" Chae ellerin çok iyi sevgilim".
Yavaşça masajıma devam ettim.
Kafamı eğip , dudaklarımı sırtıyla buluşturdum. Her zerresine minik öpücükler bıraktım. Belini alttan başlayarak ensesine kadar öptüm. En sonunda ensesine minik izler bıraktım. Ben en sesiyle ilgilenirken o bana mükemmel inlemeler bahşediyordu.
"Ah Chae dudakların mükemmel".
Tüm bedenimi üzerine bırakıp rahatlamaya çalıştık.
Lisa'nın son 1 haftadır başı ağrıyor, yorgun gibiydi. Ama okula gıtmekten başka hiç bir şekilde onu yormuyordum. Eğer böyle devam ederse hastaneye götüreceğim onu. Aslında ısrarlarıma rağmen gitmiyor 'ben bi ara giderim' diyip duruyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Dream ~Chaelisa~ (G!P)
FanfictionYine gittin sevgilim. Sözünde durmadın. Şimdi yapayalnız ağlıyorum. Yastığına sarılarak uyuyorum. Kokunu özlediğimi söylemiş miydim?