Seven

189 19 22
                                    

Rosé

Kamp günü gelmişti. Aşırı derecede heyecanlıyım.

"Lisa hadi bebeğim uyan. Geç kalacağız".

Dün yatmadan valizimizi hazırlamıştık. Bu yüzden sadece minik bebeğimi uyandırıp hazırlanmamız gerekiyor.

Yatağa doğru yaklaşıp "hadi uyan Lisa".

Sağa sola dönerek mırıldanmaya başladı. " Mmh beş dakika daha lütfen".

Üzerine sıkıca sarılmış olan yorganı tek elimle bir çırpıda çektim.

"Eğer Jennie'yi çok bekletirsek sinirleneceğini biliyoruz".

Ben cümlemi bitirir bitirmez uzun, ince parmakları bileğimi kavradı. Anında beni üstüne aldı.

" Lisa şuan sırası değil, söz veriyorum orada dudaklarım istediğin kadar senin olacak ".

Sinsice gülümsüyordu. " Hayır şimdi bir alt dudak vermezsen kalkmam".

Sitemkâr şekilde konuştum. "Of ne yapacağım seninle bilmiyorum. Gel buraya yaramaz şey".

Hiç vakit kaybetmeden ellerimi iyice ensesine sardım. Dudaklarımı onun dudaklarıyla buluşturdum. Lisa'nın da elleri rahat durmamış, saçlarımı okşuyor bir yandan da kendine bastırıyordu.

Alt dudağımı ağzına alıp sertçe emmesiyle odaya derin bir inleme bıraktım ve anında dudaklarından ayrıldım.

"Aahh. Lisa anlamıyoruk sabah sabah libido tavan yapmış".

Beni öperken uykusu çoktan açılmıştı bile. Sırıtarak banyoya ilerlemeye başladı.

" Seni görünce benim libido hep tavan aşkım ". Odadan çıkarken bağırmıştı.

Azgın bir bebek olabilir ama onu çok seviyorum. Bu halleride çok güzel. Lisa'nın her türlüsünü seviyorum.

Sonunda hazırlanıp evden çıkabilmiştik. Yaklaşık 1 dakikadır Jennie'yi bekliyorduk.

" Ah sonunda gelebildi". Gri arabayı gördüğümde şükreder gibi konuştum.

Lisa tam ön koltuğa oturacağı sırada anında kolundan sertçe tutup arka tarafa geçtik. Ön tarafa Jisoo'yu oturtacağım. Ne kadar yakın o kadar iyiler.

"Hazır mısın Jen?"

İsteksizce konuştu. "Hmmm çook".

Eminim benim zorumla geldi ama çok eğlenecek.

Yaklaşık 5-10 dakika sonra Jisoo'nun evinin önüne gelmiştik.

Çantasını bagaja koyup ön koltuğa oturdu.

" Selam herkese"

Hep bir ağızdan "selam" dedik.

Yol boyunca sessiz kalmıştık. Bu sessizliğin benim hayatım bozdu.

"Acıkırım diye kurabiye almıştım yanıma. Sizde biraz alın". Elindeki kabı Jennie ve Jisoo'ya uzatırken konuştu.

Jisoo hemen alıp yemeye başladı. Jennie büyük ihtimalle araba kullandığı için alamıyordu. Burada yine en mükemmel arkadaşı ben devreye girecektim.

" Jisoo, Jennie'ye de yedirir misin? Araba kullanırken yemesi doğru değil ".

Jennie'yi beslemeye başladı. Gözlerinin arada bir dudaklarına kaydığını fark edebiliyordum.

Lisa birden kollarını vücudumun etrafına sarıverdi.

" Gel miniğim uyuyalım".

"Olur".

My Dream ~Chaelisa~ (G!P) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin