Ten

223 13 45
                                    

Ablanız dayanamadı ve yeni bölüm attı kıymetimi bilin e bir zahmet takip edin

Lisa

Sabah uyandığımda kolumdaki ağırlığa bakıp derin bir iç çektim. Onu çok seviyorum ve umarım daha çok anımız olur.

Tek elimle sarı saçlarını okşamaya başladım sarı ona çok yakışıyor.

Biraz doğrulup dudağının hemen altına küçük öpücükler bıraktım.

"Uyan uykucu okula gitmemiz gerekiyor".

" Lisa bugün gitmeyelim".

"Öyle bir şey olmaz, gideceğiz" bir elimle bacağını okşarken konuştum.

Ses vermeyince yataktan kalkıp banyoya ilerledim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra, kahvaltı hazırlamaya koyuldum.

Eminim Rosé birazdan burada olur. Çünkü benim kreplerimi çok seviyor. Kokusunu alır almaz hemen buraya koşar.

Bir yandan ağzımda şarkı mırıldanıyordum.

"Lalisaaaaa".

Odadan mutfağa kadar bağıran güzel sesli sevgilim sanırım kokuyu almıştı.

Koşar adımlarla buraya geldiğinde eminim.

Mutfağın kapısına geldiğinde "efendim sevgilim".

" Ya krep mi yapıyorsun, sana da kreplerine de çok aşığım".

Hızlıca yanıma gelip kucağıma zıpladı. Yüzümün her yerini öptü. Neredeyse boynuma bile geçiyordu.

"Chaeyoung krepler tavada, yanacak".

Aceleyle krepleri pişirmeye devam ettim. Tabi elleri belime sarılı, dudakları asla rahat durmayan Roséyle bu çok zordu.

                             *    *    *

" Yavaş ye Rosé, boğulacaksın".

Ağzındaki lokmayı daha bitirmeden konuştu. "Ama çok çok güzel ne yapayım".

Bu haline gülmeden edememiştim.

Tedirgince aklımdaki konuyu açtım. " Sevgilim ben ııı bugün okula gelmeyeceğim. Bi işim var".

Şüpheyle elindeki çatalı tabağına bıraktı. Ciddi bir yüz ifadesi takınarak, tek kaşını kaldırmıştı. Yemin ederim böyle çok seksi gözüküyor. "Nereye Lisa".

Avucumun içi terlemeye başlamıştı. Ben hiç bir zaman Rose'ye yalan atamıyordum. Ama bu sefer atmalıydım.

" Ee şey Fransa'dan geldiğim için burada halletmem gereken evraklar falan varmış".

"İyi tamam ben de gelirim".

Direkt kafamı sağa sola salladım. " Hayır Chaeyoung, okula gideceksin, gitmen gerek. Hem ben de senin için akşama yemek hazırlayacağım".

"Tamam anlaştık. Ama bana sık sık mesaj at seni özlerim".

Havadan bir öpücük fırlattım ona. "Tabikide sevgilim, seni yalnız bırakmayacağım okulda, hep yazacağım".

Afiyetle yemeğimizi yemeye devam ettik. Rosé son lokmasını da ağzına atıp ayaklandı. " Ben hazırlanayım. Jennie'yi bekletirsem sinirlenir mandu yanaklı".

Rosé hazırlanana kadar bende sofrayı toparlamaya başladım. Biraz içimde gerginlik vardı. Ya Rosé'yi yeni bulmuşken kaybedersem.

"Ben çıkıyorum aşkım".

My Dream ~Chaelisa~ (G!P) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin