Five

286 20 6
                                    

Rosé

Sabah gözlerimi açtığımda sevdiğim kadının kollarında olmayı beklememiştim. Dün yaşananlar rüya gibi geliyordu.

Yatakta doğrularak kafamı biraz kaldırdım. Lisa'nın pürüzsüz yüzünü inceledim.

Kalın, pembe dudakları, küçük burnu, iri, yuvarlak gözleri, kaşları sanki özenle çizilmiş gibiydi. Kirpikleri bile çok güzeldi. Bebek gibi uyuyordu. Ama siz birde o bebeği dün gece bana sorun.

Dün gece aklıma gelince gülümsemeden edemedim.

Yüzümü Lisa'nın yüzüne yaklaştırıp biraz nefesini soludum. Aramızdaki mesafe yok denecek kadar azdı.

Kendimi tutamadım ve dudağına bir öpücük kondurdum. Hemen uyumuş numarası yapıp arkadamı döndüm.

Lisa'nın kıpraştığını hissedebiliyordum. Gözlerimi sertce kapadım.

Lisa arkamdan bana sarıldı. Göğsünü belime bastırdı. Dudağı hemen boynumda yerini aldı.

Mırıldanarak konuştu. "Hangi kedicik beni uyandırıp uyumuş numarası yapıyormuş, hm?"

Yüzümü ona çevirip kıkırdadım.

"Çok tatlı uyuyordun, dayanamadım".

"O zaman şimdi uyandım. İstediğin kadar öp beni".

Ellimi ensesine atıp dudaklarını sertçe öpmeye başladım.

Alt dudağımı dişlemesiyle derin bi inleme bıraktım. Dudağından ayrıldım.

" Ya Lisa sabah sabah ne bu libido"

"Napıyım çok güzel dudakların var".

Yataktan kalkıp yüzümü yıkamak için banyoya ilerledim. Bir yandan Lisa'ya seslendim " Hadi kalk kahvaltı yapalım".

Aynanın önüne gelip yüzümü yıkayıp, dişlerimi fırçaladım.

Benden sonra Lisa banyoya girdi.

Kahvaltıyı hazırlamak için mutfağa gittim. Patates kızartması yapacağım. Lisa çok seviyor.

Son olarak kahvelerimizi de koyduktan sonra sofra hazırdı. "Lisa, bebeğim hadi gel".

" Tamam sevgilim". Koşar adımlarla buraya geldi.

"Ooo patates kızartmanı çok özlemiştim".

" Afiyet olsun sevgilim. Senin için yaptım".

Bir patates alıp Lisa'nın ağzına uzattım. Neşeyle yemeye başladı.

İkimizde karşı karşıya oturduk.

Ortamın sessizliğini ben bozdum.

"Diyorumki kızları akşam yemeğine bize çağıralım".

Ağzındaki lokmayı yuttuktan sonra konuştu.

"Çok iyi olur"

"Tamam o zaman ben Jennie'ye yazayım".

Rosé x Jennie mesejlaşma

Rosé: Unnie akşam bizim evde buluşacağız.

Jennie: Tamam Rosé. Umarım Lisa'nın düzgün bir açıklaması vardır. Yoksa onu boğacağım.

Rosé: Merak etme unnie affedeceksin.

* * *

"Tamamdır. O zaman akşam için hazırlanalım".

Lisayla ikimizde ayaklandık. Ben yemek hazırlamaya başlarken onu da markete, eksikleri alması için gönderdim.

My Dream ~Chaelisa~ (G!P) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin