Rosé
Sadece ölmek istiyorum.
Lisa'ya sımsıkı sarılmak istiyorum. Onsuz yaşamanın bir anlamı yok. Gülmüyorum, yemiyorum, içmiyorum, nefes alamıyorum. Sadece onun sıcak tenini, güzel sesiyle bana beni sevdiğini söylemesine ihtiyacım var.
Bugün güzel gözlü sevgilimi o soğuk toprağa bırakmanın ardından iki gün geçti.
Onu çok özlüyorum. Bana tekrar 'Chaeyoung seni çok seviyorum' demesine çok ihtiyacım var.
Sanki duvarlar üstüme geliyormuş gibiydi.
Odamızda, yatağın üzerine oturmuş sadece Lalisa'yı düşünüyordum. Kucağımdaki cansız bedeni... Onun için yaptığım fasulye hala masanın üstünde duruyor. Eminim o gelip onu yiyecek. Tekrar bana sarılacak.
Gözümdeki yaşlar durmak bilmiyordu. Fotoğraflarımıza bakıp ağlamaktan başka hiç bir şey yapamıyorum.
Jennie ve Jisoo'yu az önce zorla kovmuştum. Anlamıyorlar beni. Benim hayatım altüst olmuş. Hala sakin ol diyorlar.
Zorlada da olsa ayaklanıp dolabın önüne geldim. Morarmış, bitmiş kendime baktım aynadan. Daha 3 gün önce çok mutluyduk. Şimdi neredesin sevgilim?
Dolabı açıp Lisa'nın en çok sevdiği ve en çok giydiği t-shirtü aldım. Hıçkırarak ağlıyordum. Artık önümü görmekte bile zorluk çekiyordum.
Yatağa ilerleyecek güç kendimde bulamadığım için bedenimi yere bıraktım.
T-shirtü burnuma yaklaştırıp kokusunu içine çektim. Sensiz bir hiçim Manoban.
Yavaşça çekmecesini açtığımda karşımda bir zarf gördüm. Sanırım hazırlık yapmış benim için.
Titreyen ellerimle zarfı alıp güzel imzasına baktım. Öldükten sonra bile beni böyle özel hissettirmesi, hala beni sevdiğini hissettirmesi ağlamamı daha da şiddetlendiriyordu.
Zarfı açtığımda içinden daha önce görmediğim bir kaç fotoğrafı vardı. Tanrım bana dayanacak güç ver.
Fotoğraflara öpücük kondurduktan sonra mektubu alıp okumaya başladım.
Dünyanın en mükemmel, en güzel, en iyi sevgilisi Park Chaeyoung'a ;
Belki şuan sana söylemediğim için bana çok kızıyorsundur. Ama bizim için bunu sakladım. Biliyor musun? Her seni asla bırakmayacağım dediğimde kalbim acıyordu. Sevgilim beni seni çok seviyorum. Seninle bu kadar geç bulmuşken erken bırakmak canımı yakıyor. Senden isteğim sakın hayata küsme. Başka birini sev, benim anılarımla yaşama. Başkasına gül, başkasına bak ama bana güldüğün gibi bana baktığın gibi bakma. Park Chaeyoung sen benim tek hayatımsın. En kıymetlimsin. Seni ne kadar seviyorum desem de az. Senden ayrılmak çok zor. Benim kreplerimi çok seviyorsun. Birdaha sana yapamayacağım. Bu yüzden tarifi alta yazdım. İyice beslen ve beni ziyarete gel. Seni güçlü görmek istiyorum. Sıkı giyin hasta olma. Seni çok seviyorum. Beni özlediğinde elini kalbine koy. Ben hep orada olacağım. Güzel gözlü sevgilim, kendine çok iyi bak. Ömrüm boyunca başıma gelen en güzel şeysin. Sevgilim, şimdi ben uzun bir uykuya dalacağım. Kiraz dudaklarından öpüyorum.
Seni her zaman seven sevgilin
Lalisa Manoban
R♡LDayanacak güç kendimde bulamıyorum. Başkasına aşık olamam benim için ilk ve teksin Manoban.
"Senden başka kimseyi sevemem".
Yatağın yanında yere çökmüş bir şekilde oturuyordum. Aklımdaki tek isim Lisa. Anılarımız gözümden geçiyordu.
" Lisa seni çok seviyorum sevgilim"
"Bende sevgilim, bende"
"Seni seviyorum ve sonsuz kadar seveceğim, bunu asla unutma sevgilim"
" Şuan seni çok fena öpmek istiyorum"
"Kolların hariç başka bir yerde asla uyuyamam. O kadar huzur dolu ki. Hiç olmadığım kadar güvende hissediyorum. Sanki kalplerimiz birleşiyormuş gibi hissediyorum".
"Asla ayrılmayacağız".
"Seni seviyorum Chaeyoung, hem de çok"
"Chaeyoung seni hep seveceğim. Umarım asla ayrılmayız"
Geriye sadece kulağıma fısıldadığı şeyler kalmıştı.
Ağlamaktan şişmiş gözlerimle kapıya doğru yöneldim. Üstümde Lisa'nın t-shirtü vardı. Lisa'nın yanına gidecektim. Onu çok özlüyorum.
Mezarın başına geldiğimde sanki dizlerimde güç kalmamış gibi hıçkıra hıçkıra toprağın üzerine düştüm.
Eskiden dudağını öperdim şimdi ise toprağını.
"Lisa seni çok özledim sevgilim. Sensin nefes almak bile çok zor. Ben sana çok alışmıştım. Geri gel sevgilim. Ellerimi tutmana, boynumu öpmene ihtiyacım var. Her şey çok kötü Lisa. Ben çok boş hissediyorum sensiz".
Saatlerce mezarın başında agladıktan sonra zorlada olsa ayağa kalktım. Artık her şey bana çok zor geliyordu. Her şey çok kötü. Bu dünyayı güzelleştiren Lisaydı. O benim dünyamdı.
Anılarımızı tekrarlamak için kamp yaptığımız yere gitmeye karar verdim. Takside aklımda ki tek şey kucağımdaki cansız bedeniydi. Sanırım en zor şey bu. Sevdiğinin, kollarının arasında ölmesi. O an keske onun yerine ben ölsem dedim.
Durduğumuzu fark edince geldiğimi anlamıştım. Cebimdeki son kalan paramıda adama uzatınca arabadan indim.
Bilerek telefonumu almamıştım. Yoksa Jennie ve Jisoo beni bulabilirler.
Çadır kurduğumuz yere geldiğimde kendimi yere bıraktım.
Tam burada onun kucağında huzurla uykuya dalmıştım. Şimdi asla uyuyamıyorum.
Ufak adımlarla ormanda yürümeye başladım. Şuan hiç kendimde değildim sadece Lisa'ya ihtiyacım var.
Yürüdüğüm yerleri tanımam uzun sürmemişti. Lisayla el ele yürüdüğümüz yerler...
Bir uçurum gördüğümde, buranın Lisa'nın beni bileğimden tutup getirdiği yer olduğunu anlamıştım.
Koşarak oraya gittiğimde toprağın üzerine oturup gözyaşlarımın akmasına izin verdim.
Flashback
"Lisa birden arkamdan sarılınca düşeceğim sanmıştım.
"Ah"
"Şşh noldu? Korkuttum mu?".
" Hayır sadece aniden gelince düşeceğim sandım".
Belindeki elleri daha da sıkılaştı. "Asla korkma seni her zaman tutacağım. Hiç bir zaman seni bırakmayacağım sevgilim".
Flashback sonu
Aklıma gelen şeyle daha da çok ağlamıştım. Sanırım dayanacak gücüm kalmadı.
Ayag kalkıp uçurumun dibine ilerledim.
" Neredesin Lisa? Hani beni tutacağını söylemiştin. Seni daha yeni bulmuşken tekrar gittin. Artık sensiz yaşamak istemiyorum. Kokunu alamayacaksam neden yaşıyorum ki? Sevgilim seni çok özledim. Tekrar sana sarılmak istiyorum".
Son gücümle bağırmıştım.
"Özür dilerim sevgilim. Affet beni. Sensiz olmak istemiyorum. Artık yaşamak istemiyorum. Lalisa sen benim her şeyimsin. İyi ki sen, iyi ki sevgilim".
Kollarımı açıp kendimi uçuruma bırakmadan önce dudaklarımdan dökülen son şey ise " Sana geliyorum sevgilim" oldu.
Şimdi kavuşacağız sevgilim.
Ağlıyorumm diger kitabım evli mutlu çocuklu olcak kesinlikle😭😭💟🥺💟🤟🏻😭😭💗🧚♀️😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Dream ~Chaelisa~ (G!P)
FanfictionYine gittin sevgilim. Sözünde durmadın. Şimdi yapayalnız ağlıyorum. Yastığına sarılarak uyuyorum. Kokunu özlediğimi söylemiş miydim?