3

104 12 2
                                    

Wooyoung gözlerini kapattı o anda kaybolmak istedi kendisine sarılanın San olması o an hiç sorun değildi tamamen hissettiği tek şey huzurdu ama bu çok uzun sürmedi.

San kollarına hapsettiği Wooyoung'a iyice sokuldu ona bu derece yakın olduğu için kalbi çok hızlı atıyordu ama o bunu bastırmaya çalışıyordu içten içe kendine ondan nefret ettiğini hatırlatıyor nefret etmek için kendince haklı sebeplerini sayarak kendini ikna etmeye çalışıyordu ve sonunda nefreti baskın geldi. Onun canını yakacak sözleri buldu.

"Şu kameralardan kurtulur kurtulmaz yıkanmalıyım sana dokunduğum için çok kötü hissediyorum"
"Bende öyle San hatta ben kendimden iğrendim bile"

San Woo'yu boynundan öptü "öptüğünü gördüğünde çok sevgili Jimin'in ne düşünecek Woo"
"Ona bunun şirketin oyunu olduğunu söyleyebilirim" Woo kendini gülümsemek için zorladı ama yapamadı bu yüzden tamamen onlara odaklanan kameradan başka yöne çevirdi bakışlarını böylece her ikisi de gülmese de çok güzel fotoğraflar ortaya çıkmıştı.

Kameralar çekildiğinde uzaklaştılar ve mv için çekimlere başladılar bu mv de Woo ve San'ın onlara özel bir partı yoktu çünkü çok üstlerinde durulursa şüphe çekebileceğini ve onların samimiyetine inanmayacaklarını düşünüyorlardı. Bu da Woo ve San'ın oldukça işine gelmişti

~birkaç gün sonra~

Günler süren çekimler sonunda tamamlanmıştı ilginç olan şu ki bu arada babası her gün onu bırakmış ve grubun üyeleriyle iyi anlaşmıştı özellikle San'la çok yakın olmuşlardı ve babası bile Wooyoung ve San'ı yakıştırmaya başlamıştı. Adam oğlunun gay olduğunu biliyor ve sonuna kadar destekliyordu ama Jimin'den hoşlandığı hakkında hiçbir fikri yoktu o da diğer herkes gibi Woo ve San arasında bir şeyler var sanıyordu aslında vardı da ama bu her ikisine göre de yalnızca nefretti.

Woo'nun yurda taşınma vakti gelmişti ve babası meşgul olduğundan Jimin'i arayıp ondan yardım istemişti Jimin de kardeşi gibi gördüğü bu gence kayıtsız kalamamış ve yurda kadar ona eşlik etmişti yolda sohbet çok sardığından Wooyoung mutlu olmuş ve etrafa gülücükler saçıyordu ancak pencere kenarında durmuş onları izleyen San'dan bir haberdi.

San Wooyoung'a daha fazla kötü davranmamaya hatta onunla iyi geçinmeye karar vermişti tamam ona kızgındı ama o aslında bir zorba değildi bir meseleyi de bu kadar uzatmamalıydı ama bütün düşünceleri o ikisini gülüşürken gördüğünde bu kararını anında unuttu çünkü aklına o gün gelmişti, San'ın Woo'dan nefret etmeye başladığı gün...

~ uzun zaman önce ~

Wooyoung binadan adım atar atmaz San'ın ilgisini çekmişti o onun çok yakışıklı olduğunu düşünmüş hatta ikisinin arasında olabilecek özel bir çekim hissetmişti bu yüzden Woo'ya bakarak gülümsüyordu ancak Woo Jimin'i gördüğünden gözü ona doğru gelen grup arkadaşını görmüyordu. San uğradığı hayal kırıklığıyla oradan uzaklaştı ve dans odasına gidip dans etmeye başladı aslında izin günleriydi dinlenmesi gerekiyordu ama o yeni gelen çocuğu çok fazla merak ettiğinden şirkete gelmişti belki nasıl dans ettiğini gösterir diye de düşünmüştü çünkü Woo dansıyla girmişti şirkete ama öyle olmamıştı San bunu umursamayarak dans etmeye devam etti dansı saatler sürdü.

En sonunda oldukça yorulmuş ve terlemişti soyunma odasına girip duş aldı girerken kimse olmadığından oldukça rahattı ancak duştan çıktığında Woo'yu gördü ilk tanışma anı için pek hoş değil gibiydi bu yüzden San da onu görmemiş gibi yapmaya karar verdi ama Woo ona doğru yaklaştı iyice yaklaştığında San onun sarhoş olduğunu anladı.

"Sen ne kadar içtin böyle?" Diye hayretle sordu Woo sanki onu duymuyormuş gibiydi önce kollarını boynuna doladı San'ın sonra da "Beni neden fark etmiyorsun?" Diye mırıldandı ve San'ın dudaklarını dudaklarıyla örttü San bir an afalladı o an bu hissi sevmişti ama kendisini öpen adam "Jimin seni seviyorum" diyerek ona daha çok yaklaşıyordu ama o San'dı Jimin değildi bu yüzden San onu uzaklaştırmaya çalıştı Woo ise "Beni neden itiyorsun Jimin?" Diyerek ağlıyor ona daha çok tutunuyor sürekli öpmeye çalışıyordu San bu yüzden iğrenç hissediyordu, kullanılmış gibi hissediyordu siniri iyice çıktığında onu hızla ittirdi ve "bugün benim nefretimi kazandın Woo" diyerek oradan hızla uzaklaştı.

~Günümüz~

San o gün Woo Jimin diye sayıklamasaydı ne olacağını düşündü, o çocuğun hissettirdikleri kendisine iyi gelmişti belki aralarında o günden sonra bir şeyler olurdu tabii bir de Woo her şeyi hatırlayıp San dan ilk öpücüğünü çaldığı için özür dileseydi San onu hemen affedebilirdi ama Woo hiçbir şey hatırlamıyordu ve San'ın gururu fazlasıyla kırılmıştı.

San perdeyi çekti ve odadan çıkıp kapısını kilitledi karar vermişti Woo'yu odaya almayacaktı.

Seonghwa ve Hongjoong salonda oturmuş televizyon izliyordu Hongjoong başını Hwa'nın omzuna yaslamıştı San'ı gördüklerinde gerilerek geri çekildi ve San'a hitaben "hey bu surat ifaden de ne?" Diye seslendi San ona baktı ve sırıttı

"Wooyoung gelmiş onu karşılıyorum"
"Nasıl yani?"
"Bak şimdi görürsün"

Woo yurdun kapısının önünde Jimin'e sarılarak ona teşekkür etti ve yurda girdi tam olarak üç valizle gelmişti bir de sırt çantası vardı yurdun asansörü olduğu için şükretti ve asansöre binerek kendi katına geldi, asansörden indiğinde San Hongjoong ve Seonghwa ona bakıyordu.

San "hoşgeldin Woo" dedi ama sesi alay eder gibiydi Woo çekinerek "odam nerede acaba?" Diye sordu San'a değil de diğer iki adama bakıyordu. San koltuğu işaret etti.

"Sen salonda yatıyorsun Woo" Woo kaşlarını çattı San ciddi manada saçmalıyordu
"Saçmalama San bende seninle aynı odayı paylaşmaya bayılmıyorum ama orası artık benim de odam"
"Sende odanın anahtarı var mı peki?" Tabiiki yoktu çünkü San daha Woo anahtarı alamadan ben Woo'ya veririm diyerek almıştı aslında amacı en başta zaten ona vermekti ama vazgeçmişti bir kere.

Woo ve San uzun tartıştılar kimse de Woo'nun yanında olmadığından sonuç olarak San odasına girip kapıyı kilitledi ve Woo'yu salonda kalmaya mecbur bıraktı o sırada diğerleri de odalarına kapanmıştı kimse ona bir hoşgeldin bile demiyordu Woo koltuğa oturdu ve bacaklarını kendine çekti neden böyle olduğunu düşünüyordu, nasıl oluyordu da aynı adam hem kendisine huzur verip hem de ona böyle acı çektiriyordu anlamıyordu ondan nefret etmesi gerekiyordu ama yapamıyordu bile.

Gecenin ilerleyen saatlerinde San kendisini uyku tutmadığından odadan çıktı ve salonda yatan Woo'yu kontrol etti koltukta kıvrılmış yatıyordu ve titriyordu yaz aylarında oldukları halde hava biraz soğuktu San odasına girip bir pike aldı ve gidip Woo'nun üzerine örttü

"Özür dilerim Woo keşke hiç tanışmasaydık ikimiz için de böylesi daha iyi olurdu" dedi Woo o bunları derken uyanmış ama özür dilediğini duymamıştı içinden tekrar etti "bence de Choi San keşke hiç tanışmasaydık"

Hate~Woosan~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin