15

47 6 0
                                    

Choi San yıllarca çabalamış gecesini gündüzüne katarak geldiği konumu sonuna kadar hak etmiş bı adamdı kazandığı ün de hayranlar da sonuna kadar haklıydı, yetenekliydi aynı zamanda akıllıydı ve bir o kadar da iyi bı insandı ama o genç adam hayatına girdiğinde her şey değişmişti önce nefret duygusuyla tanışmış sonra da aşkla nefret arasındaki o ince çizgiyi ayırt edememiş ve duygularını bastırmak için de üstünü tamamen nefretle örtmüştü.

Wooyoung'a yaptıklarını yapmamalıydı evet o da bunun tamamıyla bilincindeydi ama işte içindeki çocuğa söz geçiremiyordu kırgın bir çocuk vardı şuan da içinde hıçkıra hıçkıra ağlayan bı çocuk.

Karakola geldiklerinde San göz altına alındı Hongjoong San'ın yanından ayrılmak istemedi diğerleriyse ne yapabiliceklerine bakmak için oradan ayrıldılar.

Hongjoong parmaklıklara yaklaştı ve "merak etme buradan çıkıcaksın" dedi. San kendini zorlayarak gülümsedi "buradan çıkmak istemiyorum"
"San ne saçmalıyorsun?"
"Bu olay kariyerimi bitiricek Hongjoong benim için hayatın anlamı kalmadı"
"Hayır her şeyi düzeltebiliriz"

Bunu söyleyen Hongjoong değil uzaktan koşarak gelen Wooyoung'du Seonghwa da genç adamın peşinden koşuyordu.

Wooyoung parmaklıkların önüne geldiğinde elini San'ın parmaklıklar üzerinde ki ellerine koydu "San bu durumu düzelticem söz veriyorum" San ellerini çekti "yapmak zorunda değilsin hak ettim"
"Hayır etmedin sen hatanı anladın çünkü San"
"Bilemiyorum belki de içinde bı parçan affedemedi beni, seni suçlamıyorum Woo"
"Aptalsın çok aptalsın"
Woo sinirler son sözlerini söyleyip oradan uzaklaştı

Ona sinirlenmiş de olsa onun içeride olmasına gönlü razı olmazdı bu yüzden ilk işi memurlarla konuşmak oldu sonuçta şikayeti yapan kendisiydi polisler genç adamın ifadesini aldıktan sonra San'ı bırakmaya razı oldular. Daha sonra Wooyoung sosyal medya hesaplarında San'ın masum olduğunu ve delillerin sahte olduğunu söylediği bir video paylaştı. Bunu bu hale getiren kendisi değildi ama düzeltmek için çok uğraşmıştı ve kimin yaptığını bulmadan da bırakmayacaktı.

San'sa karakoldan çıkıp yurda döndü ama şirket onunla konuşup bir süre ara vermesini istediği için eşyalarını toplayıp terk etti yurdu.

## 1 ay sonra###

Wooyoung San'ın yastığına iyice sarılıp duvara döndü yüzünü bir ay boyunca tek bı haber dahi alamıştı San'dan onun gitmesi gerektiğini çok iyi biliyordu ama kendisini bı kere bile arayıp sormamasını da kabullenemiyordu neden bı anda yokluğa karışmıştı ki sanki?

Eline telefonu aldı ve ana ekrandaki ikisinin birlikte olan fotoğrafına baktı yokluğunda çok iyi anlamıştı ki Wooyoung onsuz yapamazdı bu saatten sonra.

"Özledim" diye fısıldadı sessizce ve San'ın yatağından kalktı yine ve yine çekim vardı çünkü ve prova yapmaları gerekiyordu hazırlanıp dışarı çıktı, servis arabaları onları almak için kapıda hazır bekliyordu ilk Wooyoung bindi sonra diğerleri, hepsi kendi içinde mutluydu sohbet ediyorlar gülüşüyorlardı ama onlar da San'ı özlüyorlardı.

Çekimin olacağı yere vardıklarında tam indikleri yerde bı genç adam bekliyordu Saçları uzamış ve simsiyah bı renge boyanmıştı bu adam Choi San'dan başkası değildi ve o an sırf heyecandan gözünü ayırmadan telefonuna bakıyordu.

Wooyoung arabadan inipte onu fark ettiğinde koşarak sarıldı genç adama ama San sarılma gereği duymayarak öylece beklemişti sadece. Wooyoung üzgün bı ifadeyle geri çekildiğinde diğerleri de gelip tek tek San'a sarıldı San içlerinden bi tek Wooyoung'a sarılmamıştı.

Hepsi gülüşerek yürürken Wooyoung uzun zaman sonra ilk kez dışlanmış hissediyordu ama bu kez uzun sürmedi çünkü Yeosang ve Jongho gelip her iki koluna girdiler Yeosang kulağına yanaşıp fısıldadı "yumuşayacaktır" Jongo da fısıldayarak destekledi "sevgilim haklı"

Şirket sorunu çözmek istediğinden Wooyoung ve San'ı artık daha da yakın göstermek istiyordu bu yüzden çekimlerde asla o ikisinin birbirlerinden uzaklaşmasına izin vermediler. San onunla konuşmuyor sadece kendisinden istenilenleri yapıyordu Wooyoung çabalasa da bı işe yaradığı yoktu.

Video çekimleri bittiğinde sıra fotoğraf çekimine geldi Wooyoung San'a yaklaşıp yanağını yanağına yapıştırdı ve öyle bı fotoğraf çekildiler San gülümsemese de oldukça güzel bi fotoğraf olmuştu

Video çekimleri bittiğinde sıra fotoğraf çekimine geldi Wooyoung San'a yaklaşıp yanağını yanağına yapıştırdı ve öyle bı fotoğraf çekildiler San gülümsemese de oldukça güzel bi fotoğraf olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bu fotoğraftan sonra San ve Wooyoung bı süreliğine göz göze geldiler San buna dayanamayacağını düşünerek hızla uzaklaştı Wooyoung'sa oflayarak arkasından baktı sevdiği adamın

Menajerleri gelip "şimdi Ateez'i günlük hayatta gözlemleme fırsatı vereceği hayranlara" dedi ve ekledi "beni takip edin" bütün üyeler itirazsız bı şekilde menajerin peşine takıldılar.

Geldikleri yer bı futbol sahasıydı "iki takıma ayrılıp futbol oynıycaksınız takımları ben ayırıcam ve asla kavga etmiyorsunuz malum kameralar var" bunu derken özellikle San ve Wooyoung'a baktı oysa ki ikisinin de kavga etmeye hiç niyeti yoktu.

Takımlar şöyleydi Jongho,Yeosang,Mingi,Yunho a takımı Wooyoung,San, Hongjoong, Seonghwa b takımı olmuştu.

Hakemin düdüğüyle maç yapmaya başladılar a takımının her golünde Jongho koşup Yeosang'a sarılıyordu b takımının gollerindeyse takımca toplanıp sarılıyorlardı ama menajer işaret verdiği için b takımı tekrar gol attığında San Wooyoung'a koştu ve Wooyoung'u kucaklayıp kendi etrafında döndü ve nazikçe geri bıraktı.

Wooyoung ve San o an göz göze geldiler Wooyoung'un kolları San'ın boynunda San'ın kollarıysa Wooyoung'un belindeydi iki aşığın da kalpleri deli gibi atıyordu Wooyoung San'ın önüne düşen bı tutam saçı geriye attı ve "rahatsız etmesin" dedi. San tepki vermedi sadece gülümsedi ve uzaklaştı zaten maç da bitmişti.

"Evet sıra maç sonu çekimlerinde" menajerin bunu söylemesiyle herkes sıraya girdi ve sırayla onlardan istenilen pozları verdiler teker teker, grupça ve ikili pozlar çekilmişti sıra Wooyoung ve San'ın ikili pozuna gelmişti.

"San sen kalenin önüne geçip otur"
"Wooyoung sen de geçip San'ın önüne otur"
İki adam da denileni yaptılar ancak oldukça uzak ve samimiyetsiz duruyorlardı
"Yakın durun biraz,San Wooyoung'a sarıl"
San oflayarak bu denileni de yaptı
"Gülümseyin"

İki adam da sırf fotoğraf için gülümsediler ve fotoğraf çekildi. Bu fotoğrafla birlikte herkes onları yeniden yakıştırmaya başlayacaktı fakat aralarında esen soğuk rüzgarlardan kimsenin haberi olmayacaktı

Bütün çekim işleri bittiğinde dinlenmek üzere yurda döndüler odaya girdiklerinde San direkt banyoya yönelmişti ki Wooyoung kolundan tutarak onu durdurdu "San artık benimle konuşmayacak mısın?" "Evet ""San ama neden?""Öyle""Lütfen söyle bana,yenide...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bütün çekim işleri bittiğinde dinlenmek üzere yurda döndüler odaya girdiklerinde San direkt banyoya yönelmişti ki Wooyoung kolundan tutarak onu durdurdu "San artık benimle konuşmayacak mısın?"
"Evet "
"San ama neden?"
"Öyle"
"Lütfen söyle bana,yeniden eskisi gibi mi olucaz?"
"Hayır Wooyoung sadece seninle konuşmaya yüzüm yok hepsi bu"
San bunu dediğinde Wooyoung kolunu bıraktı ve sessizce odadan çıktı ne demesi gerektiğini ne yaptığını bilmiyordu bu durumda

Hate~Woosan~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin